بهترین یخچال و فریزر 2023

55
0
بهترین یخچال و فریزر 2023

بر اساس گزارش سازمان ذخیره انرژی یخچال و فریزر حدود 13 درصد از متوسط قبض برق خانگی را تشکیل می دهند. در این مقاله علاوه بر مشخصات بهترین یخچال و فریزها هزینه کارکرد آن ها را بررسی می کنیم. اگر از تعرفه برق اطلاع دارید، می توانید با استفاده از یک ماشین حساب آنلاین هزینه مصرف انرژی را تخمین بزنید.

فناوری جدید یخچال و فریزها مانند محفظه‌های کنترل‌شده آب و هوا با شرایط قابل تنظیم برای محصولات تازه به شما کمک می‌کنند خرید خود را سازماندهی کنید و غذای خود را برای مدت طولانی‌تری در شرایط عالی نگه دارید، این قابلیت ها به شما کمک کنند تا با کاهش ضایعات مواد غذایی بیشتر صرفه جویی کنید.

برخی از یخچال فریزرهایی که ما بررسی کردیم دارای فناوری سوئیچ هستند. بخش هایی که بسته به نیاز شما می توانند به عنوان یخچال یا فریزر عمل کنند. بنابراین اگر گاهی در حال تهیه سالاد و غذاهای سرد هستید می توانید فضای یخچال خود را به حداکثر برسانید. اما اگر می‌خواهید برای چند هفته غذا را آماده کرده و فریز کنید، می‌توانید یک محفظه فریزر اضافی را انتخاب کنید.

1. LG InstaView Door-in-Door GSXV90MCDE بهترین ویژگی ها

مزایا

سیستم کرافت آیس

دستگاه تولید آب و یخ UVNano

635 لیتر فضای ذخیره سازی

معایب

نیاز به لوله کشی دارد

گران

این یخچال فریزر جدید ال‌جی به سبک آمریکایی دارای ویژگی‌های عالی است. اجازه دهید با طراحی مجدد پنل InstaView Door-in-Door شروع کنیم. به شیشه ضربه بزنید و پنجره ای در یخچال شما روشن می شود و به شما امکان می دهد نوشیدنی ها و تنقلات خود را مشاهده کنید. اگر نوشیدنی می خواهید فقط کافی است درب شیشه ای داخلی را باز کنید.

این یخچال دارای یک آبسرد کن آب و یخ است که با استفاده از فناوری UVNano خود استریل می شود تا باکتری ها از بین ببرد. همچنین یک یخ ساز Craft دارد که یخ کروی برای نوشیدنی ها ایجاد میکند.

ظرفیت کلی این یخچال 635 لیتر است و برخی از ویژگی های ذخیره سازی از جمله قفسه های درب جادار، کشوی Fresh Balancer با کنترل رطوبت، قفسه نوشیدنی و جعبه ابزاری به عرض یخچال برای تنقلات ارائه میدهد

از طریق برنامه ThinQ می‌توانید دما را از راه دور تغییر دهید و تازه بودن غذا و مصرف انرژی خود را بررسی کنید. اما به خاطر داشته باشید که این یخچال به لوله کشی نیاز دارد بنابراین باید محل قرارگیری آن را در نظر بگیرید و مکان مناسب (و به اندازه کافی بزرگ) برای قرار دادن آن داشته باشید.

2. یخچال فریزر Haier HTF-456DM6 Cube بهترین طراحی

بهترین یخچال و فریزر 2023
بهترین یخچال و فریزر 2023

مزایا

طراحی چهار درب

کشوهای Humidity Zone

قفسه ذخیره سازی درب

معایب

درزگیر یکپارچه درب یخچال

بدون یخ ساز

سینی یخ دستی سفت است

این یخچال فریزر بزرگ Haier به زیبایی طراحی شده است، با فرمت چهار دری که می تواند نحوه استفاده از آشپزخانه شما را تغییر دهد. این یخچال دارای برخی از فناوری های عالی از جمله یک صفحه کنترل دیجیتال در یکی از درها است.

این یخچال دارای کشوهای Humidity Zone و Dry Zone است که متوجه شدیم در آزمایشات ما تفاوت قابل توجهی در تازگی و ماندگاری غذا داشته است. همچنین دارای سیستم ضد باکتری Haier است. در واقع دارای یک نور ماوراء بنفش که برای از بین بردن باکتری‌های داخل یخچال برای نگهداری بهداشتی‌تر مواد غذایی است که در زیر یخچال فریزر 140 لیتری بدون یخ زدگی قرار دارد که به راحتی قابل مشاهده است. این یخچال یخ ساز ندارد اما جدا از آن به عنوان یک یخچال فریزر لوکس قیمت مناسبی دارد.

3. یخچال فریزر سامسونگ RB7300T بهترین ارزش خرید

مزایا

فناوری SpaceMax

خنک کننده همه جانبه

پشت یخچال صاف

سبک وزن

معایب

قفسه های غیر قابل تنظیم

رطوبت ثابت

اتصال کابل برق بالا

RB7300T یک یخچال فریزر با قیمت بسیار مناسب است که به لطف فناوری SpaceMax سامسونگ، دمای ثابت و فضای بسیار زیادی را ارائه می دهد. ظرفیت یخچال 230 لیتر و فضای فریزر 114 لیتر است که با توجه به اندازه باریک آن جادار است. فریزر بدون یخ زدگی است و دارای یک کشوی قابل جابجایی است.

با این قیمت یخچال نه می توانید رطوبت کشوی سبزیجات را تنظیم کنید، نه یک یخ ساز داشته باشید. اما چیزی که این دستگاه ارائه می دهد، فضا و کیفیت است.

4. یخچال فریزر هیتاچی R-BGX411PGB1 شیک با فضای کوچک

بهترین یخچال و فریزر 2023
بهترین یخچال و فریزر 2023

مزایا

درب براق

کشوهای اسلاید

دو فن

معایب

بدون چراغ فریزر

فاقد دماسنج عددی

اسلایدر دستی برای بخش گوشت/سبزیجات

این یخچال فریزر 60/40 دارای درهایی است که به قدری منعکس کننده هستند که می توانید چهره خود را در آنها ببینید. کنترل‌های صفحه نمایش لمسی روی یخچال قرار دارد و به لطف سیستم فن دوگانه‌اش، فضای داخلی به‌طور مداوم خنک نگه داشته می‌شود.

215 لیتر فضای ذخیره سازی در یخچال وجود دارد که شامل یک قفسه نوشیدنی، یک قفسه کشویی با دسترسی آسان و یک کشو برای سبزیجات یا گوشت و لبنیات است. همچنین می توانید درجه حرارت را بسته به آنچه که ذخیره می کنید تغییر دهید. 115 لیتر فریزر بدون یخ بین سه بخش تقسیم می شود که یکی از آنها یک قفسه کشویی است. همچنین یک جعبه ذخیره یخ نیز وجود دارد.

5. یخچال فریزر Hotpoint FFU3DW1 دارای درهای فرانسوی

مزایا

ظرفیت ذخیره سازی عالی

سه کشو یخچال

بدون سرمازدگی فریزر

معایب

ارتفاع باعث می شود قفسه های بالایی کمتر در دسترس باشند

فضای قفسه درب محدود

اگر یک یخچال فریزر درب فرانسوی می خواهید اما فضای کافی ندارید، این Hotpoint گزینه مناسبی است. این یخچال در رنگ های سیاه یا سفید، با دسته های نقره ای موجود است.

این یخچال با عرض 70 سانتی متر و عمق 78 سانتی متر ظرفیت ذخیره سازی 302 لیتر در یخچال، 150 لیتر در فریزر بدون یخ را ارائه می دهد.

این یخچال دارای درهای دوتایی برای دسترسی به یخچال و یک کابینت در زیر برای دسترسی به سه کشوی فریزر است. فناوری Active Fresh در هات پوینت یخچال را در دمای ثابت نگه می‌دارد و فضای ذخیره‌سازی به خوبی طراحی شده است که شامل دو کشوی میوه و سبزیجات با رطوبت قابل تنظیم و یک کشوی نگهداری گوشت و ماهی با طول کامل است.

6. Samsung Bespoke tall fridge محدوده خود را طراحی کنید

بهترین یخچال و فریزر 2023
بهترین یخچال و فریزر 2023

مزایا

انتخاب رنگ

طراحی مدولار

فناوری SpaceMax

خنک کننده همه جانبه

معایب

صفحه دستی رطوبت

فقط دو قفسه درب قابل تنظیم است

در بریتانیا مجموعه سفارشی سامسونگ شامل یک یخچال بزرگ، یک فریزر و یک یخچال فریزر ترکیبی است. شما می توانید یکی از آنها را به تنهایی خریداری کنید یا آنها سفارشی ترکیب کنید. اما دلیل واقعی خرید این یخچال، انتخاب رنگ و پوشش درب است که به شما این امکان را می دهد تا فضای وسیعی برای شخصی سازی آشپزخانه خود داشته باشید.

این یخچال دارای فناوری SpaceMax سامسونگ است و ظرفیت داخلی را به حداکثر برساند. همچنین دارای سیستم خنک کننده همه جانبه برای دمای یکنواخت و ثابت است. این یخچال طراحی زیبایی دارد است و ظاهر هر آشپزخانه ای را تغییر می دهد، اما به خاطر داشته باشید که در حال حاضر همه رنگ ها در دسترس نیستند.

7. Hisense PureFlat RQ758N4SWF1 چهار در و Flex Zone

مزایا

ظرفیت ذخیره سازی عالی

کابینت “انتخاب تازه من”

دستگاه پخش آب

معایب

کشوهای سبک

بدون قفسه نوشیدنی

بدون یخساز

PureFlat یک یخچال فریزر شیک و مدرن است. روکش فولادی مشکی آن ظاهری فوق‌العاده مدرن به یخچال می‌دهد. همین مدل در فولاد ضد زنگ مقرون به صرفه تر است. این یک یخچال فریزر چهار در است که فریزر زیر یخچال و یک دستگاه آب‌پاش غیر لوله‌کشی داخل در قرار دارد. با این حال یخ ساز ندارد.

یکی از بهترین ویژگی های آن کابینت “انتخاب تازه من” است. در این صورت اگر به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی تازه نیاز دارید، می توان نیمی از فریزر را به یخچال تبدیل کنید. برخی از ویژگی های ذخیره سازی این یخچال شامل قفسه های فریزر کشویی، جعبه اسنک و کشوی دیگری برای مواد خشک مانند آجیل در اندازه کامل است. این یخچال واقعاً جادار است و ظرفیت کل آن 606 لیتر است.

8. Haier HTF-508DGS7 Cube فناوری سوئیچ

بهترین یخچال و فریزر 2023
بهترین یخچال و فریزر 2023

مزایا

انعطاف پذیری My Zone

دو جعبه یخچال قابل تنظیم

ذخیره سازی عالی

معایب

یخ ساز حجیم

ارتفاع 190+ سانتی متر

بدون دستگاه پخش یخ

اگر بودجه و فضای بیشتری دارید و به دنبال چیزی کمی بزرگتر از Haier HTF-456DM6 هستید، Haier HTF-508DGS7 Cube می تواند برای شما مناسب باشد. این یخچال نه تنها 50 لیتر فضای اضافی برای نگهداری مواد غذایی دارد، بلکه دارای فناوری و ویژگی هایی است که دیگر Cube فاقد آن است.

این مدل دارای روکش شیشه ای است و کنترل پنل آن در صورت لمس روشن می شود و در صورت عدم نیاز خاموش می شود. یکی از ویژگی های برجسته این یخچال انعطاف پذیری My Zone است که به شما امکان می دهد نیمی از فریزر را به یخچال تبدیل کنید.

همچنین یک کشوی مخصوص نگهداری مواد غذایی تازه نیز وجود دارد که بسته به اینکه می خواهید از آن برای پنیر، گوشت یا میوه و سبزیجات استفاده کنید، می توان دما و رطوبت آن را تنظیم کرد.

9. Bosch Serie 6 larder fridge بهترین گزینه فقط برای یخچال

مزایا

هزینه راه اندازی کم

حجم ذخیره سازی بسیار زیاد

طراحی خوب

معایب

فقط در رنگ سفید موجود است

آلارم درب آزار دهنده است

سری 6 KSV36AWEPG یک یخچال بزرگ است، یعنی این دستگاه اصلا فضای فریزر ندارد. بنابراین به عنوان یک یخچال عالی است. این یخچال دارای فضای ذخیره سازی زیادی است که شامل 346 لیتر، که بیش از 17 کیسه خرید است. بنابراین می توانید خرید خود را به خوبی در یخچال منظم قرار دهید. با توجه به ظرفیت آن، هزینه استفاده از آن بسیار کم است (فقط 17 پوند در سال هزینه خواهد داشت).

این یخچال دسترسی و سازماندهی مواد غذایی را آسان تر می کند، مثلا دارای دسته بلند، قفسه های EasyAccess و EasyLift است.

10. Hisense RL170D4BC21 Under Counter اقتصادی ترین

بهترین یخچال و فریزر 2023
بهترین یخچال و فریزر 2023

مزایا

خرید اقتصادی

فریزر همسان موجود است

فولاد ضد زنگ

معایب

نور داخلی محدود

صفحه حساس ترموستات

اگر فضا و بودجه محدودی دارید، این یخچال گزینه ای عالی است. شما می توانید یک فریزر همسان این یخچال را بخرید و آن ها را در کنار هم قرار دهید. روکش فولاد ضد زنگ آن ظاهری شیک به یخچال می دهد.

1.7/5 - (28 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس