تماشای همزمان 4 کانال در YouTube TV

26
0
تماشای همزمان 4 کانال در YouTube TV

طبق گزارش Protocol، YouTube TV، استفاده از تلویزیون کابلی توسط گوگل، به زودی به بینندگان خود اجازه می دهد تا چهار پخش زنده را به طور همزمان با استفاده از یک ویژگی جدید به نام “Mosaic Mode” تماشا کنند. تماشای همزمان 4 کانال در YouTube TV میسر شده است.

این خبر بر اساس یک ارائه غیرعمومی است که گوگل به شرکای سخت افزار تلویزیون هوشمند خود ارائه کرده است، که در آن این غول جستجو درباره ارائه بهینه سازی هایی برای YouTube Shorts در صفحات بزرگ و همچنین عملکرد جدید YouTube Music نیز صحبت کرده است.

Mosaic Mode مشابه همان ویژگی است که در سرویس از بین رفته PlayStation Vue سونی در دسترس بود. اگرچه این ویژگی در ارائه ای برای سازندگان سخت افزار Google TV و Android TV اعلام شد، با این حال Protocol خاطرنشان می کند که احتمالاً این ویژگی در نهایت در تلویزیون های هوشمند غیر اندرویدی سامسونگ و ال جی نیز ارائه می شود، زیرا گوگل معمولا دوست دارد خدمات خود را در سخت افزارهای مختلفی ارائه کند.

سایر ویژگی های جدید که در این ارائه توضیح داده شده است شامل بهینه سازی برای YouTube Shorts است، که در واقع یک سرویس ویدئویی کوتاه به سبک TikTok این شرکت است که در صفحه های بزرگ مشاهده می شود.

این گزارش نشان می دهد که رابط YouTube Shorts در تلویزیون های هوشمند در نهایت می تواند نوار اسکرول مورد استفاده برای اسکراب کردن ویدیوهای سنتی YouTube را حذف کند و همچنین دسترسی سریع به دکمه های شست بالا و پایین برای لایک و دیس لایک کردن را ارائه دهد.

اگرچه YouTube Shorts در حال حاضر در اپلیکیشن YouTube در برخی از تلویزیون های هوشمند (مانند ال جی) قابل مشاهده است، اما آنها با استفاده از یک رابط استاندارد YouTube که برای سبک کوتاه آنها مناسب نیست، پخش می شوند.

توسعه این ویژگی توسط گوگل در زمانی در حال انجام است که TikTok به طور روز افزون به فضای تلویزیون های هوشمند نفوذ می کند. اگرچه TikTok به طور سنتی به عنوان یک سرویس تلفن همراه دیده می شود، اما اکنون در طیف وسیعی از پلتفرم های تلویزیون هوشمند از جمله سامسونگ، ال جی، گوگل و آمازون در دسترس است.

اما Protocol اشاره کرده است که گوگل این برتری را دارد که یوتیوب به عنوان یک اپلیکیشن از پیش نصب شده روی بسیاری از تلویزیون ها نصب شده است، در حالی که مشتریان باید به صورت دستی اپلیکیشن های TikTok را جستجو کنند.

در نهایت، YouTube Music هم با چند ویژگی جدید برای تلویزیون های هوشمند در راه است، مانند توانایی مشترکین برای جستجو و اضافه کردن لیست های پخش و آلبوم ها به کتابخانه های خود.

گوگل خیلی صریح وروشن به درخواست The Verge برای اظهار نظر در این مورد پاسخی نداد، اما Protocol گزارش می دهد که حداقل یکی از این ویژگی های جدید ممکن است در “ماه های آینده” به روزرسانی شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس