تحلیل تکنیکال شیبا و دوج کوین 23 بهمن

45
0
تکنیکال شیبا و دوج کوین 23 بهمن

در هفته دوم ماه فوریه، اکثر ارزهای دیجیتال شاهد فروش وحشتناکی بودند؛ زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) صرافی کراکن را به ارائه اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم کرد. با این حال، این سقوط ناگهانی می‌تواند فرصت خوبی را برای خرید رمزارزهای برتر فراهم کند. در این مقاله به تحلیل تکنیکال شیبا و دوج کوین 23 بهمن می پردازیم.

تکنیکال شیبا و دوج کوین 23 بهمن

برای بیش از یک ماه، قیمت دوج کوین در یک الگوی کانال موازی افزایش یافت. اگرچه این الگو در ظاهر دارای یک روند صعودی است، اما رایج‌ترین نتیجه آن، بریک داون از خط روند حمایتی است که باعث سقوط قابل‌توجهی می‌شود.

بنابراین، در بحبوحه فروش اخیر در بازار کریپتو، قیمت DOGE یک شکست بزرگ از خط روند حمایتی این الگو را تجربه کرد و به حمایت محلی ۰٫۰۸ دلار کاهش یافت. معامله‌گرانی که منتظر فرصت ورود هستند، باید منتظر بمانند تا قیمت بالای سطح ۰٫۰۸ دلار به پایداری برسد.

تکنیکال شیبا و دوج کوین 23 بهمن
تکنیکال شیبا و دوج کوین 23 بهمن

به گفته تحلیلگران، یک بریک آوت به بالای ۰٫۰۸۹۵ دلار نشان‌دهنده از سرگیری روند صعودی خواهد بود. با خرید پایدار، قیمت DOGE می‌تواند به ۰٫۱۱ دلار افزایش یابد.

با تداوم احساس عدم اطمینان در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت شیبا در ۵ فوریه از مقاومت ۰٫۰۰۰۰۱۵ دلاری برگشت. در نتیجه این افت قیمتی، قیمت این میم کوین به منطقه حمایتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۲ دلار سقوط کرد.

با این حال، این تثبیت مداوم بخشی از یک الگوی معکوس صعودی به نام فنجان و دسته است. قیمت SHIB اخیراً از حمایت بخش دسته این الگو، یعنی ۰٫۰۰۰۰۱۲۲ دلار افزایش یافته بود.

تکنیکال شیبا و دوج کوین 23 بهمن
شیبا و دوج کوین 23 بهمن

تحت تأثیر این الگو، قیمت شیبا باید از حمایت ۰٫۰۰۰۰۱۲۲ دلاری بازگردد و مقاومت خط گردن الگو در ۰٫۰۰۰۰۱۵ دلار را دوباره به چالش بکشد.

در شرایط صعودی ایده‌آل، قیمت شیبا می‌تواند تا ۰٫۰۰۰۰۲۲ دلار افزایش یابد.

اول پرداخت 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس