بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

آیا شما هم به دنبال ۱۰ برنامه تلویزیونی برتر در Netflix هستید؟ در ادامه به بهترین سریال های نتفلیکس می‌پردازیم.

60
0
بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

آیا شما هم به دنبال ۱۰ برنامه تلویزیونی برتر در نتفلیکس هستید؟ خوب، جای مناسبی را انتخاب کردید! با وجود اینکه سرویس پخش جریانی لیست پرطرفدارترین‌ها را در اوایل سال جاری راه اندازی کرد، تا نشان دهد ۱۰ مورد از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی روزانه کدام برنامه‌ها هستند، اما پیدا کردن آن لیست در خود نتفلیکس کار آسانی نیست. ما اینجا هستیم تا این کار را به جای شما انجام دهیم. در ادامه به بهترین سریال های نتفلیکس می‌پردازیم.

پس از چند ماه غیبت در این لیست، سریال کمدی Family Reunion، همراه با انتشار جدید Netflix، باز می‌گردد. گاهی اوقات آنقدر دلم برای Cocomelon تنگ می‌شود که به سختی می‌توانم نبود آن را تحمل کنم.

بهترین سریال های نتفلیکس در سال ۲۰۲۱

فهرست ۱۰ مورد از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی نتفلیکس را در زیر مشاهده می‌کنید، به همراه خلاصه‌ای از آنچه که در این فیلم‌ها یه نمایش گذاشته شده است.

۱۰. Gabby’s Dollhouse

گربه‌های بامزه، کار دستی‌های عجیب و جادوهای رنگارنگ! با گبی و پاندی پاوس، طرفدار بچه گربه‌ها، برای مجموعه‌ای از ماجراجویی‌های جذاب همراه شوید.

۹. The Defeated

9 بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021
The Defeated

مکس مک لاگلین یک پلیس آمریکایی است که در تابستان ۱۹۴۶ وارد برلین می‌شود تا در هرج و مرج پس از جنگ به تشکیل نیروی پلیس کمک کند.

۸. Bake Squad

در هر قسمت از Bake Squad، چهار شیرینی پز به طور جداگانه با هم رقابت می‌کنند تا ببینند دسر چه کسی برای روز بزرگ انتخاب می‌شود. آنها مستقیما توسط موسس میلک بار، کریستینا توسی، انتخاب شده‌اند که امپراطوری خود را روی خمیر بیسکویت خوشمزه بنا کرده است. برای هدف بعدی خود، توسی این گروه از قنادان را ایجاد کرده است که فقط یک ماموریت دارند: دسرهای رویایی را به واقعیت تبدیل کنید!

۷. Family Reunion

هنگامی که خانواده “مک کلان” از سیاتل به جورجیا نقل مکان می‌کنند تا به اقوامشان نزدیک‌تر بشوند، اما این نزدیکی باعث می‌شود خانواده آنها در محیط جدیدشان احساس راحتی نداشته باشند. از خدمات سه ساعته کلیسا و رطوبت زیاد موها تا آشپزی در منزل و ارتباطات خانوادگی، ضربه زدن به انگشتان پا و نشیب های روزمره Family Reunion است. این سریال برنده جایزه امی لورتا دیوین و تیا مووری است.

۶. The Chair

The Chair از دکتر جی یون کیم (ساندرا اوه) پیروی می‌کند تا نقش جدید خود را به عنوان رئیس گروه انگلیسی در دانشگاه معتبر پمبروک آغاز کند. جی یون به عنوان اولین زنی که ریاست این دپارتمان را بر عهده داشت و به عنوان یکی از معدود کارکنان رنگین پوست دانشگاه با مجموعه‌ای از چالش‌ها روبرو بود. بازیگران: ساندرا اوه در نقش پروفسور جی یون کیم؛  جی دوپلاس در نقش پروفسور بیل دوبسون؛  هالند تیلور در نقش پروفسور جوآن همبلینگ؛  باب بالابان در نقش پروفسور الیوت رنتز؛  نانا منصاح در نقش پروفسور یاز مک کی؛  دیوید مورس در نقش دین پل لارسون بازی می‌کنند.

آماندا پیت نویسنده، نمایشگر و تهیه کننده اجرایی است. Sandra Oh ،David Benioff ،D.B. به Peet به عنوان تهیه کننده اجرایی ملحق می‌شوند. نویسندگان Peet، به همراه آنی جولیا وایمنRichard E. Robbins ، Jennifer Kim و Andrea Troyer هستند. کارگردان همه قسمت‌ها دانیل گری لونگینو است. فرمت: شش قسمت، ۳۰ دقیقه‌ای.

۵. Outer Banks

داستان سریال Outer Banks درباره چند نوجوان است که در قالب یک گروه به اسم Pogues در منطقه توریستی Outer Banks در کارولینای شمالی زندگی می‌کنند. پس از آنکه یک طوفان سهمگین، تعطیلات تابستانی آنها را خراب می‌‌کند، مجموعه‌ای از اتفاقات ناخوشایند رخ می‌دهند و اعضای گروه را مجبور می‌کنند که دست به انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بزنند. ماجراجویی آنها با جستجو برای پدر گمشده یکی از اعضای گروه آغاز می‌شود، اما در ادامه به اسرار شگفت‌انگیزی پی می‌برند و از وجود یک گنج با ارزش خبردار می‌شوند. فصل اول سریال به درگیری بین Pogues و گروه رقیب آنها می‌پردازد و ماجراهای عجیبی را روایت می‌کند که یک تابستان فراموش‌نشدنی را برای چند نوجوان رقم زده‌اند.

اما آیا کشف یک راز جدید می‌تواند گروه را برای یک مأموریت جدید متحد کند؟ ماجراجویی بزرگی در انتظار آنها است، اما آب‌های ناشناخته پیش رو به این معنی است که گروه  باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام دهد.

۴. Cocomelon

حروف، اعداد، صداهای حیوانات و موارد دیگر را با J.J. در این مجموعه همراه با موسیقی که اوقات سرگرم کننده‌ای برای کل خانواده به ارمغان می‌آورد تجربه کنید.

۳. All American

3 بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

هنگامی که یک بازیکن فوتبال دبیرستانی از ساوت سنترال برای بازی در دبیرستان بورلی هیلز استخدام می‌شود، دو دنیای جداگانه در مقابل هم قرار می‌گیرند.

۲. Manifest

یک هواپیمای مسافربری تجاری ناگهان پس از پنج سال مفقود شدن دوباره ظاهر می‌شود. با ورود مجدد افراد به جامعه، آنها صداها و چشم اندازهای هدایت کننده از رویدادهایی را که هنوز رخ نداده است، تجربه می‌کنند و خیلی زود معمای عمیق‌تری هویدا می‌شود.

۱. Clickbait

نیک برویر (آدریان گرنیر) یک پدر، شوهر و برادر عاشق است که روزی به طور ناگهانی و اسرارآمیز ناپدید می‌شود. در اینترنت ویدئویی از نیک ظاهر می‌شود که روی آن نوشته شده است “من از زنان سوء استفاده می‌کنم. در ۵ میلیون بازدید ، من می‌میرم”.  آیا این تهدید است یا اعتراف؟ یا هر دو؟ در حالی که خواهرش (زویی کازان) و همسرش (بتی گابریل) برای یافتن و نجات او همه کار می‌کنند، شخصیتی جدید از نیک را که نمی‌دانستند وجود دارد، کشف می‌کنند. یک مجموعه کوتاه هشت قسمتی و جذاب و هیجان انگیز است، Clickbait راه‌هایی را که در آن خطرناک‌ترین و کنترل نشده‌ترین انگیزه‌های ما در عصر رسانه‌های اجتماعی تقویت می‌شود، کشف می‌کند و شکست‌های ما را بین شخصیت‌های مجازی و واقعی ما آشکار می‌کند.

حال که با بهترین سریال های نتفلیکس آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس