نحوه بروزرسانی PS5 را یاد بگیرید!

52
0
بروزرسانی PS5

برای استفاده حداکثری از PS5 خود، مطمئن شوید که آن را در آخرین به‌ روزرسانی اجرا کرده‌ اید. در این مقاله نحوه بروزرسانی PS5 آمده است.

شاید مطلب آموزش آپدیت بازی های PS4 به PS5 به صورت مجانی هم برای شما جالب و مفید باشد.

سونی دائماً به ‌روزرسانی‌های جدیدی را برای PS5 منتشر می‌کند تا قابلیت پخش کنسول شما را بهبود بخشد. این به‌ روزرسانی‌ها می ‌توانند شامل بهبودهای جزئی در کیفیت زندگی، وصله‌ های مربوط به اشکالات یا حتی تعمیرات اساسی ‌تر سیستم عامل باشند.

باید مطمئن شوید که به محض انتشار یک به ‌روزرسانی جدید، کنسول خود را به ‌روزرسانی می ‌کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می‌کند. اما چگونه PS5 خود را به روز کنید؟ اگر متوجه شده اید که این سوال را پرسیده اید، به جای درستی آمده اید.

چگونه بدانم چه زمانی PS5 خود را به روز کنم؟

PS5 نسل نهم کنسول پلی استیشن است، بنابراین پشتیبانی مداوم سونی از آن وجود دارد. دیدن به روز رسانی های جدید برای سیستم هر چند ماه یا حتی بیشتر غیر معمول نیست.

به‌روزرسانی‌های PS5 طبق برنامه ‌ای منتشر نمی ‌شوند، بنابراین بررسی هر چند وقت یک ‌بار برای اینکه ببینید آیا به ‌روزرسانی جدیدی منتشر شده است ایده خوبی است. می ‌توانید از طریق وب‌ سایت پشتیبانی پلی ‌استیشن یا در خود کنسول، تمام به ‌روزرسانی‌های جدید PS5 را به ‌روز کنید.

بروزرسانی PS5
بروزرسانی PS5

به روز رسانی PS5 بهترین راه برای اجازه دادن به کنسول شما در سطح بهینه خود است. اما اگر هنوز به دنبال راه‌هایی برای افزایش محدودیت‌های کنسول خود هستید، راهنمای ما در مورد نحوه فعال کردن خروجی ۱۲۰ هرتز در PS5 خود را بررسی کنید. این نرخ فریم را حتی بیشتر می‌ کند تا تجربه بازی شما را به طور تصاعدی افزایش دهد.

سه راه برای به روز رسانی PS5 وجود دارد

هنگامی که زمان به روز رسانی PS5 است، سه راه برای انجام این کار وجود دارد. از طرف دیگر، می ‌توانید این مراحل را نادیده بگیرید و راهنمای ما را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه به ‌روزرسانی ‌های خودکار را در PS5 خود فعال کنید. اما اگر می‌خواهید خودتان PS5 خود را به ‌روزرسانی کنید، می‌ توانید آن را به صورت دستی از طریق درایو USB، از طریق تنظیمات سیستم یا یک میانبر در منوی Home به‌ روزرسانی کنید.

1. PS5 خود را از صفحه اصلی به روز کنید

در منوی دسترسی سریع در صفحه اصلی، می‌توانید میانبری نه تنها برای به ‌روزرسانی‌های سیستم، بلکه برای سایر به ‌روزرسانی‌های بازی ‌هایتان نیز پیدا کنید.

    1. دکمه PS را روی کنترلر DualSense خود فشار دهید.
    2. به سمت راست پیمایش کنید تا به Downloads/Uploads برسید.

      بروزرسانی PS5
      بروزرسانی PS5

 

  1. با این کار لیستی از تمام دانلودهای موجود شما ظاهر می شود. به روز رسانی سیستم خود را از این لیست انتخاب کنید و برای به روز رسانی کنسول خود، اعلان های روی صفحه را دنبال کنید.

این روش سریع ترین راه برای به روز رسانی PS5 است.

2. PS5 خود را از منوی تنظیمات به روز کنید

برای نصب به ‌روزرسانی‌ها از منوی تنظیمات، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

  1. تنظیمات PS5 خود را با انتخاب نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا باز کنید.
  2. به سمت پایین به System بروید.
  3. از System Software گزینه System Software Update and Settings را انتخاب کنید.

    بروزرسانی PS5
    بروزرسانی PS5

  4. اگر نیاز به آپدیت سیستم خود دارید، در قسمت Update System Software آپدیت را مشاهده خواهید کرد. این را انتخاب کنید و آپدیت را دانلود کنید.

این دو روش تنها راه هایی هستند که می توانید PS5 خود را از طریق خود کنسول به روز کنید.

3.PS5 خود را به صورت دستی در حالت ایمن به روز کنید

اگر کنسول شما در نصب به روز رسانی مشکل دارد، سیستم را مجددا راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید. اگر باز هم کار نکرد، می‌توانید PS5 خود را با استفاده از درایو USB به ‌صورت دستی به‌ روزرسانی کنید. در اینجا چگونه است:

  1. پوشه ای به نام PS5 روی درایو USB بسازید. مطمئن شوید که به FAT32 فرمت شده است.
  2. یک پوشه دوم در پوشه PS5 با عنوان Update ایجاد کنید.
  3. آپدیت PS5 را از طریق وب سایت پشتیبانی پلی استیشن دانلود کنید، نام آن را PS5UPDATE.PUP بگذارید و در پوشه Update ذخیره کنید.
  4. USB را به کنسول خود وصل کنید.
  5. PS5 خود را در حالت Safe Mode با نگه داشتن دکمه پاور برای چند ثانیه تا زمانی که صدای بوق دوم را بشنوید، راه اندازی کنید.
  6. گزینه Safe Mode 3، Update System Software را انتخاب کنید

    بروزرسانی PS5
    بروزرسانی PS5

  7. Update from USB Storage Device را انتخاب کنید، سپس OK را انتخاب کنید.

اگر مشکلی دارید، به عقب برگردید و مطمئن شوید که فایل های خود را به درستی با پیشنهادات بالا برچسب گذاری کرده اید، در غیر این صورت ممکن است PS5 آنها را تشخیص ندهد.

PS5 خود را همیشه به روز نگه دارید

به روز رسانی PS5 شما نباید یک فرآیند دلهره آور باشد. مهم نیست که کدام روش از روش های بالا را انتخاب کنید، PS5 شما در کمترین زمان در شرایط اوج قرار می گیرد.

اطمینان از اینکه هم کنسول PS5 و هم کنترلر DualSense شما بر روی نرم افزار فعلی کار می کنند بسیار مهم است، زیرا اجرای هر یک از این ها روی نرم افزار قدیمی می تواند باعث مشکلات عملکرد شود. اگر با کنسول یا کنترلر خود مشکلی را تجربه کردید، به روز رسانی سیستم باید اولین درگاه تماس شما باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس