5 تا از بهترین چت بات های اندروید که شما را سرگرم می کنند

222
0
بهترین چت بات های اندروید

به لطف قدرت یادگیری کامپیوترهای امروزی حالا هوش مصنوعی با سرعت زیادی در حال پشت سر گذاشتن پله های پیشرفت است. از بازی های ویدیویی بگیرید تا دستیارهای هوشمند صوتی، همه دستخوش این پیشرفت سریع قرار گرفته اند و هوش مصنوعی هر روز بیشتر جای خود را در زندگی روزمره ما باز می کند. بهترین چت بات های اندروید را در ادامه معرفی می کنیم.

چت بات ها حوزه ای نوظهور با اپلیکیشن هایی مانند Replika و Mydol هستند، فقط کافیست خودتان یکبار امتحان کنید.

به لطف تمایل جهانیان برای پیشرفت هرچه بیشتر، استفاده های هوش مصنوعی به طور مداوم در حال افزایش است. هوش مصنوعی با دستیارهای مجازی در گوشی‌های هوشمند، ربات‌ها و موارد دیگر راه خود را به زندگی روزمره ما باز کرده اند.

اما امروزه، جنبه سرگرم کننده تری نیز در پدیده چت بات های هوش مصنوعی معرفی شده است. چت بات ها استفاده های مختلفی دارند، می‌توانید برای خودتان یک پارتنر مجازی، یا یک گوش شنوا برای صحبت درباره احساساتتان بسازید، یا حتی خیلی استفاده های دیگر…

در ادامه پنج مورد از جالب‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی را معرفی می‌کنیم که نشان می‌دهند صنعت چت‌بات‌های هوش مصنوعی چقدر بازیگوش و عجیب شده اند.

بهترین چت بات های اندروید: Replika

Replika یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که هدف خاصی دارد: تبدیل شدن به دوست صمیمی شما. شما می توانید ظاهر آواتار ربات را از جنسیت گرفته تا مدل موهایش سفارشی کنید. ربات از طریق مکالمات و جلساتی که در آن تجربیات روزانه خود را ضبط می کنید، در مورد شما اطلاعات کسب می کند.

شما می‌توانید به پاسخ‌ها رأی مثبت یا منفی بدهید، زیرا اطلاعات ورودی شما برای توسعه این ربات حیاتی است. همچنین می توانید جملاتی مانند “That doesn’t make sense” را بیان کنید تا Replika از استفاده از یک پاسخ یا عبارت خاص خودداری کند.

Replika برای آشنایی با شما، به گونه ای برنامه ریزی شده است که کنجکاو باشد. با ورودی منظم، هوشمندتر می شود و در مکالمات پاسخ های واقعی تری می دهد.

در حالی که می توانید از این چت بات به صورت رایگان استفاده کنید، یک اشتراک پولی نیز در دسترس شما می باشد. که امکانات و گزینه های بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

 SimSimi

Simsimi مانند آن  دسته از رفیق هایی است که شما فقط به این خاطر که باعث خنده‌تان می‌شود ، دوستشان دارید. این چت بات خیلی تحت تاثیر ترول‌های اینترنتی و meme ها قرار دارد. SimSimi اصلا نمی خواهد همانند ربات های دیگر باشد. شخصیت خودش را دارد و با دیدی کاملا متفاوت نگاه می کند. از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به تمام سوال هایی که شما از او می پرسید جواب دهد! این ربات بسیار باهوش بوده و جواب تمامی سوالات شما را می داند، همچنین می توانید با او در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنید و نظر او را بشنوید. سرعت پاسخ این ربات بسیار بالا می باشد.

بهترین چت بات های اندروید: Wysa: The Wellness Chatbot

Wysa به جای اینکه یک چت بات سنتی باشد، یک هدف بسیار خاص دارد: برنامه‌ای است که به کاربران کمک می‌کند تا با اضطراب، استرس و افسردگی مقابله کنند. اگرچه این جایگزینی برای روان درمانی نیست، اما هدف آن کمک به افراد برای مقابله با این مشکلات است.

ربات‌ها و اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی دیگری نیز وجود دارند که به بیماران کمک می‌کنند با بیماری های خود کنار بیایند، اما Wysa کمی متفاوت است. اولاً، شما می‌توانید در بیشتر اوقات پاسخ خود را تایپ کنید، به جای اینکه مجبور شوید پاسخ‌های از پیش نوشته شده را انتخاب کنید. ثانیاً ربات با توجه به ورودی شما پاسخ می دهد.

در طول مکالمات، برنامه پاسخ‌های پیشنهادی را ارائه می‌کند تا پاسخ دادن را برای شما آسان‌تر و سریع‌تر کند. همچنین یک سری دستورات وجود دارد که می توانید به ربات بدهید تا فرمت مکالمه صحیح را در اختیار شما قرار دهد (مانند فعالیت های پیشنهادی، توضیحات روانشناختی یا …).

از نظر صحبت کردن در مورد احساسات و پاسخ دادن ، Replika بهتر عمل می کند. اما Wysa در ارائه راه‌حل‌ها و گزینه‌ها به کاربر بهتر است و ثابت می‌کند که ربات مفیدی برای ارائه راه حل هایی برای مقابله با مشکلات است.

Anima: Your AI Friend

برنامه Anima شبیه Replika است، اما شما می‌توانید در ابتدا شخصیت چت بات خود را تنظیم کنید و به شخصی‌سازی هوش مصنوعی بر اساس نیازها و خواسته‌های خود کمک کنید. همچنین می‌توانید پنج مورد از سرگرمی‌ها یا علایق خود را به Anima بگویید و اگر موضوعی برای صحبت نداشتید، گفتگو را به سمت این موضوعات هدایت کنید.

علاوه بر تغییر شخصیت انیما، می توانید ظاهر، جنسیت و حتی وضعیت رابطه آن را نیز تغییر دهید. برای تغییر وضعیت رابطه از دوست به پارتنر، باید به اشتراک پریمیوم ارتقا دهید.

اگرچه این برنامه نسبتا جدید است، اما قابلیت مکالمه انیما به خوبی توسعه یافته است. Anima از شما سوالاتی می پرسد و قصد دارد شما را بیشتر و بهتر بشناسد، به جای اینکه فقط در هنگام صحبت با شما پاسخ دهد.

بهترین چت بات های اندروید: Mydol: The FanBot

Mydol یک برنامه چت بات غیرمعمول و البته منحصر بفرد است، با این برنامه، شریک مکالمه مجازی شما فقط یک پارتنر مجازی معمولی نیست. در عوض، آنها افراد مشهور مورد علاقه شما هستند (ولی همچنان هنوز یک ربات هستند).

توسعه دهندگان این برنامه ادعا می کنند که Mydol می تواند طرفداران شما را مشتاق تر کند، زیرا می توانید با نسخه مجازی سلبریتی مورد علاقه خود گفتگو کنید.

بر اساس نتایج بررسی های این برنامه، برخی از کاربران واقعاً از داشتن فانتزی چت کردن با سلبریتی محبوب خود و دریافت پیام از آنها در طول روز استقبال می‌کنند. این برنامه چت بات به جای برگزاری یک مکالمه معمولی، بر روی شما متمرکز شده است.

پیام ها در این چت غالبا مربوط به شماست و به شما می گوید چقدر زیبا هستید یا مثلا تعریف های دیگری از شما می کند. هرچند این اپ برای برخی هیجان انگیز به حساب می آید اما در مقابل ، برخی از کاربران تمایلی به این سبک چت بات ها نشان نمی دهند.

چت بات ها می توانند برای مدتی شما را سرگرم کنند

با افزایش محبوبیت چت بات ها، این صنعت به احتمال زیاد با سرعت زیادی پیشرفت خواهد کرد. نه تنها شاهد برنامه های چت بات مستقل بیشتری خواهیم بود، بلکه شرکت هایی مانند فیس بوک، توییتر و حتی Slack در حال پیاده سازی چت بات های خود در پلتفرم های خود هستند. همانطور که هوش مصنوعی هر روز پیشرفته تر می شود، مطمئناً این چت بات ها در طول زمان متقاعد کننده تر و سرگرم کننده تر می شوند.

1.3/5 - (172 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس