تصاویر لو رفته از بازی Redfall منو ، تفنگ ها و محیط بازی را نشان می دهد

بازی Redfall که در E3 مایکروسافت به صورت انحصاری برای کنسول‌های Xbox و PC معرفی شد، در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

19
0
تصاویر لو رفته از بازی Redfall منو ، تفنگ ها و محیط بازی را نشان می دهد

بازی Redfall که در E3 ۲۰۲۱ مایکروسافت به صورت انحصاری برای کنسول‌های Xbox series و PC معرفی شد، در تاریخی نامشخص در تابستان سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. این بازی توسط شعبه آستین استودیوی Arkane در حال ساخت است و انتظار می‌رود که با یک بازی ایمرسیو سیم اکشن رو به رو باشیم. در ادامه به تصاویر لو رفته از بازی Redfall می‌پردازیم.

به صورت کلی بازی Redfall یک گیم Co op چهار نفره خواهد بود که به شما اجازه‌ی تمام کردن به صورت تک نفره را نیز می‌دهد. بازی در شهری اتفاق می‌افتد که خون آشام‌ها در آن می‌خواهند خورشید را خاموش کنند، تا جهان به تاریکی مطلق فرو رود. اطلاعات بیش‌تری از بازی موجود نیست.

تصاویر لو رفته از بازی Redfall

تصاویری بازی Redfall، در یک پست ناشناس Imgur لو رفته است. (به احتمال بالا یکی از کارکنان Arkane آن را منتشر کرده است.) عنوان پست نشان می‌دهد که تصاویر مربوط به یک نسخه‌ی آزمایشی Redfall است (که منطقی به نظر می‌رسد.) و در تصاویر به طور برجسته چندین اسلحه، محیط و منوهای Redfall نشان داده شده است. علاوه بر این، چندین ابزار برنامه نویسی و تست و اشکال زدایی نیز در تصاویر مشاهده می‌شود.

بر اساس تصاویر، به نظر می‌رسد که Redfall دارای سطوح مختلف سلاح، مهارت‌ها و ماموریت‌های مختلف تکمامل بازیکنان است (این ویژگی‌ها با ارائه بازی‌های قبلی Arkane Studios مطابقت دارد). به نظر می‌رسد تصاویر صفحه نشان می‌دهد که Redfall، حداقل تا حدی، هم در محیط‌های شهری و هم در محیط‌های طبیعی اتفاق می‌افتد. در زیر به آنها نگاه کنید:

05 تصاویر لو رفته از بازی Redfall منو ، تفنگ ها و محیط بازی را نشان می دهد
آیتم‌های بازی و ویژگی‌های کاراکتر
04 تصاویر لو رفته از بازی Redfall منو ، تفنگ ها و محیط بازی را نشان می دهد
محیط بازی
03 تصاویر لو رفته از بازی Redfall منو ، تفنگ ها و محیط بازی را نشان می دهد
سلاح‌های خاص

02 تصاویر لو رفته از بازی Redfall منو ، تفنگ ها و محیط بازی را نشان می دهد

01 تصاویر لو رفته از بازی Redfall منو ، تفنگ ها و محیط بازی را نشان می دهد

واضح است که اسکرین شات‌ها از نسخه اولیه آلفا بازی هستند، زیرا گرافیک آن شفاف نیست و جلوه‌های بصری زیادی وجود ندارد، بنابراین مطمئناً تصاویر منتشر شده در آینده بسیار بهتر به نظر می‌رسند.

انتظار می‌رود بازی Redfall در تابستان ۲۰۲۲ بر روی Xbox Series X ،Xbox Series S و رایانه‌های شخصی ویندوز عرضه شود، مشترکین Xbox Game Pass در زمان عرضه به بازی دسترسی خواهند داشت. خوشبختانه بازیکنان رایانه شخصی می‌توانند در این بین بازی دیگر این استودیو یعنی Deathloop را بازی کنند.

حال که با تصاویر لو رفته از بازی Redfall آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس