جایزه ارزشمند نبیولا به بازی Elden Ring رسید

61
0
جایزه ارزشمند نبیولا

الدن رینگ (Elden Ring) یکی از بهترین بازی های تاریخ محسوب می‌شود که شب گذشته توانست یک جایزه ارزشمند دیگر برای داستان خود کسب کند. جایزه ارزشمند نبیولا به بازی Elden Ring رسید.

جایزه ارزشمند نبیولا به بازی Elden Ring رسید

بازی Elden Ring توانسته جایزه بهترین نویسندگی بازی‌های ویدئویی را در مراسم Nebula awards برای جرج آر آر مارتین، هیدتاکا میازاکی و فرام سافتور کسب کند. این مراسم هرساله توسط انجمن نویسندگان علمی تخیلی و فانتزی (SFWA) برگزار شده و یکی از پرارزش‌ترین جوایز داستان نویسی به زبان انگلیسی محسوب می‌شود.

جرج آر آر مارتین برای سومین بار این جایزه را دریافت می‌کند، اما این اولین جایزه نبیولا هیدتاکا میازاکی و فرام سافتور محسوب می‌شود. مارتین دفعات زیادی نامزد دریافت این جایزه شده و در سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۸۵ موفق به دریافت آن شد. جرج آر آر مارتین دنیایی که الدن رینگ در آن جریان دارد را خلق کرده و سپس فرام سافتور داستان بازی را نوشته است.

دیگر بازی‌هایی که برای دریافت جایزه نبیولا نامزد شده بودند عبارت‌اند از: Pentiment از استودیو Obsidian، بازی Stray از استودیو BlueTwelve، هورایزن فوربیدن وست از گوریلا گیمز، Vampire: The Masquerade – Sins of the Sires و بازی رومیزی Journeys through the Radiant Citadel.

Nebula awards از سال ۱۹۶۶ کار خود را آغاز کرده‌اند ولی بخش بازی‌های ویدئویی تنها از سال ۲۰۱۸ وارد مراسم شده‌ است. در سال‌های پیش Thirsty Sword، عنوان مستقل Hades، بازی نقش‌آفرینی The Outer Worlds و Black Mirror: Bandersnatch موفق به دریافت آن شده‌اند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس