رنگ‌بندی گوشی‌های اوپو Find X6 و Find X6 Pro

52
0
رنگ‌بندی گوشی‌های اوپو Find X6

گزارش‌های متعدد نشان می‌دهند اوپو خود را برای معرفی گوشی‌های پرچم‌دار سری Find X6 آماده می‌کند. طبق برخی شایعات، این برند چینی در تاریخ ۲۱ مارس رویدادی برای معرفی محصولات رده‌بالای جدید خود برگزار خواهد کرد و اکنون اطلاعات مربوط به رنگ‌بندی این پرچم‌داران فاش شده است. در این خبر به بررسی رنگ‌بندی گوشی‌های اوپو Find X6 می پردازیم.

رنگ‌بندی گوشی‌های اوپو Find X6

اوپو Find X6 از بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای بهره خواهد برد و در سه رنگ سبز، مشکی و طلایی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ضخامت این محصول ۸٫۹۶ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۷ گرم اعلام شده است.

اوپو Find X6 Pro در مدلی به‌نام Desert Silver Moon با بدنه‌ی پشتی از جنس چرم عرضه خواهد شد. ضخامت این دستگاه ۹٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۶ گرم خواهد بود. دو نسخه‌ی دیگر این گوشی با بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای در رنگ سبز و مشکی عرضه خواهند شد. ضخامت این مدل‌ها ۹٫۱ میلی‌متر است که باعث می‌شود باریک‌تر از نسخه‌ی چرمی باشند. البته وزن این دو دستگاه ۲۱۸ گرم اعلام شده است.
Find X6 Pro مثل بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۳ از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد. Find X6 معمولی نیز در دو نسخه با سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 و Dimensity 9200 دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. البته در برخی دیگر از شایعات گفته می‌شود این مدل فقط در یک نسخه با تراشه‌ی Dimensity 9200 به‌فروش خواهد رسید.

علاوه‌براین احتمال دارد اوپو در کنار سری Find X6 خود از تبلت اوپو Pad 2 نیز برای بازار چین رونمایی کند. طبق اطلاعاتی که اخیراً از این دستگاه در معیار گیک‌بنچ رؤیت شده است، با تراشه‌ی Snapdragon 888 روانه‌ی بازار خواهد شد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس