ساخت فیلم GTA با بازی امینم ظاهرا توسط راکستار رد شده است

96
0
فیلم GTA با بازی امینم

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد راکستار در گذشته پیشنهاد ساخت فیلم GTA با بازی امینم، رپر مشهور، را رد کرده که ظاهرا قرار بود توسط تونی اسکات، کارگردان فیلم Top Gun، ساخته شود.

ساخت فیلم GTA با بازی امینم

طبق صحبت‌های کرک اوینگ، هم‌موسس اپلیکیشن Veemee، زمانی سم هوسر (رییس راکستار) طی یک جلسه شبانه تقریبا به ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس جی‌تی‌ای رضایت داده بود. اوینگ در پادکست اخیر Grandest Game گفت:

به‌خاطر رابطه‌ای که با سم [هوسر] و راکستار داشتم، محل اقامت چند روزه او را در یک هتل پیدا کردم. ما تا نیمه شب بیدار ماندیم و درباره احتمال ساخت یک فیلم حرف زدیم.

این ماجرا بعد از انتشار Grand Theft Auto 3‌ رخ داد. و فکر می‌کنم در آن برهه، سم باور داشت ساخت فیلم بر اساس جی‌تی‌ای کاری است که شاید بخواهد انجام دهد.

یادم می‌آید حدود ساعت ۴ صبح یکی از تهیه‌کنندگان از لس آنجلس برای ارائه پیشنهاد ساخت فیلم تماس گرفت و به من گفت: «کرک، ما امینم را برای نقش‌آفرینی داریم و تونی اسکات آن را خواهد ساخت. پنج میلیون دلار هم آماده برای شروع وجود دارد؛ نظرت چیست؟

بعد از این تماس، اوینگ سراغ سم رفت و ماجرای پیشنهاد را برای او تعریف کرد. با این حال سم هوسر علاقه زیادی به آن نشان نداد. پس از آن هم دیگر صحبتی از ساخت فیلم به میان نیامد، چراکه سم و بقیه مدیران راکستار می‌دانستند فرانچایز آن‌ها بزرگ‌تر از هر اثر سینمایی است که تاکنون ساخته شده.

تا امروز شایعات بسیاری درباره ساخت فیلم سینمایی GTA منتشر شده اما به‌نظر می‌رسد هیچ ایده و پروژه‌ای نتوانسته به موفقیت برسد. البته یک فیلم دیگر تحت عنوان The Gamechangers، در سال ۲۰۱۵ و با محوریت خلق جی‌تی‌ای به اکران درآمد که در آن دنیل ردکلیف نقش سم هوسر را ایفا کرده بود.

منبع: VGC

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس