رویداد گلکسی آنپکد 12 بهمن برگزار می شود

55
0
رویداد گلکسی آنپکد 12 بهمن

اگرچه سامسونگ تنها از برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 12 بهمن خبر داده است، اما بدون هیچ‌شکی در این رویداد از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد شد. همچنین برای اولین‌بار در سه سال گذشته، این رویداد به‌صورت حضوری و در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود.

رویداد گلکسی آنپکد 12 بهمن و آغاز پیش‌فروش سری گلکسی S23

سامسونگ در کنار اعلام تاریخ مراسم آنپکد بعدی، صفحه پیش‌فروش نسل بعدی پرچمدارهایش را هم فعال کرده است. کاربران با پیش‌خرید این محصولات، 50 دلار اعتبار خرید از فروشگاه سامسونگ را دریافت می‌کنند. البته هنوز به کاربران نام این دستگاه‌ها اعلام نشده است.

رویداد گلکسی آنپکد 12 بهمن
رویداد گلکسی آنپکد 12 بهمن

رویداد سامسونگ 12 بهمن‌ماه، روز چهارشنبه ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد که ما در دیجیاتو آن را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد. انتظار داریم در کنار گوشی‌های سری گلکسی اس 23، سامسونگ از لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک 3 هم رونمایی کند. این لپ‌تاپ‌ها احتمالاً با نام‌های گلکسی بوک 3 پرو و پرو 360 و با نمایشگر امولد روانه بازار می‌شوند.

گوشی‌های سری گلکسی اس 23 هم مانند سال‌های گذشته شامل سه دستگاه می‌شوند: گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و اولترا که انتظار می‌رود تمامی آن‌ها به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز باشند. همچنین ظاهراً باید منتظر استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا باشیم.

samsung

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس