مشخصات تبلت گلکسی تب اکتیو ۵

63
0
مشخصات تبلت گلکسی تب اکتیو ۵

سامسونگ از سال‌ها قبل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی و تبلت پرچمدار در جهان شناخته شده است. البته شاید بسیاری کاربران با تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو چندان آشنا نباشند. در این پست به بررسی مشخصات تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ می پردازیم.

مشخصات تبلت گلکسی تب اکتیو ۵

سایت MSPowerUser رندرهای به‌ظاهر رسمی گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی این تبلت را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. غول فناوری کره‌ی جنوبی تمرکزش را روی مقاومت قرار داده و شاید این محصول ازنظر ظاهری نظر بسیاری از افراد را جلب نکند.

سری گلکسی تب S9 سامسونگ از طراحی زیبایی بهره می‌برند و با شاسی آلومینیومی برای رقابت با محصولاتی مثل مدل‌های رده‌بالای تبلت اپل یعنی آیپد پرو عرضه شده‌اند. البته زیبایی باعث می‌شود مقاومت این محصولات دربرابر ضربات احتمالی کاهش یابد و برای برخی کاربران مقاومت بالا درکنار مشخصات فنی نسبتاً خوب اولویت بیشتری نسبت‌به طراحی دارد.

مشخصات تبلت گلکسی تب اکتیو ۵

کاربرانی که به مقاومت اهمیت می‌دهند، قبلاً می‌توانستند گلکسی تب اکتیو ۴ پرو را سفارش دهند و اکنون به‌نظر می‌رسد نسل جدیدی از تبلت مقاوم کره‌ای‌ها در راه است.

گلکسی تب اکتیو ۵ از نمایشگر ۸ اینچی WUXGA LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد و پوششی کامل دورتادور آن را فرا گرفته است. همچنین در لبه‌ی پایینی نمایشگر شاهد سه دکمه‌ی فیزیکی منو، هوم و بازگشت هستیم.

بخش پشتی گلکسی تب اکتیو ۵ با پوششی شبیه به پلاستیک پوشانده شده که به دوام بیشتر و جذب ضربه کمک می‌کند. لبه‌های دستگاه همگی روکش پلاستیکی دارند و دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور در سمت‌راست تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های تبلت مذکور می‌توان به حسگر اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد.
گفته می‌شود گلکسی تب اکتیو ۵ از گواهی IP68 بهره خواهد برد و بنابر این دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. این دستگاه از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند و با فناوری دالبی اتموس سازگار است که باعث افزایش کیفیت پخش صدا می‌شود.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس