رویداد ماه اکتبر اپل برای مک و آیپد برگزار نخواهد کرد

62
0
رویداد ماه اکتبر اپل

به گفته یکی از تحلیلگران مشهور اپل، مارک گورمن، این شرکت محصولات کافی برای برگزاری یک رویداد اختصاصی در ماه اکتبر را ندارد، بنابراین ممکن است تصمیم گرفته باشد آنها را با بیانیه های مطبوعاتی جداگانه عرضه کند. این شرکت مستقر در کوپرتینو معتقد است که چند بیانیه مطبوعاتی با فاصله از هم موثرتر از انتشار کامل در این مقطع زمانی هستند. در این خبر به عدم برگزاری رویداد ماه اکتبر اپل می پردازیم.

رویداد ماه اکتبر اپل

این اولین بار نیست که اپل این کار را انجام می دهد. اپل قبلاً محصولات جدیدی را با بیانیه های مطبوعاتی خارج از خط تولید اصلی آیفون رونمایی کرده است. و هیچ شایعه یا تیزری از اپل در مورد رویداد اکتبر منتشر نشده است.

رویداد ماه اکتبر اپل
رویداد اپل

گورمن بر این باور است که تا پایان سال جاری، این غول فناوری مک ‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی مک ‌بوک پرو مجهز به M2 و M2 Pro را با تراشه‌های M2 Pro و M2 Max و احتمالاً 11 اینچی و 12.9 اینچی معرفی خواهد کرد. آیپد پرو با تراشه وانیلی M2. حتی اگر اپل مک پروهای جدید را در ماه آینده معرفی کند، احتمالا تحویل سال آینده آغاز خواهد شد.

به نظر می رسد معرفی نسل دوم ایرپاد مکس کمتر باشد، اما به نظر می رسد اپل تی وی به روز شده با تراشه A14 و رم بیشتر در کارت ها وجود دارد.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس