تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

49
0
تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۲ بهمن

در بحبوحه رشد قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، شیبا اینو (SHIB) در آستانه عبور از سطح مقاومت مهمی است که برای مدت‌ها، میدان جنگی برای خریداران و فروشندگان بوده است. در این پست به تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۲ بهمن می پردازیم.

تحلیل قیمت شیبا اینو ۲۲ بهمن

شیبا اینو در آستانه خروج از منطقه‌ای به نام منطقه‌ سودآوری (profitability cluster) است که بین قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۹ و ۰٫۰۰۰۰۱ دلار قرار دارد. این منطقه بسیار قابل‌توجه است؛ زیرا بیش از ۱٫۳ تریلیون شیبا را در خود جای داده که نشان‌دهنده فشار فروش بالقوه است.

منطقه‌ سودآوری یک مفهوم مهم در تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است که محدوده قیمتی را نشان می‌دهد که قبلاً در آن، حجم زیادی از یک توکن خریداری شده است. با نزدیک شدن قیمت به این محدوده، سرمایه‌گذارانی که در این سطوح خرید کرده بودند، ممکن است به دنبال فروش باشند – یا در نقطه سر به سر یا برای کسب سود – که می‌تواند منجر به افزایش فشار فروش شود.
برای شیبا، عبور از این منطقه فقط یک نقطه عطف تکنیکال نیست، بلکه یک نقطه عطف روانی نیز است؛ زیرا ممکن است فشار سربار فروشندگانی را که به دنبال خروج از موقعیت خود هستند، کاهش دهد و رشد قیمت SHIB را آسان‌تر کند.
بنابراین، اگر روند رو به رشد اخیر شیبا ادامه یابد، مسیر آتی آن به طور فزاینده‌ای خوش‌بینانه به نظر می‌رسد. یک بریک آوت قاطع به بالاتر از سطح ۰٫۰۰۰۰۱ دلار می‌تواند احساسات صعودی پیرامون این دارایی را تأیید کرده و به طور بالقوه، موج جدیدی از علاقه و سرمایه‌گذاری را آغاز کند.

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس