تاریخ رونمایی آیفون 14 | تاریخ کنفرانس خبری iphone14

91
0
تاریخ رونمایی آیفون 14

اوایل آگوست است و این فقط می تواند یک معنی داشته باشد: پیش بینی تاریخ رویداد آیفون 14! حدس زدن اینکه اپل چه زمانی آیفون جدید را معرفی می کند چندان چالش برانگیز نیست – همه گیرها و محدودیت های عرضه جهانی وجود دارد. بر اساس یک دهه تاریخ و شرایط فعلی، در اینجا بهترین حدس ما و نحوه تصمیم گیری ما است. در این خبر به بررسی تاریخ رونمایی آیفون 14 می پردازیم.

تاریخ رونمایی آیفون 14

بر اساس بیش از یک دهه پوشش اعلامی تاریخ رویداد آیفون در 9to5mac ، ما چند چیز را می دانیم. به عنوان مثال، اپل در 10 سال گذشته تاریخ رویدادهای آیفون را در روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه اعلام کرده است.

. دوشنبه یک بار روز اعلام رویداد بوده است.

.سه شنبه چهار بار روز اعلام رویداد بوده است.

.پنجشنبه پنج بار روز اعلام رویداد بوده است.

در حالی که پنجشنبه بیشترین استفاده را داشته است، سه شنبه اخیراً استفاده شده است. با این حال، قبل از انجام پیش بینی باید داده های بیشتری را در نظر بگیریم.

تاریخ رونمایی آیفون 14
تاریخ رونمایی آیفون 14

رویداد حضوری یا مجازی؟

این به این دلیل است که دو رویداد اخیر آیفون تقریباً به دلیل COVID برگزار شده است. اخیراً، اپل یک رویداد حضوری برای مطبوعات با WWDC برگزار کرده است. اگر فکر می‌کنید که اپل رویداد آیفون 14 را شخصاً برگزار می‌کند، داده‌ها از اعلامیه روز پنجشنبه در روز سه‌شنبه پشتیبانی می‌کنند.

در اینجا داده های 10 ساله در مورد اعلامیه های تاریخ رویداد از راه دور و حضوری می گوید:

. روزهای بین رویدادهای اعلام شده و وقوع از 7 تا 13 متغیر است.

.سه‌شنبه‌ها با اطلاعیه ۷ یا ۸ روزه استفاده می‌شوند و نیمی از آن‌ها مجازی بوده‌اند.

.پنجشنبه ها با اطلاعیه 11 تا 13 روزه، شامل 5 مورد از 6 رویداد حضوری گذشته، استفاده شده است.

رویدادهای حضوری بیشتر از رویدادهای راه دور به مطبوعات داده شده است، تا حدی به دلیل زمان مورد نیاز برای ایجاد اقامتگاه های مسافرتی است. برای پیش ‌بینی حضوری رویداد، پنجشنبه‌ای را انتخاب می‌کنیم که کمتر از دو هفته از تاریخ رویداد فاصله دارد.

تاریخ رونمایی آیفون 14
تاریخ رونمایی آیفون 14

 

روزهای رویداد واقعی

اپل در مورد اینکه در کدام روز از هفته رویداد آیفون را برگزار می کند، بسیار قابل پیش بینی بوده است. این چیزی است که 10 سال از رویدادهای آیفون به ما می گوید:

. رویدادهای آیفون در روز سه شنبه یا چهارشنبه اتفاق افتاد.

.سه شنبه برای شش رویداد استفاده شد در حالی که چهارشنبه برای چهار رویداد استفاده شد.

.چهار رویداد از پنج رویداد گذشته در روز سه شنبه انجام شد.

همچنین می دانیم که تمام رویدادهای آیفون در نیمه اول ماه برگزار شده است و از هر 10 رویداد 9 مورد در ماه سپتامبر برگزار شده است. اگر به سه‌شنبه یا چهارشنبه در نیمه اول سپتامبر پایبند باشیم، چهار تاریخ ممکن باقی می‌ماند:

. سه شنبه 6 شهریور

.چهارشنبه 7 شهریور

.سه شنبه 13 شهریور

.چهارشنبه 14 شهریور

بر اساس روز سه‌شنبه که بیشتر استفاده می‌شود، 6 سپتامبر تاریخ آیفون در دهه گذشته نبوده و اولین سه‌شنبه ماه یک روز پس از روز کار است، می‌توانیم با خیال راحت سه‌شنبه، 13 سپتامبر را برای رویداد آیفون 14 انتخاب کنیم.

یک پیش‌ بینی هوشمندانه این است که اپل آیفون 14 را در 14 سپتامبر معرفی خواهد کرد، اما شماره مدل تنها یک بار با تاریخ تقویم مطابقت داشته است. این اتفاق در سال 2016 و زمانی که اپل آیفون 7 را در 7 سپتامبر معرفی کرد، رخ داد.

 تاریخ رونمایی آیفون 14
تاریخ رونمایی آیفون 14

اعلام تاریخ رویداد آیفون 14

بنابراین این ما را به چه نتیجه ای میرساند؟ صرفاً به عنوان یک پیش ‌بینی و بدون گزارش، می‌توان حدس زد که رویداد آیفون 14 در تاریخ 1 سپتامبر اعلام و در 13 سپتامبر برگزار می‌شود. این بر این فرض استوار است که یک رویداد حضوری در روز پنجشنبه با اطلاعیه بیش از یک هفته اعلام می شود.

با این حال، یک چیزی که داده‌ها به ما می‌گویند این است که هیچ دو رویداد آیفون با یک روز و تاریخ با تعداد روز یکسان اعلام و برگزار نشده است. خوشبختانه، هرگز رویدادی برای آیفون در تاریخ 1 اعلام نشده است و در 13th با 12 روز فاصله بین این دو تاریخ برگزار می شود. یک نکته مهم می تواند این باشد که الگوهای کافی برای پیش بینی دقیق وجود ندارد. یکی دیگر می تواند این باشد که ایجاد یک مجموعه جدید از نقاط داده به احتمال زیاد است.

منبع : 9to5mac

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس