تبلت MatePad Air هواوی در چین رونمایی شد

47
0
تبلت MatePad Air هواوی

هواوی تبلت جدید خود موسوم‌ به MatePad Air را معرفی کرد. این محصول از نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۴۰ پیکسل بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن ۲۷۰ppi است. نسبت صفحه‌‌نمایش به بدنه‌ی این دستگاه ۸۷ درصد اعلام شده و از نرخ نوسازی متغییر بین ۳۰ تا ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند.تبلت MatePad Air هواوی در چین رونمایی شد.

تبلت MatePad Air هواوی

تبلت جدید هواوی با تراشه‌ی قدیمی Snapdragon 888 عرضه می‌شود. این پردازنده از هسته‌های Cortex X1، Cortex A78 و Cortex A66 بهره می‌برد و به واحد گرافیکی Adreno 660 مجهز شده است. این تبلت حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. مدل پایه دستگاه نیز از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.
MatePad Air هواوی به باتری ۸۳۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ سیمی ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. این محصول با شبکه‌های LTE سازگاری دارد و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تبلت جدید برند چینی همچنین به چهار بلندگو و دو میکروفون داخلی مجهز شده است.

تبلت MatePad Air هواوی
MatePad Air هواوی

هواوی MatePad Air از قلم و صفحه‌کلید نیز پشتیبانی می‌کند اما باید آن‌ها را به‌طور جداگانه خریداری کنید. مدل ۱۲۸ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه به‌ترتیب با برچسب ۴۱۲ دلار و ۶۳۹ دلار روانه‌ی بازار چین می‌شود و درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی برای عرضه‌ی جهانی آن دردسترس نیست.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس