آشنایی با ارز پای نتورک (PI Network) و بررسی قابل اعتماد بودن این رمز ارز

ارز پای نتورک (PI Network) یکی از جدیدترین کوین‌های دیجیتالی است که توجه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

83
1
0 آشنایی با ارز پای نتورک (PI Network) و بررسی قابل اعتماد بودن این رمز ارز

ارز پای نتورک (PI Network) یکی از جدیدترین کوین‌های دیجیتالی است که توجه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. هنوز نمی‌توانید پول نقد را در ارز دیجیتال قرار دهید، اما هنگامی که این قابلیت امکان پذیر شود، آگاه باشید که کسب درآمد از سرمایه گذاری هیچ ضمانتی ندارد.

به عبارت دیگر شما هرگز نباید بیش از توان مالی خود در از دست دادن پول سرمایه گذاری کنید و از هر چیزی که درباره آن اطلاع ندارید دوری کنید. به خصوص ارزهای دیجیتال که بی ثبات هستند و قیمت آنها مدام در حال نوسان است. ارزهای دیجیتال جدید حتی ریسک بیشتری نسبت به ارزهای قدیمی‌تر مانند بیت کوین دارند و شما را بیشتر در برابر کلاهبرداری ها قرار می‌دهد.

۵ ریسک سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

آشنایی با ارز پای نتورک (PI Network) و بررسی قابل اعتماد بودن این رمز ارز

  • حمایت از مصرف کننده: برخی از سرمایه گذاری‌هایی که بازدهی بالایی را بر اساس ارزهای دیجیتالی تبلیغ می‌کنند، ممکن است مشمول مقررات مبارزه با پولشویی نباشند.
  • نوسان قیمت: نوسان زیاد قیمت ارزهای دیجتیال مصرف کنندگان را در معرض خطر بالای ضرر قرار می‌دهد.
  • پیچیدگی محصول: پیچیدگی برخی از محصولات و خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال می‌تواند درک خطرات را برای مصرف کنندگان دشوار کند. هیچ تضمینی وجود ندارد که ارزهای دیجیتال به پول نقد تبدیل شوند. تبدیل ارزهای دیجیتال به پول نقد به عرضه و تقاضا موجود در بازار بستگی دارد.
  • هزینه‌ها: مصرف کنندگان باید تأثیر هزینه‌ها را بر سرمایه گذاری خود در نظر بگیرند.
  • تبلیغات بازاریابی: شرکت‌ها ممکن است بازده محصولات را بیش از حد نشان دهند یا خطرات ناشی از آن را کمتر نشان دهند.

ارز پای نتورک (PI Network) چیست؟

1 آشنایی با ارز پای نتورک (PI Network) و بررسی قابل اعتماد بودن این رمز ارز

Pi Network ادعا می‌کند که اولین و تنهاترین ارز دیجیتالی است که امکان استخراج ارز دیجیتال را با گوشی موبایل فراهم کرده است. استخراج ارزهای دیجیتال فرایندی است انرژی زیادی را مصرف می‌کند و برای حل معماهای پیچیده ریاضی به قدرت کامپیوتر زیادی نیاز دارد.

Pi Network ادعا می‌کند که کاربران می توانند ارزهای دیجیتال را از طریق برنامه تلفن همراه “بدون خالی شدن باتری موبایل خود” استخراج کنند.

Myron Jobson فعال مالی امور مالی Interactive Investor، به The Sun گفت که از لحاظ تئوری این کار میتواند در دسترس همگان قرار بگیرد.

Pi Coin ارز دیجیتالی است که در شبکه Pi اجرا می‌شود، اما در حالت قبل از انتشار باقی می‌ماند. Pi Network در حال حاضر در مرحله دوم پروژه است، اما هنوز مشخص نیست که فاز ۳ چه زمانی راه اندازی می‌شود.

Pi Network چقدر ارزش دارد؟

2 آشنایی با ارز پای نتورک (PI Network) و بررسی قابل اعتماد بودن این رمز ارز

Susannah Streeter تحلیلگر سرمایه گذاری و بازار در Hargreaves Lansdown، گفت: از آنجا که Pi هنوز قابل معامله نیست، در حال حاضر هیچ ارزشی ندارد. با این حال این پروژه ادعا می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا با دعوت از دوستان و خانواده خود برای پیوستن به پروژه، میزان استخراج خود را افزایش دهند.

بر اساس وب سایت پروژه اعضای قبلی این شبکه نیز با نرخ بالاتری نسبت به اعضای بعدی میتوانند استخراج کنند. با این حال ارزش اصلی برای کاربران مشخص نیست. در حال حاضر کاربران عمر باتری موبایل خود را برای استخراج” Pi Coin “هدر می‌دهند که ارزشی ندارد و فعلا نمی‌توان آن را خرج کرد.

کاربران امید دارند که روزی این ارز دیجیتالی ارزشمند شود. تنها چیزی که قابل تشخیص است داده‌های کاربر است.

ریسک اصلی برای کاربران کنترل مجموعه‌های داده‌های پروژه، مجوزها و نرم افزارهای شخص ثالث موجود در برنامه است.

آیا ارز پای نتورک (PI Network) قانونی است یا کلاهبرداری؟

6 2 آشنایی با ارز پای نتورک (PI Network) و بررسی قابل اعتماد بودن این رمز ارز

مانند تمام پروژه‌های جدید ارزهای دیجیتال، نمی‌توان به طور قطعی فهمید که آیا این کار قانونی است یا کلاهبرداری است. مراقب داده‌های شخصی که به اشتراک می‌گذارید باشید.

Streeter گفت : این برنامه همچنین بر اساس “فناوری بسیار نوپا و شناخته نشده” ساخته شده است. او گفت: “اگرچه این پروژه وعده‌های بزرگی داده است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این شبکه آینده‌ای داشته باشد. “هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا کوین‌های به دست آمده ارزش دارند یا خیر. “به همین دلیل کاربران باید نسبت به صرف زمان زیاد برای این برنامه و اشتراک گذاری داده های شخصی در آن احتیاط کنند.”

آقای جابسون گفته است که ترکیب عضوگیری و وعده پول زیاد نشانه‌ای از ساختار هرمی این شرکت است. با این حال ارز پای نتورک (PI Network) از نظر فنی نمی‌تواند به عنوان یک طرح هرمی توصیف شود زیرا هیچ پولی هنوز دست به دست و فروخته نشده است. اقای جابسون گفت: این ضرب المثل که هیچ چیز بدون هزینه نیست در اینجا ارزش یادآوری را دارد. توصیه می کنیم این پروژه را به دقت بررسی کنید.

اگر در مورد سرمایه گذاری جدی هستید، باید این کار را به صورت بلند مدت در شرکت‌های موفق، صندوق‌ها، بنیاد امانت‌داری سرمایه‌گذاری و بازارها انجام دهید.

حال که با ارز پای نتورک (PI Network) آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

1.5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “آشنایی با ارز پای نتورک (PI Network) و بررسی قابل اعتماد بودن این رمز ارز

  1. سلام

    ممنون از خانم محمدزاده عزیز
    لطفا باز هم در مورد این ارز اطلاع رسانی کنید

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس