معرفی 6 مورد از بهترین برنامه های چت روم آنلاین برای اندروید و آیفون

434
0
بهترین برنامه های چت روم آنلاین

اگر به دنبال یک برنامه چت روم آنلاین برای امتحان هستید، در اینجا برخی از بهترین ها برای انتخاب وجود دارد. بهترین برنامه های چت روم آنلاین را بشناسید.

چه بی حوصله باشید و چه به دنبال دوستان جدید باشید، می توانید افراد همفکر را در یک چت روم پیدا کنید. با این حال، از زمانی که برنامه‌ های پیام ‌رسانی فوری جایگزین آن ‌ها شده ‌اند، به اندازه گذشته برنامه ‌های چت روم موجود نیست.

اما، برنامه‌های جدید ظاهر شدند و برخی از آنها در طول زمان بهبود یافته‌اند. در اینجا بهترین برنامه های چت روم زنده برای اندروید و آیفون وجود دارد که می تواند به شما کمک کند دوستان جدیدی پیدا کنید و با افراد جامعه مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید.

1.بهترین برنامه های چت روم آنلاین: Discord

Discord یک برنامه چت محبوب در بین گیمر ها است، زیرا می توانید جوامعی به نام سرور های مناسب خود را پیدا کنید. با این حال، اکثر سرور ها فقط با دعوت هستند، بنابراین ممکن است مجبور شوید یکی از سرور ها را پیدا کنید که عمومی است. هنگامی که بهترین سرور Discord را برای خود پیدا کردید، می توانید با هر کسی در سرور ها از طریق چت متنی، صوتی و تصویری تعامل داشته باشید، مشروط بر اینکه مجوز ها را داشته باشید.

Discord همچنین به شما امکان می دهد ربات ها را به سرور ها اضافه کنید. برخی می توانند به شما در خودکار سازی بسیاری از چیز ها کمک کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است کمی سرگرمی به سرور اضافه کنند. سرور Discord دارای مدیران و مدیرانی است که همه را بررسی می کنند و مطمئن می شوند که قوانین سرور را رعایت می کنید.

علاوه بر این، می توانید بدون پرداخت یک پنی به هر تعداد سرور که می خواهید بپیوندید. با این حال، اگر می ‌خواهید در بین مردم متمایز شوید، می ‌توانید در طرح اشتراک Discord Nitro آن ثبت ‌نام کنید، که به شما امکان دسترسی به ایموجی‌ های سفارشی، آپلود فایل ‌های بزرگتر، توانایی تقویت سرور و موارد دیگر را می ‌دهد.

دانلود: Discord برای اندروید | iOS (خرید های درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

2. Amino

اگر به دنبال جوامع مبتنی بر موضوع خاصی مانند انیمه، کی پاپ، بازی و موارد دیگر هستید، Amino بهترین گزینه برای شماست. چیزی که آن را از Discord متمایز می کند این است که به جای بازی فقط بر روی همه جوامع تمرکز می کند. اگر هیچ یک از موضوعات موجود شما را مورد توجه قرار نداد، می توانید با استفاده از مدیر سازنده Amino یکی برای خود ایجاد کنید.

می ‌توانید با استفاده از متن، صدا، و ویژگی اتاق نمایش (که به شما امکان تماشای ویدیو و گپ همزمان را می‌ دهد) با دیگران در جامعه چت کنید. علاوه بر این، می ‌توانید لینک‌ ها، تصاویر و موارد دیگر را در انجمن ارسال کنید و ممکن است توسط ادمین ‌ها در انجمن نمایش داده شود.

یک عضویت ممتاز Amino+ وجود دارد که ویژگی ‌های اضافی مانند حباب‌ های چت سفارشی، برچسب ‌های انحصاری و موارد دیگر را باز می ‌کند. این عضویت را می توانید از آمینو کوین دریافت کنید.

دانلود: Amino برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

3.بهترین برنامه های چت روم آنلاین: ICQ

وقتی صحبت از برنامه های چت روم کلاسیک می شود، نمی توانید ICQ را از دست بدهید. می توانید کانال ‌ها و گروه ‌های مختلفی مانند دانش ‌آموزان، فیلم‌ ها، نوجوانان، اعضای جدید ICQ و بسیاری دیگر را در اینجا پیدا کنید. اگر آنها را جالب می دانید، می توانید با دیگران چت کنید یا در صورت تمایل تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

علاوه بر این، می ‌توانید عکس ‌ها، ویدیو ها، پیام ‌های صوتی، استیکر ها و فایل ‌های GIF را برای ادامه مکالمه ارسال کنید. بیشتر توسط روس ها استفاده می شود، اما می توانید برای خود نیز از آن استفاده کنید و محتوا به زبان روسی است.

علاوه بر این، ICQ یک اتصال پایدار را حتی با اتصال اینترنت ضعیف حفظ می کند. علاوه بر این، در اینجا می توانید بدون به اشتراک گذاشتن شماره تلفن خود ناشناس باشید. بهترین بخش در مورد ICQ این است که حاوی تبلیغات یا خرید های درون برنامه ای نیست. شما می توانید آن را در چندین دستگاه کاملا رایگان استفاده کنید.

دانلود: ICQ برای اندروید | iOS (رایگان)

4. تلگرام

تلگرام یکی از بهترین برنامه های پیام رسان رایگان است که به عنوان یک برنامه چت روم عالی عمل می کند. در اینجا می ‌توانید انجمن ‌هایی به نام کانال ایجاد کنید، جایی که می توانید با هر کسی از طریق چت نوشتاری، صوتی و ویدیویی چت کنید. علاوه بر این، می ‌توانید با استفاده از استیکر ها، ایموجی ‌های متحرک، GIF و واکنش ‌ها در کانال تعامل داشته باشید.

اکثر این کانال‌ ها عمومی نیستند، اما اگر خوش شانس باشید، می ‌توانید کانال ‌های فوق‌العاده ‌ای در تلگرام پیدا کنید. کانال هایی برای جوامع خاص مانند انیمه، نتفلیکس، نقل قول ها و موارد دیگر وجود دارد. اگر موردی را که دوست دارید نمی ‌بینید، می ‌توانید یکی ایجاد کنید و دیگران را با پیوند دعوت کنید.

تلگرام رایگان است، اما یک گزینه پریمیوم نیز دارد. اگر تقاضای استفاده شما زیاد است، می توانید اشتراک تلگرام Premium را انتخاب کنید. برخی از ویژگی ‌های اضافی را اضافه می‌کند، اما ممکن است بپرسید که آیا Telegram Premium ارزش این قیمت را دارد یا خیر.

دانلود: تلگرام برای اندروید | iOS (رایگان، اشتراک در دسترس است)

5.بهترین برنامه های چت روم آنلاین: Viber

Viber یکی دیگر از برنامه های چت روم کلاسیک در این لیست است که بر پیام های خصوصی تمرکز دارد. می ‌توانید بر اساس علایق خود به انجمن‌ ها و کانال ‌های مختلف بپیوندید، مانند ورزش، فیلم، بازی و بسیاری موارد دیگر. می ‌توانید با افراد جامعه یا کانال‌ ها از طریق چت متنی، صوتی و تصویری چت کنید.

از دیگر تعاملات می توان به واکنش به پیام ها، ارسال فایل های GIF و استیکر ها اشاره کرد. اگر استیکر های موجود را دوست ندارید، می توانید بسته استیکر خود را در Viber ایجاد کنید. بهترین چیز در مورد جوامع در وایبر این است که از اعضای نامحدود پشتیبانی می کند و در عین حال جزئیات همه را خصوصی نگه می دارد.

از سوی دیگر، می ‌توانید در حالی که اطلاعات خود را مخفی نگه دارید، با اعضای انجمن چت کنید. کانال ‌ها شبیه به انجمن ‌ها کار می‌ کنند، اما تنها تفاوت این است که مالکان کانال می ‌توانند انتخاب کنند چه کسی می ‌تواند پیام ارسال کند. علاوه بر این، استفاده از Viber رایگان است، اما می‌ توانید برای موارد اضافی مانند بسته ‌های برچسب پرداخت کنید.

دانلود: وایبر برای اندروید | iOS (خرید های درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

6.بهترین برنامه های چت روم آنلاین: Clubhouse

اگر بحث های صوتی را به بحث های ویدیویی ترجیح می دهید، Clubhouse برنامه چت روم عالی برای شما است. می‌ توانید اتاق‌ هایی ایجاد کنید یا به آنها بپیوندید که می ‌توانند هزاران نفر را در خود جای دهند. به محض باز کردن برنامه یا جستجوی موضوعات خاص، مانند ورزش، امور مالی، یا فیلم، می ‌توانید اتاق ‌های مختلف را پیدا کنید. علاوه بر این، Clubhouse در حال راه اندازی برخی از جوامع خصوصی به نام Houses است.

هنگامی که به اتاقی ملحق شدید، با دیگران در اتاق گفتگو در یک کنفرانس صوتی خواهید بود. برخی از چت روم ها به هر کسی اجازه صحبت می دهند، در حالی که اگر می خواهید صحبت کنید باید دست خود را بالا ببرید. معمولاً کارشناسان، روزنامه نگاران یا افراد مشهور میزبان این چت روم ها هستند. استفاده از Clubhouse بدون هیچ گونه خرید درون برنامه ای کاملاً رایگان است.

دانلود: Clubhouse برای اندروید | iOS (رایگان)

در چت روم ها دوستان جدیدی پیدا کنید

با این برنامه های چت روم می توانید جامعه مورد علاقه خود را پیدا کنید و به آن بپیوندید و با افراد همفکر خود ملاقات کنید. ممکن است علایق جدیدی پیدا کنید و چیز های جدیدی کشف کنید که قبلاً نمی دانستید.

با این حال، بهتر است از این برنامه ها در حد اعتدال استفاده کنید. به هر طریقی، شما هنوز آنلاین هستید، بنابراین بهتر است تا حد امکان خود را ناشناس نگه دارید. اگر مراقب نباشید، ممکن است اثرات نامطلوب استفاده از برنامه ‌های رسانه ‌های اجتماعی را تجربه کنید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه برای انتخاب یک برنامه ی حاوی چت روم برای یافتن دوستان جدید را بیابید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس