ماشین الکتریکی اپل چیست؟ آیا ماشین برقی اپل واقعیت دارد؟ کی می توان آن را خرید؟

69
0
ماشین الکتریکی اپل

مدل های مفهومی Vanarama ما را در مورد احتمال عرضه ماشین الکتریکی اپل دوباره هیجان زده کرده اند. اما آیا این ماشین شگفت انگیز خودران فقط یک بخارافزار (نرم افزاری که به وسیله ی یک فروشنده معرفی می شود، اما هرگز به بازار نمی رسد.) است؟

برای طرفداران اپل، امکان رانندگی با ماشین اپل بسیار هیجان انگیز است. ما زمزمه ها و شایعه هایی در مورد آنچه در فروشگاه وجود دارد شنیده ایم، اما اپل فعلا کل این پروژه را مخفی نگه داشته است.

ماشین اپل چه زمانی عرضه می شود؟ ما احساس می کنیم که ممکن است خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتیم عرضه شود.

آیا خودروی برقی اپل در راه است؟

آیا خودروی برقی اپل در راه است؟
آیا خودروی برقی اپل در راه است؟

اپل اعلام کرده است که اگر در آینده بخواهد به عنوان یک تولیدکننده خودرو فعالیت کند در یکی از این دو مسیر خواهد بود: یا به طور تخصصی در بازار خودروهای خودران محدود و منحصر فعالیت خواهند داشت یا فقط وسایل نقلیه کاملاً اتوماتیک و مستقل تولید می کنند.

با گذشت زمان، به نظر می رسد که آنها بیشتر به سمت دومی متمایل شده اند و می خواهند قبل از ارائه محصول خود به عموم، همه چیزهای مربوط به آن را تکمیل کنند تا بی عیب و نقص باشد.

ظاهراً خودروی برقی اپل دارای طراحی داخلی بدون پدال و فرمان خواهد بود. البته راننده می تواند در مواقع اضطراری از طریق یک صفحه نمایش شبیه به iPad ورود کند و کنترل را به دست بگیرد.

شایعات همچنین حاکی از اسکن LiDAR، پردازنده های پیشرفته و صندلی های موازی رو به داخل هستند، اما اپل هیچ جزئیاتی را تایید نکرده است.

ماشین اپل چه زمانی عرضه می شود؟ هیچ کس به طور قطعی اطلاعی ندارد، اما برخی منابع می گویند که سال 2025 عرضه خواهد شد. با توجه به جنجال های اخیر خودروهای خودران، اپل سعی می کند محتاط عمل کند، به ویژه با توجه به اینکه این شرکت علاقه مندی خود را به صنعت ماشین های خودران اعلام کرده است.

پروژه Titan: خودروی الکتریکی اصلی اپل

پروژه Titan اپل در سال 2014 آغاز اولین تلاش این برند در صنعت خودروسازی بوده است. این تلاش اولیه کاملاً محرمانه بود، و ما هنوز هیچ چیزی در مورد دستاوردهای آنها و آنچه آنها برای محصولات آیندهشان برنامه ریزی کرده اند، نمی دانیم.

شایعاتی در مورد همکاری با شرکت های خودروسازی مانند BMW نیز بسیار پخش شده است و به نظر می رسد هیچ کس نمی تواند صحت این گزارش ها را تأیید کند. مهندسان Tesla و Volvo نیز ظاهراً همکاری خود را با پروژه Titan اعلام کرده اند. ما فرض را بر این میگیریم که در هر صورت، اپل از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد و سنگ تمام می گذارد.

ماشین الکتریکی اپل: امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد

احتمالش زیاد است که در طول عمر خود شاهد یک وسیله نقلیه الکتریکی از اپل باشیم. در سال های آینده، ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد این باشیم که این قبیل اتفاق های هیجان انگیز به یک روش عالی و سازگار با محیط زیستی برای رفت و آمد تبدیل شوند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس