قیمت و مشخصات کامل Samsung Galaxy A04s در کنار و تصاویر رسمی به بیرون درز می کند

64
0
قیمت و مشخصات کامل Galaxy A04s

گلکسی A04s آینده سامسونگ مدتی است که در شایعات منتشر شده است، احتمالاً به این معنی است که اعلام رسمی آن دور از دسترس نیست. امروز یک منبع به طور کلی قابل اعتماد فاش کرده است که سامسونگ در هنگام عرضه در اروپا 169 یورو برای دستگاه درخواست خواهد کرد. قیمت و مشخصات کامل Galaxy A04s را در ادامه بررسی میکنیم.

پس با این مقدار پول چه چیزی به دست می آورید؟ خوشبختانه همان منبع فهرست مشخصات نسبتاً جامعی را به همراه تصاویر رسمی که در زیر مشاهده می کنید به اشتراک گذاشته است.

گفته می شود که گلکسی A04s با صفحه نمایش 6.5 اینچی لمسی 720 در 1600 PLS LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت، سامسونگ Exynos 850 SoC، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، یک دوربین اصلی در پشت 50 مگاپیکسلی f/1.8 به همراه چند سنسور 2 مگاپیکسلی، یکی برای ماکرو و دیگری برای سنجش عمق. برای عکس های سلفی یک دوربین 5 مگا پیکسلی f/2.2 وجود دارد.

باتری 5000 میلی‌آمپری این گوشی تا 15 وات از طریق USB-C شارژ می‌شود، اما هیچ شارژری در جعبه نخواهید داشت و البته با این قیمت نیز اثری از شارژ بی‌سیم نیست. با این حال A04s دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است. این گوشی در رنگ های سفید، مشکی و سبز تیره عرضه خواهد شد و اندروید 12 را در زیر رابط کاربری One UI سامسونگ اجرا می کند.

اکنون که تقریباً تمام جزئیات در مورد آن منتشر شده است، تنها کاری که سامسونگ باید انجام دهد این است که آن را از قبل رسمی کند. قیمت و مشخصات کامل Galaxy A04s را مشاهده کردید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس