بهترین هدفون برای نوازندگان 2023

50
0
هدفون برای نوازندگان

نوشتن، ضبط و اجرای موسیقی نیاز به دقت، توجه به جزئیات و درک دقیق صدا دارد. به همین دلیل است که داشتن ابزار مناسب برای کمک به زنده کردن خلاقیت شما کمک می کند. یک جفت هدفون باکیفیت که صدا را با دقت بازتولید می کند، یک سلاح ضروری در زرادخانه هر نوازنده ای است. هدفون برای نوازندگان را در ادامه معرفی کرده ایم.

با این حال، همه هدفون ها ویژگی های یکسانی ندارند و انتخاب جفت مناسب اغلب می تواند کار دلهره آور باشد.

هدفون برای نوازندگان Audio-Technica ATH-M50X

هدفون Audio-Technica ATH-M50x یک گزینه عالی برای نوازندگانی است که به صدای با کیفیت، دقیق و دقیق نیاز دارند. آنها دارای ساختاری سبک، بادوام و راحت هستند و همچنین یک انتخاب عالی برای دی جی هستند.

این هدفون دارای محدوده پاسخ فرکانسی چشمگیر 15 تا 28000 هرتز و امپدانس 38 اهم با درایورهای 45 میلی متری است. صدا در کل محدوده فرکانس به خوبی متعادل و واضح است و جزئیات به طور صادقانه بازتولید می شوند.

علاوه بر این، طراحی پشت بسته روی گوش، عایق‌بندی عالی نویز را ارائه می‌کند و حساسیت 98 دسی‌بل کمک بیشتری را هنگام نظارت در محیط‌های با صدای بلند ارائه می‌کند. به لطف گوشواره های چرخان راحت، می توانید به راحتی بلندگوهای خارجی را بدون برداشتن قوطی ها نظارت کنید.

هدفون ATH-M50x دارای سه کابل قابل جدا شدن است: دو سیم مستقیم به طول 10 و 4 فوت و یک گزینه سیم پیچی که تا 10 فوت کشیده می شود. آنها طول و سازگاری کافی را ارائه می دهند و به راحتی می توانید کابل را در هنگام استفاده تعویض کنید.

هدفون برای نوازندگان Beyerdynamic DT 770 Pro

اگر به دنبال یک جفت هدفون با پاسخ باس مشخص هستید، باید نگاهی به هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro داشته باشید. این هدفون امپدانس 80 اهم دارای یک سیستم بازتابی باس نوآورانه است که فرکانس های پایین را افزایش می دهد، که اگر ابزارهایی مانند گیتار باس، سینت سایزر، یا درام ضربه زدن را ردیابی کنید عالی است. آنها همچنین در نسخه های 32 و 250 اهم برای میکس استودیویی موجود هستند.

این هدفون Beyerdynamic محدوده پاسخ فرکانسی جامعی بین 5 تا 35000 هرتز دارد که به شما امکان می دهد ظرافت ها و ظرافت های بیشتری را در موسیقی خود بشنوید. همچنین با طراحی پشت بسته (که مخصوصاً در استودیوهای پر سر و صدا یا زیرزمین های گاراژ مفید است) عایق صوتی عالی خواهید داشت.

DT 770 Pros نه تنها صدایی عالی دارد، بلکه دارای یک هدبند قابل تنظیم در کنار پدهای گوش مخملی قابل تنفس است. این ویژگی‌های خوش آمدگویی تضمین می‌کند که گوش‌های شما در طول جلسات طولانی‌تر به استراحت نیاز ندارند.

با این حال، چیزی که باید در نظر داشته باشید: در حالی که کابل 10 فوتی برای عملی بودن یک طرفه است، قابل جدا شدن نیست. این ممکن است برای شما کوچکترین مشکلی ایجاد نکند، اما بهتر است قبل از متعهد شدن به این هدفون از آن آگاه باشید.

سونی MDR7506

اگر موسیقیدانی هستید که به دنبال پخش دقیق و دقیق صدا با قیمتی مناسب هستید، هدفون سونی MDR7506 یکی از بهترین گزینه های شماست. با امضای صدای متعادل و دقیق، پاسخ فرکانسی 10 تا 20000 هرتز و امپدانس 63 اهم که توسط درایورهای 40 میلی‌متری تامین می‌شود، صدا دوست‌های مقتصد نیز به اندازه پانچ خوشحال خواهند شد.

طراحی پشت بسته روی گوش، عایق صدای مناسبی را ارائه می دهد، و ساختار سبک وزن کمی بیش از 8 اونس، پوشیدن آنها را برای مدت طولانی راحت می کند. علاوه بر این، کانکتورهای طلایی، ظرافت را به آن اضافه می‌کنند و دوام طولانی‌مدت و مقاوم در برابر خوردگی را ارائه می‌کنند.

تنها نقطه ضعف آن وزن کابل سیم پیچ ثابت است. تقریباً 10 فوت طول دارد که آن را دست و پا گیر می کند، اما برای اکثر موقعیت ها کاربردی است.

Sennheiser HD 280 PRO

Sennheiser برای ساخت محصولات با قطعات با کیفیت بالا و صدای واضح و شفاف مشهور است و HD 280 Pros نمونه بارز آن است. آنها یک انتخاب عالی برای نوازندگان، دی جی ها و تولیدکنندگان موسیقی الکترونیک هستند که همگی می توانند از بازتولید صدای دقیق خود لذت ببرند.

با پاسخ فرکانسی صاف و دقیق، می‌توانید آهنگ‌ها را بدون رنگ‌آمیزی یا اعوجاج بشنوید، که آن‌ها را به هدفونی عالی برای ردیابی و پخش زنده تبدیل می‌کند. طراحی پشت بسته، عایق‌بندی عالی نویز، تا 32 دسی‌بل تضعیف، آن‌ها را برای محیط‌های پر سر و صدا مانند استودیوهای پر سر و صدا یا کلوپ‌های شبانه ایده‌آل می‌کند.

هدبند و ایرپد راحت و راحت، امکان استفاده طولانی مدت را حتی در جلسات طولانی استودیو یا اجراهای روی صحنه فراهم می کند. و اگر این کافی نیست، علیرغم ارائه کیفیت مشابه با بسیاری از هدفون های ممتاز، HD 280 Pros در منطقه قیمت مقرون به صرفه تری نیز فرود می آید.

هدفون برای نوازندگان Shure SRH440A

Shure یک تولید کننده مشهور و معتبر میکروفون های با کیفیت استثنایی است و چندین دهه است که آنها را تولید می کند. در سال های اخیر، تلاش های خود را بر روی هدفون های حرفه ای مانند Shure SRH440A متمرکز کرده است.

با امضای صدای شفاف و طبیعی، صداهای متعادل و خنثی را بدون رنگ یا اعوجاج دریافت می‌کنید که آن‌ها را برای تولید موسیقی و گوش دادن انتقادی عالی می‌کند. درایورهای 40 میلی‌متری مغناطیسی نئودیمیوم، پاسخ فرکانسی پیشرفته و امپدانس 40 اهم را تامین می‌کنند و تجربه صدایی فراگیر و دقیق را ارائه می‌دهند.

این هدفون دارای طراحی پشت بسته مناسب برای محیط های پر سر و صدا است. علاوه بر این، هدبند قابل تنظیم و بالشتک‌های چرخان گوش تضمین می‌کند که حتی در طول جلسات طولانی نیز راحت باقی می‌مانند.

و کیک روی کیک شامل کیف حمل و کابل قابل جدا شدن 10 فوتی است که قابلیت حمل و راحتی را فراهم می کند. با این حال، هیچ گزینه سیم پیچی وجود ندارد، بنابراین اگر آن سبک را ترجیح می دهید، باید آن را جداگانه خریداری کنید.

AKG Pro Audio K271 MKII

هدفون AKG Pro Audio K271 MKII Professional Studio که دارای بزرگترین دیافراگم در این لیست با درایورهای 50 میلی متری است، قدرت و دقت فوق العاده ای را ارائه می دهد. آنها محدوده دینامیکی گسترده ای را با دقت دقیق، بدون اعوجاج و پاسخ گذرا عالی تولید می کنند. آنها دارای پاسخ فرکانسی مسطح، با محدوده 16 تا 28000 هرتز، و جداسازی نویز خوب از طراحی پشت بسته هستند. آنها یکی دیگر از گزینه های برتر برای نوازندگان و علاقه مندان به صدا هستند.

در حالی که ممکن است انتظار داشته باشید که آنها به لطف سایز درایورهای خود وزن قابل توجهی را تحمل کنند، AKG توانست آنها را تا وزن سبک 8.5 اونس پایین نگه دارد. آسایش هم کنار گذاشته نمی شود. ایرپدها بسیار نرم هستند و با چرم مصنوعی بادوام پوشیده شده‌اند و دارای تناسب مناسب و هدبند قابل تنظیم هستند. بنابراین، می توانید آنها را برای جلسات طولانی زیرزمین یا نمایش زنده بپوشید.

علاوه بر این، با استفاده از ایرپدهای قابل تعویض و سیم قابل جدا شدن، یک جفت هدفون با کیفیت با طول عمر عالی دریافت می کنید.

هدفون برای نوازندگان RØDE NTH-100

تولید کننده استرالیایی RØDE بیش از چند دهه است که مترادف با محصولات صوتی با کیفیت است. با RØDE NTH-100، یک جفت هدفون عالی دیگر دارید که به صراحت با در نظر گرفتن نوازندگان طراحی شده است.

بسیاری از جذابیت های این هدفون راحتی فوق العاده آنهاست. با گوشی‌های آلکانترا و بالشتک‌های هدبند همراه با ژل خلاقانه CoolTech، ممکن است نخواهید آنها را بردارید. گوشواره ها همچنین دارای طراحی ارگونومیک منحصر به فرد هستند و هدبند قابل تنظیم است و دارای فناوری قفل FitLock برای تناسب ایمن است.

کیفیت صدا نیز نسبت به تعداد زیادی هدفون دیگر برتر است. با پاسخ فرکانسی چشمگیر 5 تا 35000 هرتز و حساسیت بالای 110 دسی بل که توسط درایورهای 40 میلی‌متری منطبق بر سفارشی ارائه می‌شود، وضوح دقیقی در طیف فرکانس به دست می‌آورید. طراحی پشت بسته نیز عایق صوتی خوبی در 20dB است.

در حالی که آنها در سمت سنگین 12.4 اونس هستند، اما با اتصال کابل بر روی هر دو گوش، راحتی بیشتری را ارائه می دهند. کابل ارائه شده تقریباً هشت فوت طول دارد و همچنین دارای یک کیسه حمل، یک آداپتور یک چهارم اینچی و حلقه‌های شناسایی رنگی است، بنابراین می‌توانید به راحتی آنها را در یک استودیو شلوغ یا روی صحنه انتخاب کنید.

سوالات متداول

کدام هدفون برای نوازندگان بهتر است، هدفون باز یا پشت بسته؟

هدفون های پشت بسته نه تنها در جلوگیری از نشت صدا بسیار بهتر هستند، بلکه عایق صدا نیز هستند. این مزیت به جلوگیری از حواس پرتی های ناخواسته هنگام تمرکز بر روی بازی و ردیابی کمک می کند. آنها همچنین فرکانس های پایین را قادر می سازند تا پروفایل صدای کامل تری داشته باشند. با این حال، آنها تمایل به تنفس کمتری نسبت به همتایان گوش باز خود دارند.

پاسخ فرکانس در هدفون برای تولید موسیقی چقدر مهم است؟

هدفون نوازندگان باید پاسخ فرکانسی صاف و دقیقی داشته باشد. با این حال، این ممکن است بسته به ژانر متفاوت باشد. هیپ هاپ و سایر انواع موسیقی الکترونیک ممکن است از فرکانس های پایین تقویت شده بهره مند شوند.

هر ژانری که باشد، هدفون یک نوازنده باید حداقل محدوده 20 تا 20000 هرتز داشته باشد. این فرکانس محدوده قابل شنیدن برای گوش انسان است. هدفون‌هایی با دامنه وسیع‌تر، کیفیت صدای بهتر و اعوجاج کمتری را ارائه می‌دهند و به هنرمند اجازه می‌دهند موسیقی را به طور مستقیم‌تری احساس کنند.

آیا هدفون های بی سیم برای تولید موسیقی مناسب هستند؟

هدفون های بی سیم سال به سال پیشرفت می کنند. با این حال، آنها هنوز هم تاخیر را در سیگنال صوتی ایجاد می کنند، به این معنی که پخش به موقع با موسیقی می تواند کمی چالش برانگیزتر باشد. بنابراین، آنها ممکن است بهترین انتخاب برای نوازندگان نباشند.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس