ساعت هوشمند گوگل پیکسل گرانتر از Galaxy Watch5 سامسونگ باشد

35
0
ساعت هوشمند گوگل پیکسل گرانتر از Galaxy Watch5 سامسونگ

در تاریخ 30 آگوست 2022 شایعاتی مبتنی بر عرضه ساعت هوشمند جدید گوگل پیکسل منتشر شد، اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این ساعت هوشمند ارائه نشده است. اگرچه شرکت گوگل تائید کرده است که این ساعت هوشمند پاییز امسال در کنار سری پیکسل 7 عرضه می شود، اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه نداریم. ساعت هوشمند گوگل پیکسل گرانتر از Galaxy Watch5 سامسونگ است.

تنها اطلاعاتی که به دست رسیده قیمت احتمالی این ساعت هوشمند است. بر اساس گزارش به دست آمده، نوع LTE پیکسل واچ، با قیمت 399 دلار در ایالات متحده به فروش می رسد که کمی گران تر از Samsung Galaxy Watch5 با قیمت 330 دلار است که آن هم اتصال LTE را ارائه می دهد. از طرفی، مدل Watch5 Pro سامسونگ که دارای LTE می باشد با قیمت 500 دلار به طور قابل توجهی گران تر از این دو ساعت می باشد.

اگر گزارش های به دست رسیده صحت داشته باشند، گوگل برای فروش ساعت خود با چیپست قدیمی Exynos 9110 و باتری کوچک 300 میلی آمپر ساعتی با مشکل مواجه خواهد شد، چرا که سامسونگ در مقایسه با آن، از SoC جدیدتر Exynos W920 در سری Galaxy Watch4 سال گذشته خود استفاده کرده است.

در نتیجه، به نظر می رسد که خرید مدل بدون LTE پیکسل واچ، منطقی تر باشد، اما هنوز قیمتی از آن در دست نیست و بنابراین باید منتظر باشیم تا گوگل آن را به طور رسمی اعلام کند که ظاهراً در ماه آینده معرفی خواهد شد.ساعت هوشمند گوگل پیکسل گرانتر از Galaxy Watch5 سامسونگ است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس