بهترین مایکروویو برای افزودن راحتی به تمام کارهای آشپزی شما

43
0
بهترین مایکروویو

مایکروویو برای چندین دهه جزء ضروری اکثر آشپزخانه ها بوده است. اما چه از وسایل خود فقط برای گرم کردن باقیمانده غذا، درست کردن ذرت بو داده یا آماده کردن وعده های غذایی کامل استفاده کنید، تعداد کمی از وسایل آشپزخانه به اندازه مایکروویو راحت هستند یا ارزش روزانه زیادی نسبت به قیمتشان دارند. بهترین ماکرویو را در ادامه بشناسید.

بهترین ماکرویو های امروزی حجم داخلی زیادی را ارائه می‌کنند، مجموعه‌ای از تنظیمات از پیش تنظیم شده برای پخت انواع مختلف غذا بدون ذکر حرارت یکنواخت برای جلوگیری از گرم شدن لبه‌ها و مراکز سرد.

وقتی صحبت از بهترین ها به میان می آید، شکست دادن ماکرویو نئوشف ال جی، یک مدل پر ویژگی که به طور کلی بهترین انتخاب ماست، سخت است. با این حال، بسیاری از جایگزین های عالی دیگر نیز وجود دارد.

درست مانند توستر و ماشین ظرفشویی، به دنبال یک ماکرویو مناسب برای همه نباشید. اگر می‌خواهید مدلی را که دوستش دارید به دست آورید، باید مواردی مانند فضایی که باید با آن کار کنید، جایی که در آشپزخانه‌تان می‌خواهید مایکروویوتان زندگی کند، نحوه ظاهر آن و بودجه‌تان را در نظر بگیرید. و در حالی که بسیاری از مایکروویوها دارای ویژگی های جذاب فراوانی هستند، بسیاری از تنظیماتی که به معنای واقعی کلمه هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد، به رخ می کشند. این ایده خوبی است که قبل از باز کردن کیف پول خود، از قبل بفهمید که آیا آنها ارزش هزینه اضافی را دارند یا خیر. برای خرید آماده اید؟

. بهترین مایکروویو به طور کلی: مایکروویو NeoChef ال‌جی

. بهترین مایکروویو هوشمند: مایکروویو رومیزی هوشمند توشیبا

. بهترین مایکروویو با ظرفیت بالا: مایکروفر پاناسونیک

. بهترین مایکروویو کانتر: مایکروویو موج صاف برویل

. بهترین مایکروویو کوچک: مایکروویو فشرده پاناسونیک

. بهترین مایکروویو یکپارچهسازی با سیستم عامل: مایکروویو کانترتاپ رترو Comfee

. بهترین مایکروویو چند منظوره: مایکروویو رومیزی توشیبا با کانوکشن

. بی صداترین مایکروویو: مایکروویو با موج فشرده Breville Soft Close

. بهترین مایکروویو بیش از حد: مایکروویو بیش از حد سامسونگ در فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت

. بهترین مایکروویو مقرون به صرفه: مایکروویو رومیزی استیل ضد زنگ همیلتون بیچ

بهترین مایکروویو به طور کلی

گزینه ای شیک با هزاران ویژگی مفید

مایکروویو ال جی نئوشف

260 دلار

NeoChef ال‌جی به‌خاطر اینورتر هوشمند خود، به‌طور ویژه طراحی شده است تا کیفیت بالایی را ارائه دهد، حتی هر بار گرم می‌کند. بنابراین، دیگر از سوپی که لبه‌های آن گرم و در مرکز آن سرد باشد، استفاده نکنید. فناوری سنجش رطوبت به تشخیص زمانی که غذای شما کاملاً پخته شده است کمک می کند و در صورت لزوم برای جلوگیری از پختن بیش از حد، همه چیز را خاموش می کند. این دستگاه دارای چندین ویژگی است که تمیز کردن آن را آسان می‌کند، از جمله کنترل‌های شیشه صاف قابل پاک کردن و فضای داخلی مقاوم در برابر لکه. موجود در دو رنگ، از جمله روکش فولاد ضد زنگ مشکی براق، کل این محصول دارای ضمانت 10 ساله چشمگیر است.

بهترین مایکروویو هوشمند

مایکروویو که به راحتی با استفاده از دستگاه های هوشمند شما قابل کنترل است

مایکروویو رومیزی هوشمند Toshiba ML-EM34P(SS).

180 دلار

به این مایکروویو به عنوان آشپز خود فکر کنید. این مدل توشیبا را می توان با الکسا ادغام کرد، به این معنی که می توانید به آن بگویید در حالی که هنوز در رختخواب هستید شروع به پختن بلغور جو دوسر فوری خود کند یا آن را از طریق تلفن خود حرکت دهید. گرمایش یکنواخت و منوی زمان بندی از پیش تعیین شده با 23 گزینه برای همه چیز از پیتزا گرفته تا سبزیجات را ارائه می دهد. همچنین دارای سنسور رطوبت است که به طور خودکار قدرت پخت مایکروویو را بسته به چیزی که می سازید تنظیم می کند.

بهترین مایکروویو با ظرفیت بزرگ

گزینه ای جادار که می تواند کل ترکیه را یخ زدایی کند

مایکروفر پاناسونیک NN-SN936B

300 دلار

این مایکروویو مفید می‌تواند یک بوقلمون با اندازه کامل را یخ‌زدایی کند یا یک ظرف قابلمه 9 در 13 اینچی را در خود جای دهد. اما در حالی که ظرفیت داخلی بزرگی وجود دارد، ردپای آن کوچکتر از آن چیزی است که فکر می کنید. این بدان معناست که برای جا انداختن این مایکروویو نیازی به نمایش ناگهانی یک منطقه بزرگ از آشپزخانه خود نخواهید داشت. این پاناسونیک همچنین دارای ویژگی “گرم نگه داشتن” است که به شما امکان می دهد سوپ ها، دسرها و سس را در دمای مناسب تا زمان سرو نگه دارید.

بهترین مایکروویو کانتری

گزینه ای شیک و شیک که زمزمه آرام دارد

مایکروویو موج صاف برویل

379 دلار

400 دلار

21 دلار (5%) صرفه جویی کنید

Breville’s Smooth Wave با کمک فناوری Sensor iQ خود، پخت و پز هوشمند را ارائه می دهد. فقط یک دکمه را فشار دهید و به طور خودکار قدرت و زمان ایده آل را برای گرم کردن ظرف شما تنظیم می کند. درب و اینورتر کم صدا این دستگاه برای افرادی که نمی توانند صدای اضافی را در حین پخت و پز تحمل کنند، ایده آل است. عملکردهای یخ زدایی هوشمند، گرم کردن مجدد هوشمند، آشپزی هوشمند و مجموعه ای از پیش تنظیم های مخصوص غذا به شما این امکان را می دهد که غذاهای خود را بدون نیاز به حدس زدن زمان گرم کنید. حتی یک دکمه “بیشتر” وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورتی که سطح گرما کاملاً مناسب نیست، کمی زمان اضافی را بگذرانید.

بهترین مایکروویو کوچک

یک مایکروویو کوچک و در عین حال قدرتمند

مایکروویو فشرده پاناسونیک NN-SN67KS

229 دلار

همه به یک مایکروویو عظیم نیاز ندارند. بدنه بیرونی این دستگاه از جنس استنلس استیل و ظرفیت 1.2 فوت مکعبی در آشپزخانه شما عالی به نظر می رسد و در ضمن گرم کردن یکنواخت باقیمانده غذاها، میان وعده ها و بوریتوهای صبحانه باعث صرفه جویی در فضا می شود. عملکرد یخ زدایی توربو زمان یخ زدایی را تسریع می کند، که می تواند در روزهایی که فراموش می کنید همبرگرهای یخ زده را بیرون بیاورید، شما را نجات دهد. همچنین کمترین فضای پیشخوان را اشغال می کند و برای آشپزخانه های کوچکتر عالی است.

بهترین مایکروویو رترو

یک ابزار بیانیه سازی با ویژگی های کاربردی

مایکروویو رومیزی رترو Comfee

109 دلار

135 دلار

پس انداز 26 دلار (19%)

مایکروویو معمولاً جذاب ترین وسیله در آشپزخانه نیست، اما این مدل اواسط قرن کاملاً شیک است. طراحی ریزه‌نگار و یکپارچه‌سازی با رنگ‌هایی مانند کرم، قرمز سیبی آب نباتی و سبز پاستلی ظاهر می‌شود. و برخلاف مایکروویو مادربزرگ شما، این مدل هم کاربر پسند و هم کاملاً امروزی است و دارای گزینه بی صدا و قفل ایمنی کودک است. همچنین دارای گواهی Energy Star است، بنابراین لازم نیست نگران افزایش قبوض برق خود باشید.

بهترین مایکروویو چند منظوره

راحتی یک مایکروویو و اجاق همرفتی در یک دستگاه

مایکروویو رومیزی توشیبا EC042A5C-BS با کانوکشن

212 دلار

236 دلار

صرفه جویی 24 دلاری (10%)

 

این مایکروویو ساخت توشیبا بسیار بیشتر از غذای گرم شده است. این فناوری‌های پخت مایکروویو و اجاق‌های همرفت را در یک دستگاه ترکیب می‌کند و به آشپزهای خانگی اجازه می‌دهد یخ‌زدایی، کباب کردن و پخت را انجام دهند. اساساً می توانید از آن به عنوان فر دوم برای لحظاتی که فر اصلی شما صحبت می شود استفاده کنید. اگر مرغ را در فر استاندارد خود تفت می‌دهید و می‌خواهید مقداری شیرینی شکلاتی هنوز گرم برای دسر داشته باشید، می‌تواند مفید باشد. (فقط یک اندیشه.)

بی صداترین مایکروفر

یک مایکروویو آرام که مزاحم نوزاد شما نمی شود

مایکروویو Soft Close Soft Wave Compact Breville BmO650SIL

دلار250

برخی از مایکروویوها صدای بلندی دارند. در حال حاضر بسیاری از مدل‌ها دارای یک دکمه بی‌صدا هستند که صدای بلپ و صدای معمولی را که همراه غذا در مایکروویو ارائه می‌شود، خاموش می‌کند. اما این مدل برویل یک گام فراتر می رود و یک درب “بسته نرم” مهندسی شده ویژه را در بر می گیرد که صدای بلندی را که بیشتر درهای مایکروویو را همراهی می کند از بین می برد. این آرام‌ترین مایکروویو است که هرگز نمی‌شنوید، که اگر نوزاد، همسر یا هم اتاقی دارید که نمی‌خواهد با گرم کردن مجدد قهوه‌تان از خواب بیدار شود، عالی است.

بهترین مایکروویو بیش از حد

گزینه ای شیک که در برابر اثر انگشت مقاوم است

مایکروویو فراتر از برد سامسونگ

با تمام کارهایی که در آشپزخانه انجام می‌دهید، تقریباً روی هر وسیله‌ای که با آن‌ها تعامل می‌کنید، اثرانگشت نگیرید. خب این یکی نیست این مدل گران‌قیمت سامسونگ دارای روکش فولادی ضد زنگ است که به طور قابل توجهی تمیز می‌ماند، بنابراین لازم نیست در حین پخت و پز روی اجاق گاز به لکه‌ها خیره شوید. دارای مجموعه ای از پیش تنظیم های پخت خودکار برای صرفه جویی در وقت شما. همچنین یک حالت اکو برای کاهش مصرف انرژی وجود دارد.

بهترین مایکروویو ارزان قیمت

گزینه ای که به طور موثر اصول اولیه را با کمتر از 70 دلار پوشش می دهد

اجاق مایکروویو همیلتون بیچ استیل ضد زنگ

70 دلار

75 دلار

صرفه جویی 5 دلاری (7%)

مایکروویوهایی با ویژگی‌های جذاب فراوان وجود دارد. اما، اگر فقط چیزی می‌خواهید که غذای شما را در صورت تقاضا گرم کند، لزوماً نمی‌خواهید برای ابزار اضافی که هرگز استفاده نمی‌کنید، هزینه بپردازید. این نسخه ساحلی همیلتون دارای شش ایستگاه از پیش تنظیم شده و 10 سطح قدرت است، بنابراین می‌توانید نتایج درستی بگیرید، چه بخواهید پنیر را بدون سوزاندن آن آب کنید و چه آب بجوشانید. و در 19 اینچ، فضای پیشخوان زیادی را اشغال نخواهد کرد.

تخفیف های عالی در مایکروویو که می توانید امروز بخرید

به دنبال برداشتن مایکروویو و صرفه جویی در هزینه در طول راه هستید؟ در حالی که برخی از انتخاب های ترجیحی ما در حال حاضر در بالا تخفیف دارند، تعدادی از گزینه های دیگر نیز در سراسر اینترنت در فروش هستند. نه مورد از آنها را در زیر بیابید.

یک مدل بدون حاشیه با کمتر از 100 دلار

مایکروویو کانتری سرآشپز تجاری

75 دلار

99 دلار

صرفه جویی 24 دلاری (24%)

فضای پیشخوان کوتاه است؟ مشکلی نیست این مایکروویو با ظرفیت 0.6 فوت مکعب از Commercial Chef می تواند در نقاط تنگ فشرده شود. در حالی که این مدل قدرتمندترین مدل در این لیست نیست (فقط دارای شش سطح پخت و پز است و از صفحه های مکانیکی استفاده می کند)، این یک مایکروویو عالی برای اولین آپارتمان یا اتاق خوابگاه خواهد بود. بعلاوه، بسیار مقرون به صرفه است – به خصوص در حال حاضر، زیرا ما شاهد کاهش 35 درصدی محصول هستیم.

این مایکروویو با بسته بندی از پیش تعیین شده 26 درصد تخفیف دارد

مایکروفر کانتری سامسونگ MG11T5018CC

200 دلار

269 ​​دلار

صرفه جویی 69 دلاری (26%)

اگر به دنبال مایکروویو می‌گردید که می‌تواند هر چیزی را که در راه است گرم کند، این مدل از سامسونگ را در نظر بگیرید که در حال حاضر 26 درصد تخفیف دارد. این مایکروویو با داشتن 37 ایستگاه از پیش تنظیم و 10 سطح توان، تمام حدس و گمان های پخت و پز و گرم کردن مجدد را از بین می برد. همچنین دارای عملکرد کباب کردن است که اغلب در مایکروویو نمی بینید.

این مدل کانترتاپ در حالی که 40 درصد تخفیف دارد امتیاز بگیرید

مایکروویو کانتری بلک + دکر

115 دلار

این مایکروویو 19 اینچی بلک + دکر را با قیمتی بیش از 100 دلار خریداری کنید. این مدل دارای 10 سطح قدرت مختلف و حالت پخت سریع 30 ثانیه ای است، این مدل برای کسانی که چیزی با کیفیت می خواهند اما به همه زنگ ها و سوت ها نیاز ندارند عالی است.

این استالوارت ساده را با قیمت زیر 100 دلار انتخاب کنید

مایکروویو کانتری سرآشپز تجاری CHM009

100 دلار

119 دلار

صرفه جویی 19 دلاری (16%)

شما می توانید این مایکروویو با ظرفیت 0.9 فوت مکعب را با کمتر از 100 دلار به دست آورید – اکنون این یک سرقت است. این مدل با داشتن 10 سطح قدرت پخت و 6 پیش تنظیم غذا، بصری و قابل اعتماد است. اگر شما فردی هستید که از همه چیز به سادگی اهمیت می دهید، این مایکروویو ممکن است برای شما مناسب باشد.

این مدل Galanz بیش از 40 درصد تخفیف دارد

مایکروفر Galanz اکسپرس ویو

123 دلار

190 دلار

صرفه جویی 67 دلاری (35%)

این مایکروویو کانتر دارای 10 سطح توان متغیر و تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده زیادی است. در حال حاضر، اعضای Prime می توانند ExpressWave را با بیش از 40 درصد تخفیف از آمازون دریافت کنند.

یک مایکروویو براق (و بی صدا).

مایکروویو رومیزی توشیبا ML2-EM12EA

150 دلار

165 دلار

15 دلار (9%) صرفه جویی کنید

این مایکروویو براق تمام عملکردهای معمولی را دارد که انتظار دارید. حتی یک حالت بی صدا ارائه می دهد، بنابراین می توانید از میان وعده های نیمه شب خود در آرامش لذت ببرید. این توشیبا را با تخفیف کمتر از 20 درصد در طول فروش اولیه دسترسی زودهنگام به دست آورید.

سرخ کن هوا و ترکیب مایکروویو

مایکروویو رومیزی 7 در 1 توشیبا ترکیبی برای سرخ کن هوا

320 دلار

346 دلار

پس انداز 26 دلار (8%)

این مایکروویو قدرت یک اجاق مایکروویو رومیزی کلاسیک را با یک سرخ کن هوا ترکیب می‌کند و این معامله شامل لوازم جانبی اضافی مانند قفسه‌های گریل و سبدهای سرخ‌کن می‌شود تا بیشترین بهره را از عملکرد سرخ‌کن ببرید. این تخفیف 25 درصدی یک تخفیف نادر و قابل توجه است، بنابراین ارزش بررسی را دارد.

18٪ در این مایکروویو Farberware صرفه جویی کنید

مایکروویو رومیزی Farberware

129 دلار

اگر به یک مایکروویو معمولی نیاز دارید، این مدل Faberware را بررسی کنید. منتقدان در آمازون آن را به دلیل استفاده آسان و تمیز کردن آن تحسین می کنند.

مایکروویو بیش از حد جنرال الکتریک با 26 درصد تخفیف

مایکروویو جنرال الکتریک بیش از حد

349 دلار

اگر به دنبال یک مایکروویو با برد بیش از حد هستید، این یک معامله خوب برای مدل GE است. دارای 1.6 فوت مکعب ظرفیت، 10 تنظیم قدرت مختلف و دارای یک سال گارانتی محدود است. بهترین بخش: شما می توانید در حال حاضر تقریباً 100 دلار در این مدل صرفه جویی کنید.

انواع مختلف مایکروویو چیست؟

هنگامی که صحبت از انواع مختلف مایکروویو می شود، طیف شگفت آور زیادی از گزینه ها وجود دارد. در اینجا رایج ترین آنها هستند:

. مایکروویوهای کانتری به سادگی برای قرار گرفتن روی پیشخوان شما ساخته می شوند – کافیست مایکروویو شما را به برق وصل کنید و آشپزی کنید. در حالی که آنها نیازی به سیم‌کشی خاص یا برنامه‌ریزی پیش از خرید زیادی ندارند، اما می‌توانند فضای با ارزشی را اشغال کنند که در غیر این صورت ممکن است بخواهید برای تهیه غذا یا برای نگهداری وسایل دیگر از آن استفاده کنید.

. مایکروویوهای بیش از حد به طور ویژه برای قرار گرفتن در بالای اجاق گاز شما طراحی شده اند. آنها به شما این امکان را می دهند که همه وسایل گرمایشی خود را در یک مکان تنظیم کنید، اما برخی افراد هنگام استفاده از اجاق گاز داشتن مایکروویو در سطح چشم آزاردهنده می دانند. همچنین دسترسی ایمن به این مایکروویوها برای افراد کوتاه قد دشوار است.

. مایکروویوهای داخلی معمولاً با دیوار یا کابینت آشپزخانه شما همسطح هستند. آنها به طور یکپارچه بخشی از دکوراسیون شما می شوند و می توانند تقریباً در هر جایی که بخواهید قرار دهید. با این حال، آنها معمولاً به سیم کشی ویژه (اگر قبلاً در جای خود نیستند) و اندازه گیری های دقیق نیاز دارند تا مطمئن شوند همه چیز به درستی جا می شود.

. مایکروویوهای کشویی در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، زیرا می‌توانند در زیر پیشخوان قرار بگیرند و در ظاهر و ظاهر کلی آشپزخانه شما کمتر دیده شوند. با توجه به ارتفاع و دسترسی آنها، استفاده از این مایکروویوها برای کل خانواده آسان است – که بسته به سن فرزندان شما می تواند خوب یا بد باشد.

چگونه بهترین مایکروفر را برای خود انتخاب کنیم

هنگام انتخاب بهترین مایکروویو برای خود و خانه، چندین ویژگی مختلف وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اندازه

هنگام خرید مایکروویو مهم است که از اینجا شروع کنید. مدلی را بردارید که خیلی بزرگ است و کار نمی کند یا مجبور خواهید شد وقت خود را در آشپزخانه صرف کنید و اطراف آن کار کنید. اندازه نیز در مورد نیازهای آشپزی فردی شما اهمیت دارد. اگر خانواده بزرگ تری دارید، فقط یک مایکروویو که ظروف بزرگتر را در خود جای دهد منطقی است. اما، اگر تنها زندگی می‌کنید یا خانواده کوچک‌تری دارید، یک مایکروویو کوچک‌تر ممکن است بهترین باشد.

وات

وات مایکروویو شما نشان می دهد که چقدر قدرت دارد. به طور کلی، هرچه مایکروویو شما وات بیشتری داشته باشد، سریعتر غذای شما را گرم می کند و زودتر می توانید در روند پخت خود حرکت کنید. به طور کلی، اکثر مردم مایکروویویی را ترجیح می دهند که حداقل 1000 وات داشته باشد.

توابع پخت و پز

اگر فقط مایکروویو می خواهید که غذا را گرم کند، احتمالاً به چیزی فراتر از اصول اولیه نیاز ندارید. اما برخی از افراد ترجیح می دهند طیف وسیعی از عملکردهای از پیش تعیین شده و زنگ ها و سوت های اضافی مانند سنسورهای رطوبت و گرم نگه داشتن عملکردها را داشته باشند.

تعیین سطح

دانستن جایی که قصد دارید مایکروویو خود را از قبل قرار دهید، به شما کمک می کند تا میدان را محدود کنید. آیا به دنبال چیزی برای نشستن بر روی میز خود هستید یا یک مایکروویو کشوی مد روز است که به دنبال آن هستید؟ قبل از تصمیم گیری نهایی، ببینید چه چیزی در فضای آشپزخانه شما بهتر عمل می کند و ترجیحات شخصی شما چیست.

بهترین مایکروویو برای خرید در حال حاضر چیست؟

ده ها مایکروویو عالی در بازار وجود دارد، و ما در بالا به بسیاری از آنها اشاره کرده ایم. همانطور که گفته شد، انتخاب برتر ما برای سال 2023 مایکروویو NeoChef ال‌جی است که تمیز کردن و کارکردن آن آسان است و در دو رنگ موجود است.

برای یک مایکروویو خوب چقدر باید بپردازم؟

امکان یافتن مایکروویوها با کمتر از 50 دلار وجود دارد (انتخاب بودجه ما فقط کمی بالاتر از این رقم است). گفته می شود، اکثر مدل ها بین 100 تا 250 دلار قیمت دارند و برخی از آنها حتی گران تر هستند و قیمت آنها در حدود 300 یا 400 دلار است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس