جرمی رنر راهی بیمارستان شد

65
0
جرمی رنر

سخنگوی جرمی رنر (Jeremy Renner) بازیگر نقش هاکای در دنیای سینمایی مارول (MCU) به رسانه Deadline خبر از اوضاع وخیم این هنرمند محبوب داد.

اوضاع وخیم جرمی رنر

طبق گفته‌های او، به دنبال حادثه مربوط به شرایط آب و هوایی و برف روبی، جرمی رنر دچار سانحه‌ای شده که اوضاع وخیمی دارد اما شرایطش پایدار است.

رنر که دو بار نامزد اسکار نیز شده بود علاوه‌بر آثاری همچون سریال هاکای (Hawkeye)، فیلم‌های انتقام جویان و کاپیتان آمریکا، در سریال Mayor of Kingstown که از Paramount+ پخش می‌شود نیز حضور داشت. طبق شنیده‌های «ددلاین» به نظر می‌رسد جرمی رنر پس از تصادف به صورت هوایی به بیمارستان منتقل شده است.
همچنین طبق تایید سخنگوی او، خانواده این بازیگر دوست داشتنی درکنارش هستند و در بیمارستان به بهترین شکل ممکن به او رسیدگی می‌شود. طبق ادعای یکی از منابع خبری، رنر در حوالی کوهستان Rose زندگی می‌کرد که حدود ۲۵ مایل از شهر رینو ایالت نوادا فاصله داشت و در جریان کریسمس، این منطقه با طوفان شدیدی مواجه شد که منجر به قطع برق بیش از ۳۵۰۰۰ خانه در بخش‌های مختلف شد.

رنر نامزد بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۱۰ برای فیلم The Hurt Locker و همچنین نامزد بهترین بازیگر مکمل برای فیلم The Town شده بود. فصل دوم سریال Mayor of Kingstown با بازی Jeremy Renner در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از پارامونت پلاس پخش می‌شود.

deadline

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس