ساخت مینی سریال سقوط صرافی FTX توسط آمازون !

90
0
مینی سریال سقوط صرافی FTX

در چند وقت گذشته مهم‌ترین خبر دنیای کریپتو سقوط صرافی FTX بوده که همچنان روی بازار تاثیرگذار است و اکنون آمازون قصد دارد یک مینی سریال درباره این صرافی ارزهای دیجیتال و مدیرعامل سابق آن، «سم بنکمن-فرید» بسازد. علاوه بر این، اپل نیز قصد دارد حقوق یکی از کتاب‌های «مایکل لوئیس» در مورد سقوط این کارآفرین و پلتفرم معاملاتی او را برای ساخت یک فیلم بخرد. در این خبر به بررسی مینی سریال سقوط صرافی FTX می پردازیم.

شرکت تولید AGBO متعلق به «برادران روسو» (آنتونی و جو روسو)، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War برای تهیه‌کنندگی سریال آمازون در نظر گرفته شده‌اند و همچنین این دو برابر ظاهراً قصد دارند چند قسمت آن را کارگردانی کنند. هرچند هیچ اشاره‌ای به لیست بازیگران این مینی سریال نشده، اما گفته می‌شود که آمازون قصد دارد از بازیگرانی که برادران روسو با آن‌ها همکاری کرده، استفاده کند.

جزئیات مشخصی از داستان سریال براساس «گزارش‌های داخلی» تعدادی از روزنامه‌نگاران تهیه شده است، اما آمازون توضیح نداده که از کدام روزنامه‌نگاران یا اتاق‌های خبری کمک گرفته است. در حالی که هنوز هیچ جزئیات دیگری درباره این سریال وجود ندارد، طبق گزارش‌ها، آمازون قصد دارد تولید آن را از بهار آینده آغاز کند.

تلاش اپل ساخت مینی سریال سقوط صرافی FTX

در مقابل، نویسنده کتاب‌هایی از جمله The Big Short و Moneyball، یعنی مایکل لوئیس، شش ماه از وقت خود را روی نوشتن داستان بنکمن-فرید و صرافی او قبل از ورشکست شدن متمرکز کرده است. انتظار می‌رود این داستان به یک فیلم سینمایی تبدیل شود و اپل تلاش می‌کند تا برای شکست دادن رقبایی مانند آمازون و نتفلیکس، حقوق آن را خریداری کند.

لوئیس در کتاب خود سقوط امپراتوری کریپتو بنکمن-فرید را توضیح می‌دهد. بنکمن-فرید به دلیل اتهامات کلاهبرداری و سوء استفاده از وجوه مشتریان، از سمت مدیرعاملی FTX استعفا داد که زمانی ارزش آن پیش از اعلام ورشکستگی تا 26 میلیارد دلار برآورد شده بود.

او و صرافی FTX اکنون در ایالات متحده و کشورهای دیگری به دلیل نقض احتمالی اوراق بهادار تحت تحقیق هستند.

منبع : variety

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس