خودرو سونی و هوندا

33
0
خودرو سونی و هوندا

سونی و هوندا اولین خودروهای برقی خود را در سال 2026 در ایالات متحده و پس از آن ژاپن عرضه می‌کنند. در این پست به بررسی خودرو سونی و هوندا  می پردازیم.

خودرو سونی و هوندا

سونی و هوندا اعلام کردند که اولین خودروهای برقی تولید مشترک آنها در اوایل سال 2026 برای مصرف کنندگان آماده عرضه می‌شود. بازار ایالات متحده اولین بازاری خواهد بود که خودروهای برقی سونی را دریافت می‌کند.  این در حالی است که ژاپن آنها را در اواخر سال 2026 دریافت خواهد کرد.

 آنها بازار ایالات متحده را فرصتی برای فروش خودروهای برقی ممتاز خود از طریق ارائه آن با قیمتی مناسب و مطابق با ارزش افزوده می‌دانند. این ارزش افزوده مربوط به نرم افزار و سرگرمی خواهد بود.

با استفاده از تجربه خودروسازی هوندا و تخصص سونی در نرم افزار، سرگرمی و فناوری، کارشناسان خودرو معتقدند که محصول مشترک آنها می‌تواند از همه خودروهای دیگر متمایز شود. درست مانند کاری که تسلا با نرم افزار پیشرفته داخل خودرو انجام داد.

 این سرمایه گذاری مشترک یک تقسیم کار و سود 50/50 بین این دو است و Sony Honda Mobility نام دارد. پیش سفارش و تولید آن از سال 2025 در 12 کارخانه هوندا در ایالات متحده آغاز خواهد شد.

 این احتمال وجود دارد که اولین مدل ها برای تولید انبوه در نظر گرفته نشوند و هنوز مشخص نیست که آیا آنها به بازار اروپا خواهند رسید یا خیر. امیدواریم با نزدیک شدن به ۲۰۲۵، جزئیات بیشتری در مورد آن به دست آوریم.

arenaev

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس