عکس های گوشی هوشمند هواوی P50 Pocket در TENAA به نمایش در آمد

51
0

هواوی در تاریخ 6 سپتامبر از حداقل چهار گوشی سری میت 50 رونمایی خواهد کرد. احتمال می رود که این گوشی های هوشمند دارای ظاهری غافلگیر کننده و متمایز نسبت به مدل های قبلی باشند زیرا مسئولان این برند تصاویری از یک گوشی هوشمند تاشو منتشر کرده اند که به نظر می رسد به عنوان جانشینی برای Huawei P50 Pocket (که در دسامبر سال گذشته رونمایی شد) در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند هواوی P50 Pocket که در حال حاضر تنها با شماره مدل «BAL-AL80» شناخته می ‌شود، دومین گوشی تاشوی هوآوی است که از طراحی افقی بزرگتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است، هر چند متاسفانه تصاویر ارائه شده با مشخصات دقیق همراه نیستند.

این تصاویر یک طراحی دو رنگ از گوشی که ظاهراً شیشه ای و چرمی است را نشان می دهند و یک دوربین سه گانه نیز بر روی دستگاه در نظر گرفته شده است. گوشی هوشمند هواوی P50 Pocket دارای یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، 13 مگاپیکسل اولترا واید (120 درجه) و یک دوربین 32 مگاپیکسلی ویژه است که از قابلیت UV برخوردار می باشد.

تنها مشخصات واقعی ذکر شده ظرفیت باتری 4260 میلی آمپر ساعتی است که برای یک گوشی تاشو بسیار زیاد خواهد بود. همچنین یکی دیگر از گوشی‌های هوآوی فاش شده است که CHA-AL80 نام دارد، اما این گوشی بسیار کمتر مورد توجه قرار گرفت.

به نظر می ‌رسد CHA-AL80 یک میان رده نسبتاً استاندارد باشد. این گوشی هوشمند از اثر انگشت‌خوان در کناره گوشی برخوردار است و طبق گفته رگولاتور، دارای باتری 3900 میلی آمپر ساعتی است. هر دو گوشی HarmonyOS را اجرا می کنند، زیرا هواوی مجبور شده است از اندروید فاصله بگیرد. همچنین، هر دو گوشی G4 هستند زیرا این شرکت قادر به تامین قطعات 5G نمی باشد.

به هر حال، این که آیا گوشی تاشو جدید در یک رویداد متمرکز بر سری Mate معرفی می شود یا خیر، هنوز مشخص نیست، اما پیش‌بینی عرضه سری P60 نیز در حال حاضر کمی دشوار است. از طرفی، برخی اطلاعات مشکوک در مورد سری Mate 50 منتشر شده است، اما هیچ چیز در مورد یک گوشی تاشو جدید دیگر وجود ندارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس