معرفی و بررسی تبلت شیائومی پد 6

71
0
تبلت شیائومی پد 6

شیائومی سال گذشته تبلت‌های سری پد ۵ را در چین عرضه کرد و پس‌از آن شاهد فروش این محصولات در بازارهای سرتاسر جهان بودیم. این سری در مجموع از سه‌مدل شیائومی پد ۵، شیائومی پد ۵ پرو و شیائومی پد ۵ پرو ۱۲٫۴ اینچی تشکیل شده است. طبق شایعات اخیر، برند چینی درحال‌کار روی مدل بعدی تبلت‌های خود یعنی تبلت شیائومی پد 6 است.

تبلت شیائومی پد 6

تاکنون شایعاتی درمورد سری شیائومی پد ۶ منتشر شده است که اطلاعاتی درمورد مشخصات احتمالی این محصولات ارائه می‌دهند. بررسی کدهای MIUI نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد دو تبلت جدید با کدنام Pipa و Liuqin رونمایی کند.

تبلت شیائومی پد 6
تبلت شیائومی پد 6

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند Pipa و Liuqin به‌ترتیب به شیائومی پد ۶ و شیائومی پد ۶ پرو اشاره دارند. گفته می‌شود این تبلت‌ها در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد. البته انتظار می‌رود مدل پرو این محصول فقط در چین عرضه شود. علاوه‌براین جزئیات دیگری درمورد این دستگاه‌ها دردسترس قرار گرفته است که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

مشخصات شیائومی پد ۶ (Pipa)

قلب تپنده‌ی شیائومی پد ۶، تراشه‌ی Snapdragon 870 خواهد بود که پیش‌از این در شیائومی پد ۵ پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است. ویوو پد، اوپو پد و لنوو Legion Tab Y700 ازجمله تبلت‌های دیگری هستند که از این پردازنده بهره می‌برند.

مجهز شدن شیائومی پد ۶ به Snapdragon 870 درمقایسه با شیائومی پد ۵، ارتقای درخورتوجهی خواهد بود. درمقام مقایسه نسل قبلی این دستگاه از Snapdragon 860 بهره می‌برد. شرکت چینی همچنین اعلام کرده است پد ۶ در چین، هند و سایر بازارهای بین‌المللی با شماره مدل M82 عرضه خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌ها، این محصول از نمایشگری با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد.

مشخصات شیائومی پد ۶ پرو (Liuqin)

شیائومی پد ۶ پرو به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد. این سیستم-روی-چیپ قدرتمند با لیتوگرافی چهار نانومتری تولید شده است. استفاده از این پردازنده یعنی شیائومی پد ۶ پرو ازجمله رده‌بالاترین تبلت‌های اندرویدی بازار خواهد بود و به‌دلیل عملکرد بسیار خوب پردازنده‌ی گرافیکی آن، احتمالاً میان گیمرها محبوبیت زیادی به‌دست خواهد آورد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند دستگاه مورداشاره از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۸۰ پیکسل بهره خواهد برد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس