سامسونگ گلکسی BUDS 2 PRO بهترین ایربادهای آن تاکنون هستند

61
0
سامسونگ گلکسی BUDS 2 PRO

ورود به قلمرو جدید در جنگ‌های هدفون باغ دیواری: برای دریافت بهترین کیفیت صدا از Galaxy Buds 2 Pro سامسونگ، باید از آن‌ها با گوشی سامسونگ استفاده کنید. همیشه قرار بود به اینجا برسد. بین ایرپادهای اپل، گلکسی بادز سامسونگ، پیکسل بادز گوگل، و دیگر هدفون‌های بی سیم توسعه یافته توسط شرکت‌هایی با علاقه ریشه‌ای به دنیای گوشی‌های هوشمند، ما قبلاً شاهد بسیاری از ویژگی‌های راحت‌ تر بوده‌ایم – راه‌اندازی با یک لمس، تعویض خودکار دستگاه، سر (head) -ردیابی صدای فضایی و موارد دیگر – که مصرف کنندگان را تشویق می کند تا برند جوانه های خود را با گوشی در جیب خود مطابقت دهند. هدف این است که شما را در آن اکوسیستم حبس کنند زیرا به تدریج یک دستگاه و سپس دستگاه دیگر را به طور دائم ارتقا می دهید.

اما Buds 2 Pro با قیمت 229 دلار اولین دستگاهی است که کیفیت صدای برتر را به عنوان انحصاری بزرگ پخش می کند. آنها را به هر تلفن اخیر سامسونگ متصل کنید، و می توانید به صورت بی سیم «صدای hi-fi 24 بیتی» را از سرویس هایی مانند Apple Music، Amazon Music، Tidal، Qobuz و سایر مواردی که کاتالوگ های موسیقی بدون اتلاف و وضوح بالا ارائه می دهند، پخش کنید. سامسونگ ادعا می‌کند که این باعث می‌شود صدای بسیار غنی‌تر و تجربه شنیداری بهتر از جایی که قبلاً وجود داشت، داشته باشد.

بعداً همه اینها را بیشتر بررسی خواهیم کرد، اما نکته مهم این است که گلکسی بادز 2 پرو، خوشبختانه، هدفون فوق‌العاده‌ای است، مهم نیست که چه نوع گوشی دارید. طی بیش از یک هفته آزمایش، متوجه شدیم که آنها بهترین و راحت ‌ترین جوانه‌های سامسونگ هستند.

ویژگی های خوب

  • کوچک ‌تر، سبک‌ تر و راحت ‌تر از Galaxy Buds اصلی
  • کیفیت صدای عالی
  • حذف نویز خوب

ویژگی های بد

  • بلوتوث چند نقطه ای وجود ندارد
  • صدای 24 بیتی محدود به گوشی های سامسونگ است
  • میکروفون ها می توانند از پیشرفت بیشتری استفاده کنند

Buds 2 Pro 15 درصد کوچکتر از Galaxy Buds Pro اصلی است و هر دو هدفون و قاب گوشی اکنون دارای روکش لمسی نرم و مات هستند. ما آن را به پلاستیک براق ترجیح می‌دهیم: قاب بدون لک می‌ماند و جوانه‌ها راحت ‌تر با روکش چسبیده می‌شوند.

سامسونگ گلکسی BUDS 2 PRO
سامسونگ گلکسی BUDS 2 PRO

هدفون های جدید نیز سبک تر هستند (اکنون به 5.5 گرم در هر هدفون کاهش یافته است) و دارای یک دریچه بیرونی بزرگ تر برای بهبود جریان هوا و کاهش هر گونه احساس ناخوشایند “دوشاخه” هستند. آنها در روزهایی که ما تا کنون از آنها استفاده کرده ایم چیزی جز راحت بودن ثابت نکرده اند و به طور قابل اعتمادی در گوش ما مانده اند.

عمر باتری کاملاً بدون تغییر نسبت به مدل قبلی است و نوید پنج ساعت زمان گوش دادن با فعال کردن ANC و هشت ساعت با خاموش بودن آن را می دهد – به علاوه 18/28 دیگر از طریق جعبه شارژ. این استقامت کافی برای اکثر موقعیت ها است اما در سال 2022 هیچ چیز خاصی نیست. Buds 2 Pro همان رتبه مقاومت در برابر آب IPX7 را مانند مدل های قبلی خود حفظ می کند.

طولی نمی کشد تا به این نتیجه برسیم که این هدفون ها صدای فوق العاده ای دارند. با طراحی و تنظیم دو درایور توسط AKG، AirPods Pro را یک مایل کشور تحت الشعاع قرار می‌دهند – با توجه به اینکه جوانه‌های اپل به سه سالگی نزدیک می‌شوند جای تعجب نیست. اما آنها همچنین از Pixel Buds Pro عالی در این بخش پیشی می گیرند و به هدفون های مورد علاقه ما مانند Sennheiser’s Momentum True Wireless 3 و Sony WF-1000XM4 نزدیک تر هستند. آنها مجریان عالی با سطحی از عمق و جزئیات هستند که معاصران بزرگ فناوری آنها نمی توانند کاملاً با آنها مطابقت کنند.

آهنگ Heavy Covenant از The Hold Steady جدایی و وضوح آنها را نشان می دهد و به گیتارها، هورن ها و آوازهای قابل تشخیص کریگ فین فضای کافی برای نفس کشیدن می دهد. به‌عنوان یک طرفدار موسیقی دهه 90، به «اوماها» توسط Counting Crows بازگشتیم، و Buds 2 Pro گرمای آکاردئون و ماندولین را در حالی که به طبل‌ها ضربه طبیعی می‌داد، نشان داد. با بازگشت به زندگی مدرن با “نفرین چشم سیاه” اثر ارویل پک، ما تحت تأثیر صحنه صوتی گسترده ای که سامسونگ این جوانه ها را ارائه کرده بود، قرار گرفتیم.

اما آیا صدای “hi-fi” واقعی است؟ پس از گذشت بیش از یک هفته، ما هنوز در تلاش هستیم تا آن را حل کنیم. سامسونگ می‌گوید کدک جدید Seamless به Buds 2 Pro اجازه می‌دهد به صورت بی‌سیم صدای ۲۴ بیتی و ۴۸ کیلوهرتز را از طریق بلوتوث پخش کند.

اما این شرکت در مورد میزان بیت این صدا شفافیت کمتری داشته است. به عنوان مرجع، کدک LDAC سونی در حدود 990 کیلوبیت در ثانیه بالاترین سرعت را دارد، که همچنان از کیفیت CD بدون اتلاف پایین است. جوردن گاتمن، سخنگوی سامسونگ از طریق ایمیل به The Verge گفت که کدک بدون درز (Seamless Codec) سامسونگ می تواند به نرخ بیت تا 2304 کیلوبیت بر ثانیه برسد که در واقع صدایی با وضوح بالا و بدون اتلاف جواب می دهد.

این عدد ما را مشکوک کرده است. این یک جهش بزرگ بر روی هدفون های موجود خواهد بود، و هیچ چیزی در منوی تنظیمات برنامه نویس اندروید وجود ندارد که جزئیات نرخ بیت را تایید کند – فقط بخش 24 بیتی / 48 کیلوهرتز. پخش جریانی (streaming) با کیفیت بالاتر با هر تلفن هوشمند Galaxy دارای Android 8.0 و One UI 4.0 یا بالاتر (با 1.5 گیگابایت رم یا بالاتر) کار می کند.

این تعداد زیادی از گوشی ها هستند که به سردرگمی ما در مورد میزان بیت و اینکه چگونه سامسونگ احتمالاً به سرعت 2304 کیلوبیت بر ثانیه می رسد می افزاید. امیدواریم موارد بیشتری را دنبال کنید، اما در اعداد و ارقام گم نشوید: این هدفون‌ها واقعاً صدای عالی دارند تا زمانی که مهر و موم خوبی داشته باشید و آنها را به خوبی بچرخانید. آنها همچنین از بلوتوث LE Audio پشتیبانی خواهند کرد، اگرچه سامسونگ مشخص نکرده است که چه مزایایی به همراه خواهد داشت.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس