بهترین هدست های PS5 در 2023

66
0
بهترین هدست های PS5

بهترین هدست‌ها برای PS5 راه صمیمی‌تری برای لذت بردن از صدای غنی در بازی ارائه می‌دهند، در حالی که به شما امکان می‌دهند با دوستان (یا دشمنان) از طریق میکروفون موجود چت کنید. PS5 حتی از برخی ویژگی‌های پیشرفته صوتی سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توان آن‌ها را از طریق هدست‌های خاص برای صدایی فراگیرتر ارائه کرد. بهترین هدست های PS5 را در ادامه معرفی کرده ایم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این هدست‌های خوب که از طریق بازی‌های گسترده، گوش دادن و چت کردن، مدل‌های ممتاز و گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه را در بر می‌گیرد، در زیر بخوانید.

بهترین هدست هایی که می توانید برای PS5 بخرید

بهترین هدست های PS5 کلی

1. SteelSeries Arctis Nova

به طور کلی بهترین هدست برای PS5

مشخصات فنی

درایورها: 40 میلی متر

پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 22 کیلوهرتز

بی سیم: بله

عمر باتری: 38 ساعت

دلایل خرید

+ گزینه های اتصال همه کاره

+سونار صدای همه چیز را کمی بهتر می کند

+ طراحی مجدد فیزیکی هوشمند

دلایلی برای اجتناب

-کیفیت صدا با قیمت همخوانی ندارد

– تناسب محکم

SteelSeries Arctis Nova 7 برچسب قیمت خود را با صدای محکم، مجموعه ای از گزینه های اتصال و طراحی منظم توجیه می کند.

ما فکر می کنیم که این بهترین هدست کلی برای PS5 است، به لطف اینکه تقریباً همه چیز را به خوبی انجام می دهد. یک اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز بسیار پایدار وجود دارد، اما اگر نمی خواهید از اتصال بی سیم استفاده کنید، گزینه ای برای اتصال به PS5 از طریق USB-C نیز وجود دارد. پشتیبانی از بلوتوث به شما امکان می دهد از SteelSeries Arctis Nova 7 با دستگاه های دیگر نیز استفاده کنید، مانند Nintendo Switch که اکنون از هدفون بلوتوث پشتیبانی می کند.

و طراحی زیبا کل بسته را شیرین می کند، در حالی که یک هدبند الاستیک آن را حتی پس از جلسات طولانی بازی راحت می کند. به طور خلاصه، این قطعاً یک هدست PS5 است که باید در نظر بگیرید.

بهترین ها برای صدای سه بعدی

2. هدست بی سیم سه بعدی پالس

بهترین هدست PS5 برای صدای سه بعدی

مشخصات فنی

درایورها: 40 میلی متر

پاسخ فرکانس: بیان نشده است

بی سیم: بله

عمر باتری: 12 ساعت

دلایل خرید

+ پشتیبانی از صدای سه بعدی بومی

+طراحی شیک

+ سازگار با PSVR

دلایلی برای اجتناب

-موجودی محدود

-سایر هدست ها عمر باتری بیشتری دارند

هدست سونی Pulse 3D Wireless هدست رسمی برای PS5 است، بنابراین از شهرت خوب سونی برای کیفیت ساخت خوب برخوردار است، همه با قیمت مناسب 99 دلار / 89 پوند. با موتور صوتی Tempest 3D سونی سازگار شوید و یک هدست بازی نسبتاً چشمگیر خواهید داشت.

هدست نه تنها با رنگ‌ بندی سیاه و سفید مطابق با PS5 خوب به نظر می‌رسد، بلکه مقداری صدای جامد را نیز ارائه می‌کند، با صدای سه بعدی به شما امکان می‌دهد دشمنان را تنها با صدا مشخص کنید. اما این هدست در زمینه موسیقی و فیلم نیز عملکرد مناسبی دارد. و نه تنها با PS5 بلکه با رایانه های شخصی نیز کار می کند و درجه ای از تطبیق پذیری را به هدست اضافه می کند.

همچنین بسیار راحت است، با بالشتک مناسب و هدبند محکم که برای جلسات طولانی بازی کار می کند. هیچ حذف نویز فعالی وجود ندارد و برخی از کنترل‌های روی ایرکاپ بصری‌ترین نیستند.

بهترین هدست های PS5 با ارزش

3. SteelSeries Arctis

بهترین هدست ارزان برای PS5

مشخصات فنی

درایورها: 40 میلی متر

پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز

بی سیم: خیر

عمر باتری : N/A

دلایل خرید

+صدای خوب

+ پوشیدن راحت

+ میکروفون قابل جابجایی

دلایلی برای اجتناب

– تناسب ناقص

-کیفیت میکروفون پایین تر

آیا می خواهید مقداری پول در هدست PS5 صرفه جویی کنید اما نمی خواهید کیفیت آن را به خطر بیندازید؟ سپس سری SteelSeries Arctis 1 را بررسی کنید. این هدست طراحی گران‌قیمت‌تر خود را مانند Arctis 7P می‌گیرد و آن را ساده می‌کند. شما زنگ و سوت فناوری زیادی روی قوطی ها نخواهید دید.

با این حال، Arctis 1 چیزهای زیادی برای آن دارد. این هدست صداهای قوی را ارائه می دهد، به خصوص وقتی صحبت از صدای موقعیتی در تیراندازی می شود، چیزی که در بازی های رقابتی ضروری است. این مدل از اتصال سیمی استفاده می‌کند که ممکن است ترجیح همه برای هدست PS5 نباشد، اگرچه جک 3.5 میلی‌متری به این معنی است که می‌توان آن را با سایر ماشین‌های بازی و خروجی‌های صوتی استفاده کرد. اما ما Arctis 1 Wireless را آزمایش کرده‌ایم و همچنین آن را تأیید کرده‌ایم، فقط توجه داشته باشید که باید کمی بیشتر بپردازید. با این وجود، ما احساس می کنیم که Arctis 1 یکی از بهترین هدست های مقرون به صرفه PS5 است.

بهترین هدست های بی سیم PS5

4. Logitech G Pro X Wireless

بهترین هدست PS5 بی سیم از لاجیتک

مشخصات فنی

درایورها: Hybrid Mesh Pro-G 50mm

پاسخ فرکانس: 20 هرتز – 20 هزار هرتز

بی سیم: بله

عمر باتری: 24 ساعت

دلایل خرید

+ کیفیت صدای عالی

+ همه کاره

+ساخت راحت

دلایلی برای اجتناب

-به سختی می توان به تناسب اندام خوبی دست یافت

-به راحتی قابل حمل نیست

ما از طرفداران پر و پا قرص Logitech G Pro X سیمی هستیم، اما G Pro X Wireless حتی بهتر است – فقط کافی است دانگل USB را به PS5 خود وصل کنید و بدون نیاز به کابل اضافی، آماده کار هستید. این یک تناسب تنگ است، به خصوص برای کسانی که از عینک استفاده می کنند، اما کیفیت صدای عالی قطعا آن را جبران می کند.

میکروفون هم همینطور است، که یکی از بهترین هدست های بازی است. عمر باتری نیز بسیار خوب است و در همان 24 ساعتی که SteelSeries Arctis 7P ارائه می دهد، می آید. G Pro X Wireless نیز به سرعت شارژ می‌شود و به‌جای میکرو USB، از USB-C برای شارژ استفاده می‌کند.

زیباترین هدست های ارزان قیمت PS5

5. Astro A10

بهترین هدست ارزان قیمت برای PS5

مشخصات فنی

درایورها: 40 میلی متر

پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز

بی سیم: خیر

عمر باتری : N/A

دلایل خرید

+ طراحی خوب با وجود قیمت پایین

+ عملکرد صوتی چشمگیر

+ پاک کردن میکروفون

دلایلی برای اجتناب

– چسباندن محکم روی گوش های بزرگ

به ندرت می توان چنین هدست بازی ارزان قیمتی را پیدا کرد که به خوبی Astro A10 ساخته شده باشد. ویژگی‌های طراحی چشم‌نواز خود را از مدل‌های گران‌تر A40 و A50 گرفته است و از ظاهر خود با کیفیت ساخت بالا نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می شود، برای بازیکنانی با گوش های کوچکتر مناسب تر است.

از نظر عملکرد، A10 چشمگیر است، با نوعی صدای ضعیف و ضعیف که واقعا می تواند به هیجان انگیزتر شدن بازی های اکشن و ورزشی کمک کند. در سراسر محدوده فرکانس، در واقع A10 جزئیات و حس موقعیت یابی را حفظ می کند. اینها فقط شنیدن لذت بخش نیستند. آنها می توانند در عناوین رقابتی PS5 به شما مزیت بدهند.

بیشتر هدست های برتر PS5

6. HyperX Cloud Stinger 2

یک هدست سبک وزن PS5 با قیمت پایین

مشخصات فنی

درایورها: 50 میلی متر

پاسخ فرکانس: 18 هرتز – 23 کیلوهرتز

بی سیم: خیر

عمر باتری : N/A

دلایل خرید

+صدای عالی نسبت به قیمتش

+ تناسب راحت

+عملیات ساده

دلایلی برای اجتناب

میکروفون دست و پا گیر و بی صدا

-طراحی شلوغ

علیرغم اینکه HyperX Cloud Stinger 2 یک هدست مقرون به صرفه است، از راحتی و سبکی کم نمی‌کند. در حالی که چرم واقعی به دست نخواهید آورد، با توجه به نیاز به استفاده از مواد بدلی، قاب سبک وزن و بالشتک های گوش به این معنی است که می توانید HyperX Cloud Stinger 2 را برای جلسات طولانی بازی بدون نگرانی در مورد تحریک گوش یا سر بپوشید.

کیفیت صدا نیز در HyperX Cloud Stinger 2 خوب است. این هدست با هدست‌های گران‌تر رقابت نمی‌کند، اما همچنان صدایی عالی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. یک میکروفون تا حدودی دست و پا گیر و بی صدا ایده آل نیست، اما بازوی آن حداقل محکم است و کنترل های روی گوش به راحتی می توانید موارد را به سرعت تغییر دهید. با توجه به قیمت، HyperX Cloud Stinger 2 بسیار ارزش توجه شما را دارد.

7. Razer Blackshark V2

بهترین هدست ریزر تاکنون

مشخصات فنی

درایورها: 50 میلی متر

پاسخ فرکانسی: 12 هرتز – 28 کیلوهرتز

بی سیم: خیر

عمر باتری : N/A

دلایل خرید

+صدای عالی

+گوشی راحت

پشتیبانی از صدای سه بعدی

دلایلی برای اجتناب

-به سختی می توان به تناسب اندام خوبی دست یافت

– عملکرد صوتی سه بعدی بسته به بازی متفاوت است

BlackShark V2 به دلیل سبک‌تر و فشرده‌تر بودن نسبت به هدست‌های پایدار خود، از دیگر هدست‌های Razer متمایز است. این بدان معناست که این هدست برای استفاده در جلسات طولانی بازی بسیار عالی است، به خصوص به لطف بالشتک های گوش که به خوبی پوشش داده شده است.

اما در اینجا چیزی فراتر از راحتی وجود دارد، زیرا BlackShark V2 دارای صدای قوی، پشتیبانی از صدای فراگیر مجازی است (احتمالاً به یک بازی ساخته شده برای صدای سه بعدی PS5 برای استفاده مناسب از آن نیاز دارید) و دریافت صدای میکروفون شفاف. برای بازی عالی کار می کند اما با خوشحالی موسیقی را نیز کنترل می کند.

8. HyperX Cloud Alpha

یک هدست با ارزش PS5

مشخصات فنی

درایورها: 50mm Dual Chamber

پاسخ فرکانسی: 13 هرتز – 27 کیلوهرتز

بی سیم: خیر

عمر باتری : N/A

دلایل خرید

+ طراحی براق و درجه یک

+ راحت

+ کیفیت صدای بالا

دلایلی برای اجتناب

-گوشی می تواند احساس راحتی داشته باشد

-میکروفون نویز پس زمینه را می گیرد

HyperX فقط هدست های سطح پایه عالی تولید نمی کند. Cloud Alpha میان رده یکی دیگر از لوازم جانبی سازگار با PS5 است که با بالشتک های گوش راحت (اگر راحت) و طراحی بادوام و بزرگسالان، بسیار بالاتر از قیمت پیشنهادی است.

Cloud Alpha همچنین اولین هدست HyperX بود که از سیستم Dual Chamber Driver اختصاصی این شرکت استفاده کرد که باس را از میانی و سه‌گانه جدا می‌کند. در آزمایش، متوجه شدیم که این کمک می‌کند فرکانس‌های بالاتر واضح و با جزئیات باقی بماند، بدون اینکه صدای باس آن‌ها را گل آلود کند.

9. Razer Kraken X

یک هدست ارزان برای PS5 با صدای بازی با کیفیت بالا

مشخصات فنی

درایورها: 40 میلی متر

پاسخ فرکانسی: 12 هرتز – 28 کیلوهرتز

بی سیم: خیر

عمر باتری : N/A

دلایل خرید

+طراحی شیک

+ تناسب راحت

+ صدای خوب در بازی

دلایلی برای اجتناب

-نمی توان میکروفون را پنهان کرد

-اجرای موسیقی سابپار

اگر فقط یک هدست ساده و مقرون به صرفه PS5 بخواهید، مخصوصاً برای بازی، Razer Kraken X به خوبی کار می کند. این هدست شیک‌تر و معقول‌تر از اکثر هدست‌های ریزر است و به اندازه‌ای سبک است که می‌توانید ساعت‌ها بدون ناراحتی از آن استفاده کنید.

آرزو می‌کنیم که میکروفون جمع‌شدنی، جداشدنی یا کمی راحت‌تر جمع شود و عملکرد در پخش موسیقی عالی نباشد. با این حال، Kraken X با دیالوگ های واضح و میان رده پر جنب و جوش، در بازی ها بسیار بهتر به نظر می رسد. برخی از کنترل‌های به‌راحتی یکپارچه نیز در گوشواره سمت چپ وجود دارد.

10. Razer Barracuda X

یک هدست PS5 با استفاده آسان با یک میکروفون خوب

مشخصات فنی

درایورها: 40 میلی متر

پاسخ فرکانس: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز

بی سیم: بله

عمر باتری: 20 ساعت

دلایل خرید

+ کنترل های بصری

+ پاک کردن میکروفون

+بی سیم

دلایلی برای اجتناب

– سفارشی سازی محدود

– جایگزین هایی با صدای بهتر

یکی دیگر از مدل های قابل احترام Razer، Barracuda X یک هدست بسیار کاربرپسند PS5 است. کنترل‌های آن، به‌ویژه، ساده و بسیار شهودی هستند: هر دکمه در لمس متمایز به نظر می‌رسد، بنابراین هنگام انجام تنظیمات در حین انجام تنظیمات، یک فقدان دلپذیری احساس می‌شود.

Razer خود هدست‌هایی با صدای بهتر مانند BlackShark V2 تولید می‌کند، اما Barracuda X هنوز راه‌های دیگری برای تحت تأثیر قرار دادن پیدا می‌کند. کیفیت میکروفون، برای مثال، بسیار خوب است، و اگر فقط می‌خواهید با یک بازی تک نفره بنشینید، بازوی انعطاف‌پذیر بوم به راحتی حذف می‌شود.

چگونه بهترین هدست های PS5 را آزمایش می کنیم

مانند آزمایش هر هدست بازی، ما بهترین هدست های PS5 را با انجام بازی های معمولی آزمایش می کنیم. این معتبرترین نمایش را از نحوه عملکرد هر دستگاه، از جمله اینکه میکروفون چقدر خوب است، به ما می دهد. از دوستان و هم تیمی‌های قابل اعتماد می‌خواهیم تا به ما اطلاع دهند که صدای ما از طریق میکروفون چگونه است.

از آنجایی که بسیاری از افراد مایلند از هدست PS5 خود به عنوان یک جفت هدفون، به خصوص مدل های بی سیم، استفاده کنند، ما نیز به موسیقی گوش می دهیم تا ببینیم که آنها چگونه با این هدفون کنار می آیند. هم با بازی و هم با موسیقی، ما سعی خواهیم کرد به طیف گسترده ای از ژانرها گوش دهیم. یک بازی اکشن انفجاری به طور طبیعی با یک بازی مسابقه ای یا بازی استراتژی متفاوت است.

ما همچنین از هر هدست برای مدت زمان طولانی استفاده خواهیم کرد، زیرا آنچه در ابتدا ممکن است طراحی راحت به نظر برسد، ممکن است با گذشت ساعت ها ناراحت کننده شود.

چگونه بهترین هدست PS5 را انتخاب کنیم

مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا هدست مورد نظر شما واقعاً با PS5 سازگار است یا خیر. برخی از مدل‌ها ممکن است برای خانواده Xbox طراحی شده باشند و نتوانند به کنسول سونی متصل شوند. با این حال، تمام هدست های موجود در این لیست باید با PS5 خارج از جعبه کار کنند.

جذابیت کیفیت صدای بالا تا حد زیادی جهانی است، اگرچه باید توجه داشته باشید که میکروفون چقدر برای شما مهم است. شما ممکن است یک بازیکن رقابتی مشتاق باشید که دائماً در تلاش برای برقراری ارتباط است، یا می توانید بازی های تک نفره را که در آن نیازی به میکروفون نیست ترجیح دهید. در مورد دوم، ممکن است بخواهید هدستی با میکروفون جمع شونده یا جداشدنی در نظر بگیرید.

به این فکر کنید که آیا یک هدست سیمی یا بی سیم می خواهید. هدست‌های سیمی اغلب ارزان‌تر هستند و نیازی به شارژ مجدد ندارند، اما هدست‌های بی‌سیم به این معنی است که نیازی به استفاده از کابل بی‌حرکتی به کنترلر PS5 خود ندارید. و بسیاری از آنها به اندازه کافی عمر باتری طولانی دارند که می توانید هر روز چند ساعت بازی کنید و همچنان شارژ باقی مانده باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس