8 ربات بازی سرگرم کننده تلگرام که باید امتحان کنید

161
0
ربات بازی سرگرم کننده تلگرام

تلگرام فقط برنامه پیام رسانی معمولی شما نیست. این مجموعه ای از ویژگی های هیجان انگیز است که کاربران را درگیر و سرگرم می کند. یکی از جالب ترین ویژگی هایی که تلگرام را متمایز می کند مجموعه ربات های بازی آن است. ربات بازی سرگرم کننده تلگرام را در ادامه بررسی کرده ایم.

این ربات های بازی تلگرام طیف گسترده ای از بازی های تعاملی و چالش برانگیز را ارائه می دهند که می توانید به تنهایی یا با دوستان خود در چت های گروهی بازی کنید. بیایید به برخی از محبوب ترین ربات های بازی تلگرام که ارزش امتحان کردن دارند نگاهی بیاندازیم.

ربات های بازی تلگرام چیست؟

ربات های بازی تلگرام با افزودن بازی های سرگرم کننده و تعاملی مستقیماً به چت های گروهی یا پیام های مستقیم، تجربه چت شما را افزایش می دهند. این سرگرم کننده های مجازی طیف وسیعی از بازی ها را ارائه می دهند که می توانند مهارت های شما را به چالش بکشند و شما و دوستانتان را سرگرم کنند. بهترین بخش این است که استفاده از آنها آسان است و می توانید فقط با چند ضربه یا کلیک شروع به بازی کنید.

برخی از ربات ها از شما می خواهند که آنها را به عنوان عضو به چت گروهی خود اضافه کنید، در حالی که برخی دیگر ربات های درون خطی هستند که می توانید بدون اضافه کردن آنها از آنها استفاده کنید. شما می توانید این ربات های درون خطی را با یک دستور ساده احضار کنید و از سرگرمی آنها در چت های خصوصی یا گروهی خود لذت ببرید.

1.ربات بازی سرگرم کننده تلگرام Would You Rather

ربات Would You Rather به شما امکان می دهد بازی کلاسیک Would You Rather را با دوستان خود در تلگرام انجام دهید. چه به دنبال سؤالات تأمل برانگیز باشید و چه به دنبال سؤالات گستاخانه NSFW، Would You Rather Bot شما را تحت پوشش قرار داده است. برای شروع بازی، کافیست @RatherGameBot را در یک چت خصوصی یا گروهی تایپ کنید. نوع سوال – عادی یا NSFW – را انتخاب کنید و خود را برای تصمیم گیری های دشوار آماده کنید.

ربات دو گزینه برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. هر شرکت کننده گزینه دلخواه خود را انتخاب می کند و هنگامی که همه رای دادند یا زمان سنج منقضی شد، ربات نتایج را نشان می دهد و نشان می دهد که چه کسی چه چیزی را ترجیح می دهد.

ربات Would You Rather راهی فوق العاده برای ایجاد مکالمات و به اشتراک گذاشتن یک خنده خوب با دوستانتان است. از آنجایی که ربات به صورت آنلاین کار می کند، نیازی به اضافه کردن آن به یک چت گروهی نیست.

2.Tic Tac Toe

این ربات بازی جاودانه تیک تاک را به تلگرام می آورد. می توانید از آن برای بازی به تنهایی یا با دوستان استفاده کنید. Tic Tac Toe یک ربات درون خطی است، به این معنی که برای بازی لازم نیست آن را به چت گروهی خود اضافه کنید. کافیست در چت خود با @xoBot تماس بگیرید، طرف خود را انتخاب کنید و بازی شروع می شود.

با توجه به ماهیت ساده بازی، ربات کاملاً ابتدایی است. این بازی به اندازه کافی ساده است که می توانید نسخه خود را از Tic Tac Toe با دانش کدنویسی بسازید.

3.ربات بازی سرگرم کننده تلگرام Werewolf

Werewolf یک بازی هیجان انگیز از فریب و کسر شبیه به مافیا است. به هر بازیکن به طور تصادفی نقش یک روستایی یا یک گرگینه اختصاص داده می شود. گرگینه ها مخفیانه یک روستایی را برای حذف در طول شب انتخاب می کنند. روستاییان باید قبل از اینکه خیلی دیر شود برای پیدا کردن و ریشه کن کردن گرگینه ها با هم همکاری کنند.

ربات Werewolf برای گروه هایی با پنج بازیکن یا بیشتر مناسب است. می توانید ربات گرگینه را به چت گروهی خود اضافه کنید و یک بازی را در آنجا شروع کنید. بازیکنان نقش های خود را می بینند و از طریق چت خصوصی خود با ربات با بازی تعامل خواهند داشت.

ربات Werewolf از چندین زبان پشتیبانی می کند و اطمینان می دهد که همه می توانند در بازی شرکت کنند و از بازی نهایت لذت را ببرند.

4. Chat Against Humanity

این ربات با الهام از بازی کارتی محبوب Cards Against Humanity، همان خنده و پوچ را به مکالمات شما می آورد.

یک بازیکن یک کارت سوال می کشد و بازیکنان دیگر با خنده دارترین یا ظالمانه ترین کارت پاسخ خود پاسخ می دهند. نتایج اغلب ترکیبی از شادی و غیرقابل پیش بینی است، و ربات Chat Against Humanity را به یک بازی مهمانی مورد علاقه برای گردهمایی های اجتماعی تبدیل می کند.

شما باید ربات را به چت گروهی خود اضافه کنید و مانند ربات Werewolf، بازیکنان باید یک چت خصوصی با ربات باز کنند تا کارت های خود را ببینند و از بین آنها انتخاب کنند. شما همچنین می توانید یک شبیه سازی از Cards Against Humanity را با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید.

5.ربات بازی سرگرم کننده تلگرام Chessy

این ربات درون خطی به شما امکان می دهد دوستان خود را در یک بازی شطرنج در تلگرام به چالش بکشید. برای بازی شطرنج بدون ترک چت گروهی شما راحت است. ربات Chessy به صورت درون خطی است و نیازی به اضافه کردن آن به چت خود ندارید. می توانید بدون نیاز به ترک مکالمه در چت های گروهی خصوصی وارد مسابقات شطرنج شوید.

برای شروع یک بازی، به سادگی @chessybot را در چت گروهی تایپ کنید و سمت خود را انتخاب کنید—شما می توانید انتخاب کنید که به صورت سفید یا سیاه بازی کنید. ربات صفحه شطرنج را به عنوان یک پیام در همان جا در چت نمایش می دهد. اگر گرافیک بهتری را ترجیح می دهید، می توانید یکی از برنامه های موجود برای شطرنج بازان را امتحان کنید.

6. Poker

اگر احساس خوش شانسی می کنید و عاشق یک شب خوب پوکر هستید، ربات پوکر آماده است تا به شما کمک کند. می‌توانید به جداول عمومی تصادفی در خصوصی ربات بپیوندید تا مهارت‌های خود را در مقابل دیگران آزمایش کنید یا فقط برای دوستان منتخب خود هاست یک جدول خصوصی باشید.

ربات پوکر کارت ها و آمار شما را در چت خصوصی ربات نمایش می دهد و میز بازی و تراشه ها را در چت گروهی به نمایش می گذارد. ربات را راه اندازی کنید و سپس @PokerBot را در چت گروهی خود تایپ کنید تا یک بازی پوکر را با دوستان خود شروع کنید. وقت آن است که چهره پوکر خود را نشان دهید!

اگر نسخه پوکر ربات تلگرام را دوست ندارید، می توانید با دوستان خود صحبت کنید و به جای آن بازی هایی مانند پوکر را در Discord انجام دهید.

7.ربات بازی سرگرم کننده تلگرام Quizarium

Quizarium یک ربات بازی عالی برای کسانی است که عاشق چیزهای بی اهمیت هستند. این بازی را فقط می توانید در چت گروهی با دوستان خود انجام دهید. ربات را به چت گروهی خود اضافه کنید، موضوع و تعداد دور را انتخاب کنید و برای پاسخ دادن به سوالات آماده شوید.

همانطور که در حال بازی کردن ربات Quizarium هستید، با فاش کردن برخی از حروف پاسخ، نکاتی را ارائه می دهد. پس از پایان بازی، برنده را اعلام می کند تا همه بدانند پادشاه یا ملکه جدید کیست. موضوعاتی که می توانید انتخاب کنید عبارتند از جغرافیا، تاریخ، موسیقی، فیلم، جامعه و ادبیات.

8. Wordi

Wordi یک بازی کلمات جذاب است که در آن مجموعه ای از حروف به شما داده می شود و ماموریت شما این است که تا حد امکان کلمات را با آنها بسازید. شما می توانید دوستان خود را به چالش بکشید یا در برابر حریفان تصادفی بازی کنید تا ببینید چه کسی می تواند فهرست کلمات تاثیرگذار را ارائه دهد.

ربات Wordi یک ربات درون خطی است، به این معنی که می توانید دوستان خود را بدون ترک پنجره چت خود به چالش بکشید. برای شروع بازی کافیست @WordiBot را در چت خصوصی دوست خود یا یک چت گروهی تایپ کنید. روی حروف موجود ضربه بزنید تا یک کلمه تشکیل شود.

بازی زمانی به پایان می رسد که تمام کلمات ممکن تشکیل شود و بازیکنی که بیشترین کلمات را ایجاد کند برنده اعلام می شود.

چت های گروهی خود را با ربات های بازی تلگرام ارتقا دهید

با استفاده از این ربات های بازی مهیج تلگرام، می توانید چت های گروهی خود را به عرصه های بازی پر جنب و جوش تبدیل کنید و لایه ای اضافی از لذت را به مکالمات خود اضافه کنید. از چالش های استراتژیک شطرنج گرفته تا گرگینه پر از تعلیق، این ربات ها طیف متنوعی از تجربیات سرگرم کننده را برای همه ارائه می دهند.

پس برای چی منتظری؟ یک ربات بازی را به چت گروهی تلگرام خود اضافه کنید، دوستان خود را بگیرید و بروید کمی لذت ببرید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس