در اینجا ویژگی های جدید اندروید 2022 اعلام شده توسط گوگل آمده است

56
0
ویژگی های جدید اندروید 2022

گوگل تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید را برای کاربران اندروید در سال 2022 اعلام کرده است. بدون شک این ویژگی ها نه تنها با سیستم دستگاه تعامل دارند بلکه برای زندگی روزمره کاربران نیز قابل تامل هستند. اکنون می توانید وظایف خود را روشن کنید و چندین عملیات را به طور موثرتری مدیریت کنید. در این مقاله به بررسی ویژگی های جدید اندروید 2022 می پردازیم.

ویژگی های جدید اندروید 2022

این افزوده های مهم جدید چیست؟ خب، لیست ویژگی‌های Google Android 2022 شامل ابزارهای اشتراک‌گذاری آسان، برنامه‌های سیستمی بازطراحی‌شده و روش‌های بهتر برای کار با گوشی و ساعت‌های هوشمند است.

بنابراین بیایید کاوش (بررسی) این عملکردهای جدید و بازتابنده رابط اندروید را آغاز کنیم.

فایل های خود را به راحتی با Nearby Share به اشتراک بگذارید

Nearby Share – ابزار جدیدی که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها و موارد ضروری خود را به دستگاه‌های Android اطراف (تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، Chromebook) منتقل کنید. می توانید کل پوشه را به اشتراک بگذارید یا تعداد موارد را بر اساس آن سفارشی کنید. علاوه بر این، حتی اگر صفحه نمایش خاموش باشد، به طور خودکار فایل ها را به دستگاه های دیگر منتقل می کند.

با این حال، برای لذت بردن از این ویژگی، باید تابع مربوطه را انتخاب کرده باشید. برای انجام این کار، مطمئن شوید که دستگاه‌های Android انتخابی شما در منوی اشتراک‌ گذاری به اکانت Google شما وارد شده‌اند.

 Google Workspace بازسازی شده

گوگل اخیراً تغییراتی را در برنامه های Google Workspace خود برای دستگاه های صفحه نمایش بزرگ انجام داده است. بنابراین، اکنون کاربران می‌توانند ویجت‌های بزرگ تر و مؤثرتری را برای برنامه‌های Google Drive و Keep در صفحه تبلت خود بیابند.

علاوه بر این، این ابزارک گوگل درایو دسترسی یکباره به Google Docs، Google Slides و Google Sheets را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این، ویجت برنامه Keep فضای بزرگ و اندازه فونت را برای یادداشت برداری آسان، لیست کارهای انجام شده، یادآوری ها و موارد دیگر به ارمغان می آورد.

پیام های خود را با Gboard شکلک (Emojify) کنید

ویژگی های جدید اندروید 2022
ویژگی های جدید اندروید 2022

گوگل اکنون جادویی را برای بیان خود به دستان شما می آورد. نیازی به پرش به بخش ایموجی نیست و برای بیان خود، ایموجی ها را پیدا کرده و جستجو کنید. با ویژگی کاملا جدید Emojify، می توانید به راحتی شکلک هایی را که باید ارسال کنید، بدون تلاش اضافی برای جستجو در آنها دریافت کنید.

فقط پیام خود را تایپ کنید و روی دکمه Emojify کلیک کنید. ایموجی مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه ارسال را بزنید. در حال حاضر، این ویژگی در نسخه بتا Gboard در حال چرخش است، اما به زودی این شرکت آن را برای تمام مصرف کنندگان انگلیسی Gboard ارائه خواهد کرد.

از سوی دیگر، اکنون هزاران برچسب Emoji Kitchen در Gboard وجود دارد. این دسته شامل چند ایموجی جدید و متفاوت است که حتی می‌توانید با دوستان یا همکاران خود در سایر نقاط جهان به اشتراک بگذارید.

با Google Meet از FaceTime لذت ببرید

Google Meet اکنون ویژگی اشتراک‌گذاری زنده را در سطح خود آورده است. در نتیجه، می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنید یا با حداکثر 100 عضو به طور همزمان بازی کنید. در کنار آن، یک ویژگی چند پین جدید برای تنظیم صفحه نمایش چهره خود و حفظ تمرکز خود بر روی بخش های ضروری جلسه پیدا خواهید کرد.

ابزارهای دسترسی جدید

اکنون نوتیفیکیشن های صدا در بخش رونویسی زنده و نوتیفیکیشن ‌ها می‌توانند هشدار خانواده اضطراری را حس کنند. به عنوان مثال، هشدارهای آتش نشانی، آب جاری، ضربه زدن به در و موارد دیگر. علاوه بر این، صدا، یا لرزش، یا نور فلاش می دهد و در گوشی یا ساعت هوشمند به شما هشدار می دهد.

علاوه بر این، می توانید صدای هشدار را مطابق با آن سفارشی کنید. این ویژگی هنگام استفاده از هدفون یا زمانی که با اختلال شنوایی سر و کار دارید بسیار مفید است. از طرف دیگر، برای افراد کم بینا، ویژگی Audio Description در Google TV وجود دارد.

در نهایت، این تابع جزئیات بصری را روایت می کند که به شما در درک آنچه در سناریو می گذرد کمک می کند. همچنین یک کتابخانه سازمان یافته از فیلم ها با توضیحات صوتی در Google TV پیدا خواهید کرد.

ویژگی های جدید اندروید 2022
ویژگی های جدید اندروید 2022

 

ساعت WearOS خود را شخصی کنید

اکنون یک ویژگی Keep جدید در ابزار دستی کوچک شما وجود دارد. شما به راحتی می توانید یک یادداشت یا چک لیست را در ساعت هوشمند خود بدون استفاده از هیچ دستگاه دیگری فرمان دهید. نکته جالب دیگر این است که گوگل قرار است به زودی ویژگی Bitmoji را در صفحه ساعت WearOS معرفی کند.

می‌توانید پس از ساختن آواتار خود در اسنپ ‌چت یا اپلیکیشن بیت ‌موجی (Bitmoji) از آن استفاده کنید و می‌توانید از آن با تغییر عبارات استفاده کنید. اینها ویژگی های جدیدی هستند که راه خود را به دستگاه های اندرویدی شما باز می کنند. بیایید ببینیم در زمان آینده چه چیزهای دیگری را به دست خواهیم آورد.

huaweicentral

 

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس