بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان (می 2023)

45
0
بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو

بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان، ابزارهای حرفه‌ای فیلم‌سازی را در دسترس همه قرار می‌دهد – چه یک تولیدکننده محتوای جدید، چه فریلنسر یا یک کسب‌وکار کوچک که خروجی ویدیو را افزایش می‌دهد.

احتمالاً متوجه شده‌اید که بسیاری از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو و حتی بهترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیوی رایگان برای صنعت و سازمان‌های خلاق طراحی شده‌اند. برای افراد حرفه ای ، آنها نتایج درجه یک هالیوود را ارائه می دهند. اما آنها می توانند برای تازه واردان به طور ناشناخته احساس پیچیدگی کنند.

اگر به تازگی شروع به ساخت ویدیو کرده اید، ویرایشگرهای ویدیویی مبتدی وجود دارند که تجربه پس از تولید را ساده می کنند. با استفاده از این برنامه‌های در دسترس، ساختن ویدیوهایی با ظاهر حرفه‌ای آسان است، حتی اگر قبلاً محتوا را قطع نکرده باشید.

ما بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو را برای مبتدیان آزمایش کرده ایم. ایده‌آل برای یادگیری نحوه ویرایش ویدیو یا تولید سریع محتوا، این برنامه‌های ویرایش ساده به شما امکان می‌دهند فیلم‌هایی با ارزش تولید بالایی که مخاطبان مدرن انتظار دارند بسازید. به عنوان بخشی از فرآیند بررسی، رابط کاربری و تجربه، قیمت و سطح دشواری هر برنامه را بررسی کرده‌ایم. ما همچنین به سازگاری بین پلتفرم‌ها و اینکه آیا مشخصات به این معنی است که برای اجرای آن به بهترین رایانه ویرایش ویدیو نیاز دارید، بررسی کرده‌ایم.

. بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو (در تب جدید باز می‌شود): بهترین ویرایشگرهای ویدیو برای Android، iOS و iPad

ADOBE PREMIERE PRO

Adobe Premiere Pro واقعاً یک ویرایشگر ویدیوی مبتدی نیست – اما به طور کلی بهترین ویرایشگر ویدیو است. این مجموعه با مجموعه‌ای از ابزارهای بدون دردسر پس از تولید است که هر فیلمبردار جدی به آن نیاز دارد. اگر تازه شروع کرده اید، این همان چیزی است که برای تسلط بر آن کار می کنید. خوشبختانه، پس از آشنایی با برنامه، استفاده از Premiere Pro به طرز شگفت آوری ساده است.

نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان: بهترین برنامه ها

عکس

1.نرم افزار Adobe Premiere Elements

به طور کلی بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز، مک

دلایل خرید

+ تعداد زیادی ابزار و ویژگی های مفید

+ یک بار خرید؛ بدون اشتراک

+پایدار

+ استفاده آسان

دلایلی برای اجتناب

هزینه اولیه بالاتر

-رابط ممکن است قدیمی به نظر برسد

Adobe Premiere Elements برای ویرایشگرهای ویدیویی جدید ایده آل است. این در اصل نسخه مصرف کننده پریمیر پرو ادوبی است، بنابراین ابزارهای حرفه ای مورد نیاز اکثر کاربران روزمره را دارد و به نظر می رسد همه چیز طوری طراحی شده است که شروع به ویرایش ویدیوها را ساده کند.

Premiere Elements اولین قدم خوبی برای ورود به دنیای برنامه‌های خلاقانه Adobe است که با رشد مهارت‌های شما، فارغ‌التحصیل شدن به Premiere Pro پیشرفته‌تر را آسان‌تر می‌کند.

هنگامی که عناصر Premiere را آزمایش کردیم، بسیار خوشحال شدیم که می توانید بسته به تجربه خود بین رابط های مختلف جابجا شوید. این یک لمس واقعاً خوب برای دسترسی به نرم افزار ویرایش برای یک پایگاه کاربر گسترده تر است. همچنین آموزش ها و راهنماهای مفیدی برای درک و اجرای تکنیک های سطح حرفه ای پیدا خواهید کرد.

برخلاف اکثر محصولات Adobe، هیچ اشتراک Creative Cloud وجود ندارد. Premiere Elements برای خرید یکباره در دسترس است.

دو ویرایشگر ویدیوی Adobe دیگر برای مبتدیان وجود دارد که توصیه می کنیم آنها را امتحان کنید. برای سادگی فوق العاده، ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان Adobe Express (در تب جدید باز می شود) برای کلیپ های کوتاه و مناسب رسانه های اجتماعی بهترین است. برای ساخت فیلم در حال حرکت، Adobe Premiere Rush (در تب جدید باز می شود) یک برنامه عالی ویرایش ویدیو برای مبتدیان است.

عکس

2.نرم افزار Wondershare Filmora

بهترین ویرایشگر ویدیوی مقرون به صرفه برای مبتدیان

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز، مک

دلایل خرید

+ مجموعه عظیمی از ابزارهای ویرایش

+ ظاهراً برای مبتدیان ساخته شده است

+ چند پلتفرم

+ ویژگی های هوش مصنوعی

دلایلی برای اجتناب

رابط کاربری گهگاهی خسته کننده

بدون پیش نمایش افکت

اگر می‌توانید برخی از ویژگی‌های رابط کاربری را پشت سر بگذارید، Wondershare’s Filmora یکی از بهترین انتخاب‌های ما برای بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیوی مبتدی برای مبتدیان است.

کاربران مبتدی با نمایش ساده جدول زمانی نرم افزار ویرایش ویدیو آشنا می شوند و ویرایش آن را با نکات مفید و متحرک آسان تر می کنند.

ضبط داخلی صفحه یک ویژگی خوش‌آمدگویی است که اغلب در نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو یافت نمی‌شود، در حالی که مبتدیان مطلق از گزینه تغییر نسبت تصویر کلیپ، کوتاه کردن مدت زمان آن و اضافه کردن بیش از 20 فیلتر به آن با کلیک یک دکمه استقبال می‌کنند.

حتی یکپارچگی مستقیم با مخازن دارایی سهام مانند Giphy، Pixabay و Unsplash از درون خود Filmora وجود دارد، که آن را به یک نرم‌افزار قوی ویرایش ویدیو برای مبتدیان یا حتی کاربران پیشرفته‌تری تبدیل می‌کند که به دنبال یک کتابخانه سهام حرفه‌ای هستند.

Wondershare Filmora همه چیز در مورد ارائه ابزارهای قدرتمند و مبتنی بر هوش مصنوعی به افراد تازه کار است که آنچه را که می خواهند درک کرده و به آنها می دهد. این احتمالاً بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان برای ایجاد یک رسانه شاد بین داشتن ویژگی های زیاد و سهولت استفاده است.

عکس

3.نرم افزار CyberLink PowerDirector

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان و حرفه ای ها

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز، مک

دلایل خرید

+ رابط کاربری شیک

+ استفاده آسان

+ بسته بندی شده با ویژگی های مفید

دلایلی برای اجتناب

– اشتراک فقط در مک

-نسخه های PC و Mac کمی متفاوت هستند

CyberLink PowerDirector دقیقاً یک ویرایشگر ویدیو برای مبتدیان نیست – ظاهراً برای کاربران حرفه ای است، بنابراین بسیار پیشرفته تر از بسیاری از مواردی است که ما برای تازه واردان آزمایش کرده ایم. اما به لطف رابط کاربری آرام و کارآمد آن، استفاده از آن غیرقابل انکار آسان است.

اگر حتی به طور مبهم با نرم افزار ویرایش ویدیوها آشنایی دارید، با PowerDirector کاملاً در خانه خواهید بود. همه چیز همان جایی است که باید باشد، همه چیز همانطور که باید کار می کند. ما از این واقعیت قدردانی کردیم که این نرم افزار می تواند طیف وسیعی از پروژه ها را انجام دهد، از کارهای ویرایشی کوچک گرفته تا برش های نهایی پیچیده، بدون اینکه بر ثبات و عملکرد تأثیر بگذارد.

در طول آزمایش‌هایمان، ما به‌ویژه با گنجاندن ابزارهای فریم کلید و یک کتابخانه انیمیشن با اندازه خوب تحت تأثیر قرار گرفتیم. ابزارهای عنوان، انتقال ها و افکت ها را به کار ببرید و یک برنامه ویرایش ویدیوی بسیار قدرتمند برای مبتدیان و ویرایشگران با تجربه دارید.

PowerDirector از طریق اشتراک ماهانه/سالانه یا از طریق پرداخت یکباره برای مجوز مادام العمر، با گزینه های ارتقا در دسترس است. یک نسخه رایگان نیز وجود دارد – PowerDirector Essentials – اما ما احساس کردیم که این ویژگی فاقد بسیاری از ویژگی‌های موجود در نسخه‌های پولی است.

عکس

4.نرم افزار Clipchamp

بهترین برای تازه کارها و بازاریابان رسانه های اجتماعی

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز، وب

دلایل خرید

+ استفاده رایگان

+ در مرورگر شما کار می کند

+ رابط کاربری ساده و تجربه ویرایش

+ بدون واترمارک روی ویدیوها

دلایلی برای اجتناب

– دارایی های پرمیوم نیاز به اشتراک دارند

-بدون قدرت کافی برای حرفه ای ها

Clipchamp یک مکان عالی برای شروع سفر ویرایش ویدیوی شما است، برای کسانی که تازه کار ویرایش ویدیو را انجام می‌دهند و کسانی که می‌خواهند خیلی سریع ویدیوهای زیبا بسازند.

این نرم افزار ویرایش ویدیوی مبتدی در مرورگر شما اجرا می شود – بنابراین، نیازی به رایانه ای با کارایی بالا نیست. یک برنامه دسکتاپ ویندوز نیز موجود است. این همه چیزهایی است که اکثر کاربران به آن نیاز دارند، نه بیشتر، نه کمتر.

رابط کاربری بیش از کمی از Canva الهام گرفته است، اما این چیز بدی نیست. یعنی همه چیز به خوبی چیده شده است و پیدا کردن همه چیز آسان است. قرار دادن ویدیوها در کنار هم یک مورد کوتاه کردن، کشیدن و رها کردن است. برای پروژه های پیچیده تر، پشتیبانی چند مسیری خواهید یافت.

Clipchamp که اکنون متعلق به مایکروسافت است، یک USP بزرگ دارد: قالب های رسانه های اجتماعی. اینها به شما این امکان را می‌دهند که فقط با چند کلیک کلیپ‌هایی را برای تقریباً هر پلتفرمی ایجاد کنید. اگر به عنوان یک سازنده محتوا یا بازاریاب، خروجی ویدیوی خود را افزایش می دهید، ایده آل است.

استفاده از آن رایگان است، واترمارک روی ویدیوی شما قرار نمی‌دهد، و می‌توانید تا 1080p را صادر کنید (یا GIF بسازید). اشتراک ماهانه و سالانه با تمرکز بر استفاده تجاری در دسترس است.

عکس

5.نرم افزار Apple iMovie

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان در مک

مشخصات فنی

سیستم عامل: مک، iOS

دلایل خرید

+رایگان

+ رابط کاربری خوب

+ استفاده ساده و سرراست

دلایلی برای اجتناب

-دستگاه های فقط اپل

– به روز رسانی نادر

اپل iMovie با چیدمان شیک، کارآمد و بسیار آسان برای استفاده، یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای مبتدیان در مک است.

برای مدت طولانی، ویرایشگر ویدیوی ساده برای طرفداران اپل که دانش کمی در مورد نحوه برش فیلم نداشتند، مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال، در سال‌های اخیر، مجموعه ویژگی‌های زمانی انقلابی آن با رکود مواجه شده است و به‌روزرسانی‌هایی که ظاهراً بسیار اندک به نظر می‌رسند. و این مایه شرمساری است، زیرا iMovie چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد – به خصوص اگر قبلاً بخشی از اکوسیستم اپل هستید.

اگر می‌خواهید کمبود به‌روزرسانی‌های منظم را نادیده بگیرید، متوجه خواهید شد که iMovie برای ایجاد ویدیوها به ساده‌ترین روش‌های ممکن کاملاً طلایی است. منحنی یادگیری پایین است – در واقع، به سختی وجود دارد – و حتی به عنوان یک برنامه ویرایش ویدیو برای iOS در دسترس است. بهتر از آن، این ابزار به خوبی با سایر محصولات اپل ادغام می شود.

هنگامی که مهارت های خود را در iMovie به حداکثر رساندید، ویرایشگر ویدیوی درجه حرفه ای اپل Final Cut Pro یک گزینه عالی خواهد بود.

عکس

6.نرم افزار Magix Movie Studio

بهترین برای ساده نگه داشتن آن

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز

بهترین معاملات امروز Magix Movie Studio 2022

عکس

ما هر روز بیش از 250 میلیون محصول را برای بهترین قیمت بررسی می کنیم

دلایل خرید

+ رابط واردات عالی

+ استفاده آسان از ابزار

+ رندر سریع

دلایلی برای اجتناب

-فقط برای کامپیوتر

Magix Movie Studio 2023 چندین پیشرفت موتور و ویژگی های اضافه شده اخیر را شاهد بوده است که آن را به گزینه ای عالی برای نرم افزارهای مبتدی ویرایش ویدیو تبدیل کرده است.

رابط تایم لاین افراد تازه وارد را به چالش نمی کشد، و Magix Movie Studio 2023 شامل دکمه ها و دسته های بزرگتر برای کلیپ های ویدیویی است که ویرایش با دقت آن را بسیار آسان تر می کند.

صفحه پیش‌ نمایش اصلی نیز شاهد بهبودهایی بوده است که به شما امکان می‌دهد فیلم و سایر مطالب را جابه‌جا کنید تا به راحتی کلاژ و محتوای صفحه‌نمایش را ایجاد کنید.

چندین قالب ویدئویی که متناسب با نسبت ابعاد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خاص طراحی شده‌اند، و فیلم‌های گرفته‌شده از یک گوشی هوشمند به‌طور خودکار اندازه تغییر می‌کنند.

چیزی که کمتر در مورد استودیو مووی دوست داریم، مدل بیزنسی آن است. سه طبقه وجود دارد: پایه، پلاتینیوم و سوئیت، و همه آنها را می توان به صورت مستقیم یا به صورت اشتراک خریداری کرد.

محتوای Magix – یک کتابخانه بزرگ از عکس‌ها، ویدیوها، نمونه‌ها و حتی انیمیشن‌ها، پشت اشتراک‌های Platinum و Suite قفل شده است. این یک جایگزین مناسب برای Adobe Stock خواهد بود، اما شما به طور منظم برای امتیاز پرداخت خواهید کرد.

“پشتیبانی از کارت های Intel، NVIDIA و AMD” در پشت هر نسخه از Platinum و Suite قفل شده است، مانند “Travel Maps”، “تصحیح رنگ” “جزئیات” (Basic دارای “تصحیح رنگ با استفاده آسان”)، ویرایش چند دوربینی و ” مسابقه شات خودکار”.

مدل قیمت گذاری و استفاده آزادانه از اصطلاحات بدون زمینه، بدون شک ویرایشگرهای ویدیویی جدیدی را که به دنبال شروع بدون فکر زیاد هستند، سردرگم می کند. با این حال، ما می گوییم که نسخه پایه استودیو Movie این نیاز را برآورده می کند.

عکس

7.نرم افزار Corel VideoStudio

بهترین برای مبتدیان با بودجه

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز

دلایل خرید

+ یادگیری بسیار آسان

+ قیمت مناسب

دلایلی برای اجتناب

-فقط برای کامپیوتر

-به اندازه کافی برای حرفه ای ها قدرتمند نیست

Corel VideoStudio Ultimate یک انتخاب هوشمندانه برای یک نرم افزار ویرایش ویدیو در سطح مبتدی است. مقرون به صرفه، بصری است و آخرین نسخه دارای تعدادی ویژگی چشمگیر است که ممکن است برای یافتن آنها در هر جای دیگری با این قیمت تلاش کنید – که شامل گزینه خرید کامل است.

قابلیتی که بیشتر ما را شگفت زده کرد، ابزاری بود که به طور خودکار ویدیوی شما را زیرنویس می کند (اشتباهات رونویسی مجاز است)، و به شما امکان می دهد نتایج را به عنوان یک فایل .srt صادر کنید. با توجه به پیچیدگی‌های زیرنویس – این می‌تواند یک امتیاز برای ویدیوهای قابل دسترس در آینده باشد.

در غیر این صورت، یک ویرایشگر GIF، “Face Effects” – یک کیت VFX ابتدایی – و “فیس نمایه سازی” – یک پایگاه داده از افرادی که در ویدیوهای شما ظاهر می شوند و چه زمانی، همه باعث می شوند Corel VideoStudio Ultimate بیش از دیگران در نظر گرفته شود، اگر فقط به دنبال شروع ویرایش ویدیو هستید.

اما برخی از ویژگی‌های پیشرفته وجود دارد که باعث می‌شود آن را با ویرایشگرهای ویدئویی در سطح حرفه‌ای مانند Adobe Premiere Pro برای عملکرد خالص مبارزه کند. فریم‌های کلیدی غیرخطی امکان تنظیمات سفارشی سرعت کلیپ‌های شما را فراهم می‌کند و فایل‌های ارائه‌شده با کدک HEVC (همچنین به عنوان x265 شناخته می‌شود) به طور موقت پشتیبانی می‌شوند.

در حالی که برخی از ویژگی‌های اضافی، مانند برچسب‌های واقعیت افزوده، نیاز به کار دارند، اصول Corel VideoStudio Ultimate محکم است و آن را در سطح مصرف‌کننده بیش از حد قابل قبول می‌کند.

همچنان به‌روزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که به مجموعه ویژگی‌های آن اضافه می‌کنند – از جمله برخی انتقال‌های هوشمندانه در آخرین باری که نگاه کردیم – و ما شکی نداریم که لبه‌ها هموار خواهند شد.

کسانی که به دنبال یک ویرایشگر ویدیوی واقعاً حرفه‌ای هستند ممکن است Corel’s Pinnacle Studio را ترجیح دهند، که رابط کاربری ساده را حفظ می‌کند و در عین حال ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از ویدیوی 8K را دارد.

عکس

8.نرم افزار Nero Video

بهترین برای اصول اولیه

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز

دلایل خرید

+ عالی برای مبتدیان و متوسط

+ شامل کتابخانه FX

+ رابط های اکسپرس و پیشرفته برای مطابقت با سطح تجربه کاربر

دلایلی برای اجتناب

-برای ویرایشگرهای ویدیویی حرفه ای خیلی ابتدایی است

رابط کاربری ساده اما قدیمی Nero Video، آن را به یک انتخاب مناسب برای نرم افزار ویرایش ویدیو مناسب برای مبتدیان تبدیل می کند. توجه داشته باشید که بدون زنگ و سوت می آید، اما کار را انجام می دهد.

مانند بسیاری از نرم افزارهای مبتدی ویرایش ویدیو، رابط کاربری شامل جدول زمانی، کنترل پنل و صفحه پیش نمایش است. در بررسی ما، ما از زیبایی شناسی کلی خیلی تحت تأثیر قرار نگرفتیم، اما حتی مبتدیان مطلق نیز آن را بصری می یابند.

بزرگ ‌ترین جذابیت Nero Video برای مبتدیان نرم‌افزار ویرایش ویدیو، حالت «Express» آن است که رابط کاربری را به موارد ضروری آن کاهش می‌دهد. این یک راه عالی برای آشنایی با اصول اولیه قبل از رفتن به مرحله بعدی است. ما همچنین فکر کردیم “راهنمای زنده” که کاربران را در فرآیند ویرایش پروژه خود راهنمایی می کند، یک نقطه ورود قابل دسترسی به ویرایش ویدئو را ارائه می دهد.

در طول آزمایش‌هایمان، متوجه شدیم که Nero Video روی سخت‌افزار قدیمی‌تر به خوبی مدیریت می‌کند. این یک قطعه ایده آل از نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان در رایانه های شخصی با مشخصات پایین است. هر کس دیگری احتمالاً می خواهد جایگزین های قدرتمندتری را در نظر بگیرد.

نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان: سوالات متداول

نحوه انتخاب بهترین نرم افزار ویرایش فیلم برای مبتدیان

انتخاب بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان می تواند دشوار باشد. به عنوان یک مبتدی، احتمالاً به دنبال یک نام تجاری یا ویژگی خاص نخواهید بود – فقط چیزی که بتواند کار را انجام دهد و بهترین راه انجام آن را به شما آموزش دهد.

این بدان معنا نیست که ویژگی‌هایی را پیدا نخواهید کرد که در مورد استفاده خاص به شما کمک کند. ویرایشگر GIF Corel VideoStudio Ultimate و قالب‌های Magix Movie Studio که برای صادرات رسانه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند، برای تولیدکنندگان محتوا مفید خواهند بود. سایرین شامل بهترین نرم افزار VFX هستند که واقعاً برخی از بهترین جایگزین ها را برای Adobe After Effects ارائه می دهند.

بدیهی است که ویرایشگرهای ویدئویی که برای تازه واردان طراحی شده اند، از نمای خط زمانی کشیدن و رها کردن استفاده می کنند – جایی که حداقل کلیپ های خود را به ترتیبی که می خواهید ظاهر شوند، قرار می دهید. شما رسانه خود را به ویرایشگر می‌کشید تا آن را به یک کتابخانه رسانه وارد کنید، و از آنجا می‌توانید آن را روی جدول زمانی بکشید، آن را جابه‌جا کنید، آن را برش دهید و موارد دیگر – تکرار این فرآیند برای هر کلیپ جدید. علیرغم سادگی فریبنده، ویرایش فیلم نیاز به منابع زیادی دارد، بنابراین مطمئن شوید که بهترین لپ تاپ برای ویرایش ویدیو یا رایانه شخصی برای این کار را دارید.

همه انتخاب‌های ما برای این فهرست از این دیدگاه استفاده می‌کنند، و بنابراین، در تئوری، نمی‌توانید اشتباه کنید. اما اگر به دنبال چیز بسیار ساده ای هستید – Nero Video ممکن است انتخابی برای شما باشد، به لطف نمای اکسپرس ساده شده اختیاری آن.

در این سطح – ممکن است به سادگی به قیمت کاهش یابد. همه انتخاب‌های ما دارای بسته‌های نرم‌افزاری با قیمت کمتر از 100 دلار هستند، و این نادیده گرفتن طیف وسیعی از نرم‌افزارهای ویرایش ویدیوی رایگان موجود در رایانه‌های شخصی و مک است.

اگر ویژگی‌ها نگران کننده نیستند، اصطلاحات فنی فراتر از شما هستند، و فقط به دنبال «ویرایشگر ویدیو» هستید، می‌توانید خیلی بدتر از انتخاب تصادفی یکی از آن‌ها باشید. ما تک تک این انتخاب ها را تضمین می کنیم و در نهایت تنها فردی که می تواند بهترین انتخاب را برای شما رقم بزند – شما هستید.

کدام نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان بهترین است؟

هنگامی که به عنوان یک مبتدی نرم افزار ویرایش ویدیوی مناسب را پیدا می کنید، پاسخ درستی وجود ندارد. این به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد، و حتی گاهی اوقات می‌تواند موردی باشد که در طول فرآیند خلاقیت به سراغ فردی بروید که دقیقاً «احساس» آن را دوست دارید.

با این حال، اگر یک ویرایشگر ویدیوی مبتدی می خواهید، ارزش آن را دارد که Adobe Premiere Elements، Filmora، CyberLink PowerDirector و Clipchamp را بررسی کنید. همه آنها چیزی را برای موارد استفاده و سطوح مهارت مختلف ارائه می دهند.

نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان چیست؟

نرم افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان معمولا ساده است. اغلب، حالت‌های ساده و پیشرفته را شامل می‌شوند که به شما امکان می‌دهند بسته به تجربه و مهارت خود بین این دو جابجا شوید. ویرایشگرهای ویدیویی برای مبتدیان معمولاً فاقد ابزارها و ویژگی های پیچیده تری هستند که در نرم افزارهای سنگین وزن مانند Adobe Premiere Pro، DaVinci Resolve و Apple Final Cut Pro خواهید یافت.

با این حال، بسیاری از بهترین جایگزین‌های پریمیر پرو دارای ویژگی‌های ساده‌شده، از جمله فناوری صفحه سبز و VFX هستند. به طور کلی، نرم‌افزار مبتدی فاقد کنترل دقیق‌تر و دقیق‌تر بر پروژه‌های شما است، اما برای برش سریع کلیپ‌ها و افزودن صدا ایده‌آل هستند.

یوتیوبرها از کدام ویرایشگر ویدیوی مبتدی استفاده می کنند؟

سازندگان محتوا در یوتیوب بسته به نوع محتوایی که تولید می‌کنند، از نرم‌افزارهای مختلف ویرایش ویدیو استفاده می‌کنند.

اگر کانال مورد علاقه شما از جلوه‌های ویژه و برش‌های زیادی استفاده می‌کند، احتمالاً از ابزار ویرایشی استفاده می‌کنند که بسیار قدرتمندتر از آنچه شما برای ارائه یک ویدیوی ساده از قطعه به دوربین نیاز دارید، استفاده می‌کند.

برای ویرایش بسیار ساده ویدیو، برخی حتی از بهترین ضبط کننده های صفحه (و حتی بهترین ضبط کننده های رایگان صفحه نمایش) استفاده می کنند. بنابراین، می‌توانید از نرم‌افزار ویرایش ویدیو برای مبتدیان برای شروع کانال خود استفاده کنید.

ما این موضوع را در راهنمای خود بررسی کرده‌ایم که یوتیوب‌برها از چه چیزی برای ویرایش ویدیوها استفاده می‌کنند؟ (در تب جدید باز می‌شود)

چگونه بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو را برای مبتدیان آزمایش می کنیم

هنگامی که ما بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو را برای مبتدیان آزمایش می کنیم، به دنبال سادگی و ویژگی های جالبی هستیم که ویرایشگرهای ویدئویی درجه حرفه ای مانند Adobe Premiere Pro ممکن است به نفع مجموعه ویژگی های معمولی پیشرو در صنعت فاقد آن باشند.

این ویژگی‌های جالب معمولاً شامل درجات مختلفی از یکپارچگی رسانه‌های اجتماعی است – از گزینه‌های وضوح متمایز طراحی‌شده برای آن سرویس‌ها، تا آپلود مستقیم به اکانت ‌های رسانه‌های اجتماعی. اما ممکن است آنها فقط ویژگی های “سرگرم کننده” باشند، مانند برچسب های AR Corel VideoStudio Ultimate. حتی زمانی که اجرا در زمان بررسی کامل نیست، ما از خلاقیت قدردانی می‌کنیم و اعتماد داریم که یک توسعه‌دهنده به صیقل دادن این ویژگی‌های منحصربه‌فرد ادامه خواهد داد.

یک رابط کاربری ساده حیاتی است. کاربران باید بتوانند درک کنند که چگونه می توانند نتایج مورد نظر خود را از نرم افزار تقریباً بلافاصله دریافت کنند. در عین حال، ویژگی‌های موجود باید اصول اولیه مانند واردات، برش و دستکاری فیلم را پوشش دهند. همانطور که آزمایش می کنیم، به دنبال نرم افزاری می گردیم که این حداقل ها را برآورده کند، زیرا همانطور که ما سادگی را دوست داریم، همچنین می خواهیم ویرایشگرهای ویدیویی نوپا ارزشی را در نرم افزاری که انتخاب می کنند پیدا کنند.

مهم است که در عین سادگی به دنبال سادگی و ارزش باشید زیرا “مبتدی” نسبی است. در یک طرف طیف، شما شخصی را دارید که فقط می‌خواهد یک سری عکس را با هم به عنوان هدیه برای یکی از بستگان ویرایش کند، و در سوی دیگر، فردی را دارید که از نظر فنی کمی بیشتر به دنبال راه‌اندازی یک کانال YouTube است. بهترین ویرایشگرهای ویدئویی برای مبتدیان، به خوبی این تعادل را برقرار می کنند.

ما سخت‌افزار را روی انواع تنظیمات سخت‌افزاری با دامنه پایین آزمایش می‌کنیم، زیرا این اشتباه است که فرض کنیم هر کسی که تازه کار ویرایش ویدیو را آغاز کرده است به سخت‌افزار برتر دسترسی داشته باشد. ما رندرها را با استفاده از طیف وسیعی از وضوح تصویر، طول و اندازه فایل انجام می‌دهیم تا ویرایشگرهای ویدیو را در سرعت خود قرار دهیم. رندرها بر روی سخت افزار مصرف کننده یک فرآیند فشرده است که بر عملکرد تأثیر می گذارد و اغلب انجام چند کار را ممنوع می کند. در عین حال، فرآیند رندر باید منجر به فایل‌های ویدیویی باکیفیت شود، در غیر این صورت ممکن است یک مبتدی احساس بیگانگی کند و از اجرای پروژه خود بی‌اعتبار باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس