احتمال 10 برابر شدن قیمت لونا کلاسیک

93
0
10 برابر شدن قیمت لونا کلاسیک

به گفته یک اعتبارسنجی برجسته Terra Classic، اگر صرافی برتر ارز دیجیتال بایننس این تغییر مهم را ایجاد کند، قیمت لونا کلاسیک می‌تواند سر به فلک بکشد. در این خبر به بررسی احتمال 10 برابر شدن قیمت لونا کلاسیک می پردازیم.

احتمال 10 برابر شدن قیمت لونا کلاسیک

با ورود به سال جدید، قیمت لونا کلاسیک (LUNC) روند نزولی خود را معکوس کرد و برخی از خریدهای متوسط را نزدیک به 0.0001530 دلار جذب کرد. در نتیجه شکست بالای کانال نزولی سه ماهه، موجب شد قیمت LUNC طی هفته گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کند. این بیشتر به پیشرفت‌ها، ابتکارات و افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک توسط جامعه مربوط می‌شود، زیرا به نظر می‌رسد که افزایش قیمت همچنان ادامه دارد.

آیا بایننس می تواند قیمت LUNC را پامپ کند؟

اگرچه، این تحولات نیروی محرکه اصلی در پشت حرکت های اخیر قیمت بوده است. LUNC DAO، اعتبار سنجی و مبشر برجسته LUNC، به راه بالقوه ای اشاره کرده است که از طریق آن آلت کوین می تواند شاهد افزایش قیمت عمده باشد.

معتبرترین اعتبارسنجی Terra Classic پیش‌بینی کرد که اگر صرافی پیشرو ارز دیجیتال بایننس، هشدارها و احتیاط کاری خود را از دو ارز دیجیتال اصلی Terra حذف کند، ارزش توکن لونا کلاسیک افزایش خواهد یافت.

شکست لونا (LUNA)

بایننس در ابتدا بیانیه هشدار را در اوایل سال 2021 صادر کرد، زمانی که لونا (LUNA) برای اولین بار پایداری استیبل کوین الگوریتمی خود را از دست داد که قیمت توکن LUNA را در یک مارپیچ مرگ قرار داد و سرمایه گذاران صفر شدن دارایی های خود را تجربه کردند. آخرین اظهارات احتیاطی پس از آن منتشر شد که دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت دانیل شین، بنیانگذار Terra را صادر کرد. علاوه بر این، مقامات کره‌ای به توسعه‌دهنده و بنیان‌گذار اصلی یعنی Do Kwon، اتهامات جنایی متهم کرده‌اند.

علاوه بر این، صرافی متمرکز نیز به طور موقت برداشت از شبکه ترا را در تاریخ 10 مه به حالت تعلیق درآورد که منجر به اقدام این کار توسط بسیاری از صرافی‌های دیگر نیز شد. همچنین بایننس یکی از صرافی‌های برتر است که در حال حاضر حجم معاملات LUNA را هدایت می‌کند – طبق گفته انجمن Terra، حذف علائم هشدار ممکن است منجر به علاقه بیشتر سرمایه‌گذاران و خریدهای بزرگ بعدی شود.

10 برابر شدن قیمت لونا کلاسیک
10 برابر شدن قیمت لونا کلاسیک

همانطور که اوضاع پیش می رود، قیمت LUNC در حال حاضر با قیمت 0.0001543 دلار معامله می شود. این نشان‌ دهنده کاهش 0.3 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش 4 درصدی در 7 روز گذشته است.

اول پرداخت

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس