زمان معرفی گلکسی S23 سامسونگ

51
0
گلکسی S23 سامسونگ

سامسونگ مدت‌هاست که گوشی‌های پرچمدار خود را در فصل اول هر سال میلادی معرفی می‌کند و به نظر نمی‌رسد که امسال هم تفاوتی با سال‌های قبل داشته باشد. گزارشی تازه می‌گوید این غول کره‌ای در ماه فوریه سال 2023 از سری گلکسی S23 سامسونگ رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای Korea JoongAng Daily، یک منبع آگاه که در شرکت سامسونگ کار می‌کند، اعلام کرده که یکی از مدیران این کمپانی درباره رویداد گلکسی آنپکد بعدی این شرکت گفته است: «سری S23 در خلال رویداد آنپکد در ایالات متحده به نمایش گذاشته می‌شود که در ماه فوریه برگزار خواهد شد.»

این مراسم احتمالاً بعد از چند سال بالاخره به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. کره‌ای‌ها در سال‌های اخیر به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا تمامی رویدادهای خود را به‌حالت مجازی درآورده بودند. اگرچه هنوز تاریخ دقیق برگزاری این مراسم را نمی‌دانیم، اما حداقل می‌دانیم که باید در ماه بهمن یا اسفند منتظر آن باشیم.

گلکسی S23 سامسونگ

پیش‌تر در برخی شایعات گفته شده بود که خانواده گلکسی S23 ممکن است در رویداد CES 2023 معرفی شود که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد. ولی حالا به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر صبر کنیم تا با پرچمداران جدید سامسونگ آشنا شویم.

در حال حاضر گزارش‌های زیادی درباره مشخصات سری گلکسی S23 منتشر شده است. یکی از این گزارش‌ها اعلام کرده که سامسونگ در این خانواده به‌طور‌کلی به‌سراغ چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد رفت و دیگر از پردازنده‌های اگزینوس استفاده نمی‌کند. بنابراین حتی در بازارهای خاص این خانواده هم چیپست اختصاصی این شرکت را نخواهیم دید.

افزون بر این، شنیده‌ها حاکی از آن هستند که S23 از نسخه خاصی از اسنپدراگون 8 نسل 2 با فرکانس بالاتر استفاده می‌کند. با این حال، تا زمانی که اطلاعاتی به‌صورت رسمی در‌این‌باره منتشر نشود، نمی‌توانیم به این گزارش‌ها اتکا کنیم.

از آن‌جایی که زمان زیادی تا اولین رویداد آنپکد سال 2023 باقی نمانده، احتمالاً خیلی زود اخبار موثقی در این خصوص منتشر خواهد شد.

منبع : koreajoongangdaily

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس