تحلیل تکنیکال اتریوم 27 دی

54
0
تکنیکال اتریوم 27 دی

با بهبود احساسات صعودی در بازار ارزهای دیجیتال، خط روند حمایتی جدید در نمودار قیمت اتریوم ظاهر شده است. اتریوم با آخرین عقبگرد خود از این خط روند حمایتی در اول ژانویه روبرو شد، که در واقع نقطه شروع بهبودی ادامه دار این ارز است. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم 27 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم 27 دی

رشد سهمی وار در نمودار اتریوم باعث افزایش بالای 30 درصدی قیمت این ارز در 3 هفته گذشته شد. علاوه بر این، رشد قابل توجه در حجم معاملات اتریوم نیز علاقه شدید خریداران را برای صعود به سطوح بالاتر نشان می دهد.
یک خط روند صعودی میتواند به هولدرهای اتریوم در حفظ روند صعودی کمک کند.
افزایش قیمت ETH اخیراً شیب متحرک نمایی 200 روزه را به دست آورده است.
حجم معاملات روزانه اتریوم حدود 5.3 میلیارد دلار است که نشان دهنده افزایش 76 درصدی است.

تکنیکال اتریوم 27 دی
تکنیکال اتریوم 27 دی

در 14 ژانویه (24 دی ماه)، قیمت اتریوم از مقاومت ترکیبی 1500 دلاری و شیب میانگین متحرک نمایی 200 روزه عبور کرد. این در حالی است که آخرین باری که آلت کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) قرار گرفت، آوریل 2022 بود.

در دو روز گذشته، نمودار این ارز پایداری را بالاتر از سطح 1500 دلار نشان می‌دهد. امروز نیز قیمت اتریوم افزایش یافته است و در تلاش برای پیگیری شکست اخیر است. با خرید پایدار، قیمت ETH ممکن است چند درصد دیگر افزایش یابد تا به مقاومت 1670 دلاری برسد.

با این حال، می توان گفت که قیمت اتریوم در مدت زمان نسبتاً کوتاهی شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت ممکن است یک عقب نشینی موقت برای تثبیت روند صعودی فعلی داشته باشد.

علاوه بر این، خریداران بالقوه باید توجه داشته باشند: در برخورد با مقاومت های پیش رو، مانند 1670 دلار و 1970 دلار، فروشندگان برای کنترل روند تلاش زیادی خواهند داشت.

ریزش بالقوه قبل از شروع چرخه صعودی بعدی امکان پذیر است و قیمت اتریوم میتواند حمایت 1500 دلاری یا 1420 دلاری را دوباره لمس کند.

اندیکاتورهای تکنیکال اتریوم

شاخص قدرت نسبی RSI: شیب RSI به سمت منطقه اشباع خرید افزایش یافته است، که نشان می دهد فعالیت خرید باید تثبیت شود تا یک رالی ثابت حفظ شود.

میانگین متحرک MA: در میان بهبود اخیر، قیمت توانست سطوح مهم میانگین متحرک نمایی (20، 50، 100، و 200) را پس بگیرد. علاوه بر این، یک کراس اوور صعودی 20 و 100 روزه فشار خرید بیشتری را برای اتریوم به ارمغان می آورد.

ترند فعلی: صعودی

سطوح مقاومت: 1670 دلار و 1800 دلار

سطح حمایت: 1420 دلار

coingape

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس