بهترین یخدان های 2023

27
0
بهترین یخدان

خنک کننده ها نوشیدنی ها و غذاهای شما را در تمام طول روز خنک نگه می دارند. بهترین یخدان های 2023 را در ادامه معرفی کرده ایم.

اما با وجود انواع مختلفی از کولرها در بازار پیدا کردن یخدان مناسب برای سبک زندگی شما اغلب دشوار است. اول، چه نوع موادی را می خواهید درون خنک کننده ها قرار دهید را ترجیح می دهید؟ چه طراحی و مدل کیسی در نظر دارید؟ ظرفیت مورد نیاز شما چقدر است؟ اگر میزبان یک گردهمایی بزرگ هستید، به فضای کافی برای قرار دادن تمام نوشیدنی ها و خوراکی های خود نیاز دارید.

علاوه بر این می‌توانید خنک‌کننده‌هایی با ویژگی‌های بیشتری،مانند جا لیوانی و درب بازکن‌های دستی بخرید. در این مقاله بهترین خنک کننده ها را متناسب با هر سبک زندگی، نیاز و بودجه به شما معرفی می کنیم.

1. یخدان غلتکی کمپینگ چرخدار RovR RollR

بهترین کولر

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 45، 60، 80

ظرفیت قوطی: 60 (به اضافه 10 پوند یخ) تا 80 قوطی (به اضافه 20 پوند یخ)

نگهداری یخ (روز): 7 تا 10

اندازه: 24x22x21 اینچ تا 28x25x25 اینچ

وزن: 37 پوند تا 64 پوند

دلایل خرید

قابلیت اتصال به دوچرخه

لاستیک های مقاوم در برابر سوراخ شدن

بسیاری از گزینه های سفارشی سازی

دلایل عدم خرید

طبق بررسی‌ها، جادارتر از چیزی است که تبلیغ می‌شود

5 سال گارانتی می تواند طولانی تر باشد

خنک کننده RovR عملا یک خانه متحرک برای غذا و نوشیدنی است. لاستیک های 9 اینچی با عملکرد بالا و مقاوم در برابر سوراخ شدن در هر زمینی، از بتن گرفته تا ماسه عمیق، مناسب هستند. یک سطل ذخیره سازی پاپ آپ RollR را به یک واگن موقت تبدیل می کند. بنابراین برای سفرهای کوتاه عالی است.

خنک کننده RollR قابلیت ارتقا دارد. با چند دلار بیشتر، می توانید جا لیوانی، لامپ و حتی یک نگهدارنده چتر را روی RollR نصب کنید. قفسه دوچرخه به شما امکان می‌دهد این خنک کننده به راحتی با دوچرخه حمل کنید.

RovR احتمالاً بهترین خنک کننده (و لوازم جانبی کمپینگ) است. (اگر بودجه بیشتری دارید مدل 80 کوارت ارزش خرید دارد.)

2. بهترین یخدان Coleman Steel-Belted

بهترین یخدان برای کسانی که بودجه کمی دارند

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 54

ظرفیت قوطی: 78

نگهداری یخ (روز): 4

اندازه: 25.1×17.5×17.2 اینچ

وزن: 19.0 پوند

دلایل خرید

طراحی کلاسیک

غیرقابل شکستن

محدودیت وزنی +250 پوندی

دلایل عدم خرید

قابلیت حمل کمتر از سایر مدل ها

فقط دارای یک سایز

ممکن است این خنک کننده را از دوران کودکی خود بشناسید. این دستگاه از جنس استنلس استیل دارای ظرفیت 54 کوارت (یا 85 قوطی نوشیدنی) است و مانند سایر مدل های خط کلمن، درب Have-a-Seat آن تا 250 پوند را تحمل می کند. این خنک کننده در دمای 90 درجه فارنهایت یخ را 4 روز نگه می دارد.

این خنک کننده با قابلیت حمل عالی، سهولت استفاده و قیمت رقابتی یکی از بهترین یخدان های موجود است. می توانید این خنک کننده را با رنگ سبز، مشکی مات، قرمز، نقره ای، استیل ضد زنگ یا فیروزه ای خریداری کنید.

3. خنک کننده Pelican Elite

بهترین یخدان برای فضای باز

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 20، 30، 50، 70، 150

ظرفیت قوطی: 15 تا 216

نگهداری یخ (روز): 5 تا 10

اندازه: 18.8×17.7×12.6 اینچ 45x25x24.4 اینچ

وزن : 12.5 تا 65 پوند

دلایل خرید

نگهداری عالی یخ

نگهدارنده های نوشیدنی

ماندگاری عالی موارد غذایی

گارانتی مادام العمر

دلایلی عدم خرید

گران

ممکن است این خنک کننده گران قیمت باشد، اما پلیکان الیت مانند یک مخزن ساخته شده است. (احتمالاً به همین دلیل است که با گارانتی مادام العمر ارائه می شود.) الیت با داشتن ظرفیت 150 کوارتی و 216 قوطی همه چیز را در خود جای می دهد. این خنک کننده دارای دو اینچ عایق پلی اورتان با واشر درجه فریزر 360 درجه است. بنابراین یخ را به مدت طولانی نگه می دارد. (بسته به شرایط آب و هوایی تا 10 روز) و دیگر نیازی نیست نگران خراب شدن غذا باشید. بدنه پلاستیکی این خنک کننده محکم و ضد خش است و دارای طراحی ارگونومیک است.

این خنک کننده همچنین دارای یک خط کش ماهی، درب بازکن داخلی، ضامن هایی که به راحتی باز می شوند. بنابراین پلیکان الیت یکی از بهترین یخدان هایی است که می توانید خریداری کنید.

4. Arctic Zone Titan Deep Freeze Zipperless Hardbody Cooler

اقتصادی ترین خنک کننده

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 12 تا 55

قوطی ظرفیت: 9، 16، 30، 48

نگهداری یخ (روز): 2 تا 3

اندازه: 9.6×9.5×8 اینچ تا 16.5×10.3×9

وزن: 2 تا 4.3 پوند

دلایل خرید

مقاوم در برابر آب و لک

درب راحت بدون زیپ

گارانتی مادام العمر محدود

دلایلی عدم خرید

عایق کاری ضعیف

مواد با کیفیت پایین تر

خنک کننده Titan Deep Freeze که در چهار اندازه مختلف (و سه رنگ خاکی) موجود است و کاملا مقرون به صرفه است. درب بازشو برای دسترسی آسان به غذا و نوشیدنی ایده آل است و آستر HardBody مطابق با FDA مجهز به یک قفسه قابل جابجایی است. این خنک کننده همچنین برای پیک‌های غذا یا برای زمانی که تمیزی باید در درجه اول اهمیت قرار گیرد، عالی است.

بند شانه ای قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که مواد فاسد شدنی خود را به راحتی جابه جا کنید. همچنین دارای درب بازکن بطری است. Arctic Zone با ضمانت مادام العمر ارائه می شود. عملکرد عایق این خنک کننده ضعیف است اما با توجه به قیمت پایین ارزش خرید دارد.

5. خنک کننده Yeti Tundra 45

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 38

ظرفیت قوطی: 28

نگهداری یخ (روز): تا 10 روز

اندازه: 25.8×16.1×15.4 اینچ

وزن : 27.7 پوند

دلایل خرید

ماندگاری بالای مواد غذایی

نگهداری عالی یخ

دستگیره هایی با قابلیت حمل آسان

شکاف های قالب بندی شده

دلایل عدم خرید

گران

از سال 2006 شرکت Yeti تجهیزات پیشرفته ای را برای فضای باز تولید می کند، اما همه چیز با خط خنک کننده آن شروع شد. این خنک کننده ها برای “علاقه مندان فضای باز” طراحی شده اند. از کوهنوردان گرفته تا ماهیگیران تا شکارچیان حرفه ای. این توجه شدید به جزئیات است که این خنک کننده را جلوتر سایر خنک کننده ها قرار می دهد.

واشر Coldlock یخ را به مدت طولانی نگه می دارد. دستگیره های Lipgrip حمل و نقل خنک کننده را راحت تر می کند. همچنین طراحی این دستگاه کاملا ضد نشت است. دریچه های درب T-Rex همه چیز را در جای خود نگه می دارند. و شکاف های قالب بندی شده اتصال خنک کننده را به قایق، تریلر یا کامیون را آسان می کند. این خنک کننده ویژگی هایی مانند لیوان های داخلی یا درب بازکن های بطری را ندارد.

6. بهترین یخدان Igloo BMX 25 Quart

خنک کننده قابل حمل با قیمت عالی

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 25

ظرفیت قوطی: 34

نگهداری یخ (روز): 4 تا 5

اندازه: 19.6×15.7×13.3 اینچ

وزن: 11.3 پوند

دلایل خرید

مقرون به صرفه و قابل حمل

عایق عالی

دسته حمل راحت

دلایل عدم خرید

فاقد عایق هواگیر / ضد آب

طبق بررسی ها، لولاهای تا حدودی شل و ول هستند

Igloo خنک کننده ای مناسب با قیمت عالی است. این خنک کننده 25 کوارتی به راحتی قابل حمل است. همچنین مقاوم در برابر زنگ زدگی و از جنس استنلس استیل است.

به لطف فناوریCool Riser می‌توانید تا 5 روز روی حفظ یخ حساب کنید. دیوارهای فوم بسیار ضخیم و درب عایق شده نیز از دیگر ویژگی های این خنک کننده است. همچنین شامل یک خط کش ماهی و پدهای لاستیکی است که یک لایه محافظتی اضافه می کنند. برای خنک کننده ای که کمتر از 100 دلار قیمت دارد دستگاه بدی نیست.

7. خنک کننده قابل حمل YETI Hopper M30

یک خنک کننده قابل حمل و ضد نشتی

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 30

ظرفیت قوطی: 20

نگهداری یخ (روز): نامشخص

اندازه: 25×17.5×12 اینچ

وزن: 7 پوند

دلایل خرید

طراحی جذاب و ضد نشتی

لوازم جانبی مفید

به راحتی قابل حمل

بسیاری از لوازم جانبی سازگار

دلایل عدم خریئ

آهنرباها آنقدر قوی هستند که باز نگه داشتن آن در حین استفاده دشوار است

این یک خنک کننده فوق العاده برای خنک نگه داشتن وسایل شماست، اما این تمام کاری نیست که انجام می دهد. خنک کننده قابل حمل YETI Hopper M30 به دلیل دهانه پهن و وجود آهنربایی در کناره های در متمایز شده است.

در نتیجه در برابر ضربه مقاومت کند. بدنه این خنک کننده در برابر کپک، سوراخ و اشعه ماوراء بنفش نیز مقاوم است و لایه داخلی از مواد غذایی مورد تایید FDA ساخته شده است.

“شبکه نقطه اتصال” به شما امکان می دهد چیزهایی مانند درب بازکن یا کیسه خشک کن را به خود خنک کننده متصل کنید. بند پهن Hopper به راحتی به هر جایی متصل می شود.

این خنک‌کننده ارزان نیست و باز کردن آن هنگام ممکن است سخت باشد، اما برای والدین پرمشغله و مسافران می توانید گزینه ای خوب باشد.

8. بهترین یخدان Otterbox Trooper LT 30

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 30

ظرفیت قوطی: 50

نگهداری یخ (روزها): 3

اندازه: 21x17x11 اینچ

وزن: 6.7 پوند

دلایل خرید

شامل بند شانه و گزینه های حمل کوله پشتی است

ضد نشت

گارانتی مادام العمر

دلایل عدم خرید

عدم استحکام لایه درونی

OtterBox فقط قاب گوشی نمی‌سازد. برای کسانی که میخواهند یک خنک کننده به صورت کوله پشتی داشته باشند Trooper LT 30 ممکن است مناسب باشد.

Trooper LT 30 نه تنها یکی از بهترین خنک کننده ها است، بلکه یک گزینه بسیار راحت برای زمانی است که باید مواد غذایی را پیاده حمل کنید و گنجاش زیادی 30 لیتر یا 50 قوطی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته Trooper LT سیستم نصب لوازم جانبی است که به شما امکان می دهد جا لیوانی، قفسه های ذخیره سازی و سایر موارد را نصب کنید.

ایم خنک کننده دارای یک بند شانه ای قابل تنظیم است و جیب های بیرونی (OtterPockets) یک امتیاز هستند. بند های دورفلکس برای فعالیت های ورزشی، سفرهای جاده ای و ماهیگیری ایده آل هستند. حتی دارای رتبه IP-65 برای محافظت در برابر جریان رودخانه و امواج است.

9. بهترین یخدان Coleman Xtreme 5 Wheeled

خنک کننده با ظرفیت بالا و قیمت مناسب

مشخصات فنی

ظرفیت کوارت: 62

ظرفیت قوطی: 85

نگهداری یخ (روز): 5

اندازه: 31.5x17x15.5 اینچ

وزن: 14 پوند

دلایل خرید

ارزان

عایق خوب

فوق العاده قابل حمل

دلایل عدم خرید

به اندازه مدل های دیگر بادوام نیست

طراحی چرخ ها جالب نیست

کلمن یک برند مقرون به صرفه برای فضای باز است. وقتی صحبت از مواد با کیفیتی می شود که برای ماندگاری ساخته شده اند، خط خنک تر آنها همیشه درجه یک بوده است.

خنک کننده Xtreme 5 Wheeled برای سفرهای کمپینگ، بازی های بیسبال، جمع های خانوادگی و موارد دیگر عالی است.

این مدل تا 62 لیتر (یا 85 قوطی نوشابه) را در خود جای می‌دهد و به راحتی می‌توان آن را با دسته‌اش جابه‌جا کرد. البته طراحی چرخ ها جالب نیستند.

این خنک کننده دارای چهار جا لیوانی است که روی در آن قرار دارد. Xtreme 5 می تواند تا 250 پوند را نگه دارد و یخ را تا 5 روز حفظ می کند و سیستم تخلیه آن باعث تمیز شدن سریع خنک کننده می شود.

چگونه بهترین خنک کننده را برای خود انتخاب کنیم

قبل از انتخاب خنک کننده باید اندازه آن را در نظر بگیرید. اندازه در نهایت بر قابلیت حمل تاثیر می گذارد. علاوه بر این باید تصمیم بگیرید بدنه سخت میخواهید یا نرم. اگر می‌خواهید آن را برای مدت طولانی حمل کنید، بدنه نرم انتخاب کنید، اما اگر برای گردهمایی‌های بزرگ می‌خواهید یا به دوام نیاز دارید، بدنه سخت بهترین گزینه است.

قابلیت حمل : اگر قصد ندارید خنک کننده را جابجا کنید، نیازی نیست که در مورد قابل حمل بودن آن خیلی نگران باشید. اما اگر قصد دارید آن را در تعطیلات یا سفرهای جاده ای ببرید، وزن و قابلیت حمل آن را بررسی کنید.

دوام: قفل های خنک کننده باید به طور کامل چفت شوند. اگر درزگیر شکسته شود، خنک کننده نمی تواند به طور موثر عایق بندی کند.

عایق: برخی از مدل ها یخ را تا یک هفته منجمد نگه می دارند، در حالی که برخی دیگر فقط یک روز دوام می آورند. بنابراین با توجه به نیاز باید عایق خنک کننده را بررسی کنید.

ویژگی‌های بیشتر: به محفظه‌های ذخیره‌سازی خارجی، جا لیوانی‌ها، درب بازکن‌های بطری و حتی پایه اتصال چتر توجه کنید. مدل هایی نیز وجود دارد که اتصالات دوچرخه را ارائه می دهند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس