جدیدترین مدل گوشی های تاشوی سامسونگ

44
0
گوشی های تاشوی سامسونگ

شرکت صنایع الکترونیکی سامسونگ (OTC:SSNLF) روز چهارشنبه از جدیدترین گوشی‌ هوشمند تاشوی رده بالای خود رونمایی کرد. این درحالی است که این شرکت تلاش دارد با حفظ قیمت‌ها در همان سطح سال گذشته، بتواند رهبری خود در بازار در حال توسعه گوشی های هوشمند محکم تر کند. در این پست به بررسی کلی گوشی های تاشوی سامسونگ می پردازیم.

گوشی های تاشوی سامسونگ

این شرکت، فروش گوشی های مدل گلکسی Z Flip4 تاشو خود را با قیمت 999.99 دلار و گلکسی Z Fold4 با قابلیت پشتیبانی از 5G با صفحه نمایش اصلی 7.6 اینچی را با قیمت 1799.99 دلار در ایالات متحده آغاز کرد.

شایان ذکر است که این دو مدل گوشی به علاوه هدفون Galaxy Buds2 Pro، از تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) در مناطق منتخبی از جهان مانند ایالات متحده، بخش‌هایی از اروپا و کره جنوبی در دسترس خواهند بود.

کانترپوینت ریسرچ (Counterpoint Research) پیش‌بینی می‌کند که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو امسال به مرز 16 میلیون دستگاه برسد، که تنها 1.2 درصد از فروش 1.36 میلیاردی پیش‌بینی‌شده گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص می دهد.

به گفته تحلیلگران، اگرچه به دلیل کاهش قدرت خرید عمومی، احتمالاً بازار کلی گوشی‌های هوشمند در سال جاری کاهش می یابد، ولی گوشی‌های هوشمند تاشو احتمالاً با توجه به شکل عجیب و غریب، صفحه‌نمایش بزرگ و قابلیت حمل آن‌ها مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند.

گفتنی است که در نیمه اول سال 2022 سامسونگ 62 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند تاشو را در اختیار داشت و پس از آن هواوی با 16 درصد و اوپو با 3 درصد در رتبه های بعد قرار گرفتند. پیش‌بینی کانترپوینت از سهم سامسونگ در نیمه دوم سال و پس از عرضه مدل‌های جدید حدود 80 درصد خواهد بود.

منبع: investing

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس