معرفی خودرو سوبارو فارستر XT-Edition

62
0
خودرو سوبارو فارستر XT-Edition

شرکت سوبارو با معرفی نسخه‌­ای ویژه از فارستر مخصوص بازار ژاپن، قصد دارد نیم قرن تولید خودروهای چهارچرخ توسط این برند را جشن بگیرد. در این مقاله به معرفی خودرو سوبارو فارستر XT-Edition می پردازیم.

خودرو سوبارو فارستر XT-Edition

رنگ آبی Geyser بدنه سوبارو فارستر XT-Edition، نخستین بار در آمریکا معرفی شده و تاکنون در ژاپن قابل سفارش نبوده است. جزئیات مشکی شامل قاب جلوپنجره، ریل‌های سقفی، روکش آینه­‌های جانبی، حاشیه مه‌­شکن­‌ها، باله سقفی و رکاب‌های جانبی، با رنگ بدنه تضاد بصری ایجاد کرده است.

خودرو سوبارو فارستر XT-Edition
XT-Edition

سوبارو فارستر XT-Edition براساس تریم اسپرت شکل گرفته است، بنابراین رینگ‌های 18 اینچی مشکی و تایرهای چهارفصل را نیز به همراه دارد.
برای تاکید بر هویت ماجراجوی سوبارو فارستر XT-Edition، روکش پارچه­‌ای صندلی‌ها و کفپوش محفظه بار از نوع ضدآب انتخاب شده است. دوخت نقره‌­ای روکش صندلی‌ها، داشبورد و پوشش داخلی درها به همراه حاشیه نقره‌­ای دریچه‌­های تهویه، فضای داخلی را از یکنواختی خارج کرده است.

خودرو سوبارو فارستر XT-Edition
XT-Edition

سوبارو فارستر XT-Edition به پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ با 174 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که به ترتیب در دورشمار 5200 و 1600 در دسترس قرار می‌­گیرد. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس CVT به هر دو محور ارسال خواهد شد.
سوبارو فارستر XT-Edition در ژاپن با قیمت معادل 25.400 دلار به فروش می‌رسد. 10 درصد مالیات بر مصرف نیز در این رقم لحاظ شده است. اگر در صندوق برقی را سفارش دهید، 416 دلار به قیمت خودرو اضافه خواهد شد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس