بهترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی اس 24 2024 

87
0
لوازم جانبی سامسونگ گلکسی اس 24

با Samsung Galaxy S24 جدید و کل مجموعه آن، نسل جدیدی از لوازم جانبی عرضه می شود. لوازم جانبی سامسونگ گلکسی اس 24 را بشناسید.

آنها راه خوبی برای شخصی سازی تلفن هوشمند جدید شما فراتر از چند تنظیمات و پس زمینه هستند و بهره وری تلفن شما را به سطح بعدی ارتقا می دهند. به عمر باتری بیشتری نیاز دارید؟ پاور بانک بگیر نیاز به حفاظت دارید؟ با قاب گوشی ست کنید و خیلی بیشتر! 

بهترین قاب گلکسی اس 24: Spigen Ultra Hybrid 

Spigen همیشه آن را از نظر دوام میخکوب کرده است و در عین حال کیس هایی را ایجاد می کند که خیلی حجیم یا غیر قابل انعطاف نیستند. Spigen Ultra Hybrid ادامه میراث این برند است. این به معنای محافظت درجه نظامی در برابر سقوط است، اما اسپیگن همچنین با افزودن بالشتک های هوا به گوشه ها توجه بیشتری کرد. 

در حالی که Spigen Ultra Hybrid محافظ صفحه نمایش ندارد، لبه‌های آن بلند شده‌اند تا حداقل، چهره گوشی هوشمند شما در زمین هموار ضربه نخورد. اگر نگران کننده است، تعداد زیادی محافظ صفحه نمایش Galaxy S24 مقرون به صرفه وجود دارد. همچنین بدنه آن به اندازه‌ای نازک است که با شارژ بی‌سیم و PowerShare تداخل نداشته باشد. 

Spigen Ultra Hybrid برای Galaxy S24 

بهترین قاب گلکسی اس 24 

Spigen Ultra Hybrid برای Galaxy S24 ترکیبی عالی از مقرون به صرفه بودن و عملکرد را فراهم می کند. با ظاهر مینیمالیستی، محافظت در برابر سقوط درجه نظامی، و سازگاری با شارژ بی‌سیم، بهترین گزینه برای S24 شماست. 

مزایا 

  • باریک و مقرون به صرفه 
  • امکان شارژ بی سیم را فراهم می کند 
  • انتخاب جامد از رنگ برای انتخاب 
  • طراحی واقعاً محافظت در برابر سقوط را ارائه می دهد 

معایب 

– عدم وجود محافظ صفحه نمایش 

– به اندازه کیس های ناهموار محافظ نیست 

بهترین محافظ صفحه نمایش Galaxy S24: Temdan Clear Case 

صحبت از محافظ صفحه‌نمایش، ترکیب کیس تمدان و محافظ صفحه نمایش، روشی شگفت‌انگیز برای نشان دادن گوشی کاملاً جدید شماست و در عین حال از هر اینچ از Samsung Galaxy S24 محافظت می‌کند. ترکیب 2 در 1 کاملاً مهر و موم شده است و دارای استاندارد IP68 ضد گرد و غبار و آب است. می توانید گوشی خود را به مدت 30 دقیقه در عمق دو متری آب غوطه ور کنید و به درستی کار می کند. 

با پشتی سخت، سپرهای ضخیم و بالشتک های هوا، کیس تمدان در هنگام محافظت در برابر سقوط نیز بسیار مقاوم است. به عنوان یک امتیاز، برجستگی هایی در کناره ها وجود دارد که به گرفتن کمک می کند و در نهایت احتمال افتادن تصادفی گوشی را کاهش می دهد. 

اگر قبلاً قاب گلکسی S24 را انتخاب کرده اید و به محافظ صفحه نمایش سنتی تری نیاز دارید، محافظ صفحه نمایش Natbook یک همراه عالی است. 

قاب Temdan برای گلکسی اس 24 سامسونگ 

بهترین محافظ صفحه نمایش Galaxy S24 

23 دلار 

30 دلار 

7 دلار صرفه جویی کنید 

کیس تمدان با داشتن یک محافظ صفحه و قاب 2 در 1 فراتر از وظیفه است. با وجود لبه‌های ضخیم و دکمه‌های برجسته، همچنان بسیار باریک است و با این وجود، محافظت فوق‌العاده‌ای به ویژه در اطراف لبه‌ها دارد. 

مزایا 

  • از کل گوشی محافظت می کند 
  • استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار 
  • لبه های ضخیم، در عین حال طراحی باریک 

معایب 

– مدل شفاف ضد آب نیست 

بهترین هدفون برای گلکسی اس 24: Samsung Galaxy Buds 2 Pro 

طراحی پیچیده ای که برخی از هدفون ها دارند، اگرچه ایمن هستند، اما برای همه راحت نیست. اگر به دنبال ایربادهایی هستید که به همان اندازه ایمن باشند، Samsung Galaxy Buds 2 Pro بی دردسر است. آنها هم از صدای سه بعدی و هم از حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کنند، بدون اینکه به کیفیت صدای استودیویی اشاره کنیم. 

چیزی که مطمئنا شما را جلب خواهد کرد این است که سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو تا چه اندازه بی سیم است و نه فقط به دلیل بی سیم بودن آنها. برای شروع، جفت کردن آنها از طریق بلوتوث تقریباً فوری است. ثانیاً، شما به ندرت – اگر هرگز – مجبور شوید تلفن خود را برای تنظیم کردن خراب کنید. این به این دلیل است که هدفون‌ها به کنترل‌های لمسی مختلف، از پرش از موسیقی گرفته تا میزان صدا، پاسخ می‌دهند. حتی ANC (حذف نویز فعال) را هنگامی که در حال صحبت هستید غیرفعال می کند تا صدای دیگران را بشنوید. 

Samsung Galaxy Buds 2 Pro 

بهترین هدفون برای Galaxy S24 

170 دلار 

230 دلار 

60 دلار صرفه جویی کنید 

ایمن، راحت و مقاوم در برابر آب، Samsung Galaxy Buds 2 Pro تقریباً در هر شرایطی عالی است، حتی اگر در باشگاه عرق می‌کنید. فناوری ANC آن نیز بسیار چشمگیر است، صداهای ناخواسته را مسدود می کند و هر زمان که درگیر مکالمه شوید غیرفعال می شود. 

مزایا 

  • کنترل های لمسی بصری 
  • امن و راحت 
  • درجه مقاومت در برابر آب IPX7 
  • وقتی شروع به صحبت می کنید، حذف فعال نویز را خاموش می کند 

معایب 

– صدای 24 بیتی به دستگاه های سامسونگ محدود می شود 

بهترین شارژر بی سیم برای Galaxy S24: شارژر بی سیم 15 واتی سامسونگ Duo 

از آنجایی که Samsung Galaxy S24 دارای شارژ بی سیم است، چرا از آن استفاده نکنید؟ با شارژر بی‌سیم 15 واتی سامسونگ، نه تنها می‌توانید گوشی هوشمند خود را شارژ کنید، بلکه دستگاه‌های دیگر مانند Samsung Galaxy Watch 6 را نیز می‌توانید شارژ کنید. اگر گوشی خود را با این روش شارژ کنید، از سایش و پارگی که هنگام استفاده از کابل شارژ سنتی رخ می دهد، کاملاً جلوگیری می کنید. 

هیچ ویژگی بلوک شارژ سنتی را نیز از دست نمی دهید. شما هنوز هم می توانید از مزایای شارژ سریع استفاده کنید، البته در 15 وات در مقابل 25 وات. نیازی نیست با کابل ها سر و کله بزنید—فقط Galaxy S24 خود را روی سطح بیندازید و دستگاه بقیه کارها را انجام می دهد. حتی دارای یک فن خنک کننده برای خنک نگه داشتن همه چیز و یک نشانگر LED برای زمان شارژ شدن است. 

شارژر بی سیم 15 واتی سامسونگ Duo 

بهترین شارژر بی سیم برای Galaxy S24 

شارژر بی‌سیم 15 واتی سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده کامل از شارژ بی‌سیم گلکسی اس 24، «کابل را قطع کنید». و با این که چقدر کوچک و جمع و جور است، مشکلی برای پیدا کردن خانه برای آن نخواهید داشت. 

مزایا 

  • به راحتی در فضاهای کوچک جا می شود 
  • دو دستگاه را همزمان شارژ می کند 
  • نشانگر LED به شما اطلاع می دهد که چه زمانی شارژ می شود یا مشکلی وجود دارد 

معایب 

– شارژ سریع به 15 وات محدود شده است 

بهترین پاور بانک برای Galaxy S24: نانو پاور بانک Anker 

باتری سامسونگ گلکسی اس 24 به طور قابل توجهی بهتر از نسل گذشته است و شما را بدون نیاز به شارژ یک تعویض کامل انجام می دهد. با این حال، هنگامی که هیچ خروجی در چشم نیست، پاور بانک نانو Anker می تواند در شرایط سخت نجات دهنده باشد. و بهترین بخش؟ در کف دست شما جای می گیرد و در هر کجا که می روید بسیار راحت است. 

با وزن سبک و داشتن USB-C داخلی، می‌توانید به سادگی پاوربانک Anker Nano را در گوشی خود قرار دهید و به استفاده از آن ادامه دهید. مهمتر از همه، ظرفیت قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند که تقریباً به سمت نیمی از شارژ کامل می رود. ممکن است کوچک باشد، اما مطمئناً قدرتمند است. 

پاور بانک نانو انکر (نوع C) 

بهترین پاور بانک برای گلکسی اس 24 

پاور بانک Anker Nano تعریف «کوچک و در عین حال قدرتمند» است. اندازه جیبی بودن و داشتن ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی آن را به انتخابی عالی برای پر کردن گلکسی S24 خود در شرایط سخت تبدیل می کند. 

مزایا 

  • اندازه جیبی 
  • شارژ سریع 22.5 واتی 
  • ظرفیت باتری خوب نسبت به اندازه آن 
  • مقرون به صرفه 

معایب 

– گوشی شما را با ظرفیت کامل شارژ نمی کند 

سوالات متداول 

آیا گلکسی اس 24 شارژر دیواری دارد؟ 

نه، سامسونگ گلکسی اس 24 شارژر دیواری ندارد، اگرچه حداقل یک کابل شارژ USB-C دارید. 

آیا Galaxy S24 دارای جک هدفون است؟ 

خیر، سامسونگ گلکسی اس 24 جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد، ویژگی که این شرکت با پرچمداران خود از زمان گلکسی اس 20 کنار گذاشته است. با این حال، شما بدون گزینه نیستید. یا یک آداپتور 3.5 میلی متری به USB-C انتخاب کنید یا یک جفت هدفون بی سیم بخرید. 

آیا باید از Galaxy Buds با Galaxy S24 استفاده کنم؟ 

نه، در حالی که Galaxy Buds و جدیدترین Galaxy Buds 2 Pro کاملاً چشمگیر هستند، می توانید تقریباً از هر جفتی که می خواهید استفاده کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، به راهنمای ما در مورد بهترین هدفون‌های بی‌سیم واقعی برای ایده‌هایی بروید. با این حال، هدفون های سامسونگ دارای ویژگی هایی هستند که به طور انحصاری با گوشی های هوشمند سامسونگ در دسترس هستند. 

برای شارژر Galaxy S24 خود به چه واتی نیاز دارم تا بهترین شارژر را داشته باشد؟ 

برای اینکه سامسونگ گلکسی اس 24 خود را به سریع ترین شکل ممکن شارژ کنید، به شارژری نیاز دارید که 25 وات خروجی داشته باشد، که همچنین حداکثر توانی است که گوشی برای شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. می توانید انتظار داشته باشید که باتری را در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس