بهترین ساعت هوشمند برای آیفون سال 2023

54
0
بهترین ساعت هوشمند برای آیفون

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون از جمله جایگزین های اپل واچ را در ادامه بررسی کرده ایم.

بهترین ساعت هوشمند برای کاربران آیفون باید واضح باشد – این ساعت اپل است. با این حال، این تنها گزینه نیست، و این خلاصه شامل تعدادی ورودی است که ممکن است شما را شگفت زده کند.

مسلما، اپل واچ ها برای کار یکپارچه با آیفون طراحی شده اند – بنابراین هنگام جفت شدن این دو، بیشترین عملکرد ممکن را خواهید داشت – اما بهترین ساعت های هوشمند تنها توسط اپل واچ ها ساخته نمی شود. دستگاه‌های دیگر سازگاری با iOS/iPhone را نیز ارائه می‌دهند، به‌ویژه کاربرانی که به تناسب اندام آیفون فکر می‌کنند، می‌توانند از طیف وسیع‌تری از گزینه‌ها استقبال کنند.

اخیراً شاهدیم که ساعت‌های Wear OS 3 بیشتری از iOS پشتیبانی نمی‌کنند. اینها شامل Samsung Galaxy Watch 4 و 5 به همراه Google Pixel Watch هستند. این بدان معناست که ساعت‌های زیر از نسخه‌های قبلی Wear OS استفاده می‌کنند.

با استفاده از Wear OS 2 برخی از قابلیت‌ها را از دست می‌دهید، اما آنها همچنان با آیفون‌ها به خوبی بازی می‌کنند و طیف وسیع‌تری از طرح‌ها و سبک‌ها را ارائه می‌کنند. همچنین باید ساعت‌های مجهز به تایزن و ساعت‌های هوشمند Fitbit سامسونگ را در نظر بگیرید.

ما ساعت‌های هوشمند زیادی را در طول سال‌ها بررسی و آزمایش کرده‌ایم، بنابراین می‌دانیم که رتبه‌بندی باید چگونه باشد. در حالی که ما یک مرور کلی، جوانب مثبت و منفی و پیوندی به بررسی کامل برای هر ورودی به شما ارائه می دهیم، ادامه دهید.

بهترین ساعت هوشمند آیفون برای سال 2023

اپل واچ اولترا

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون

مشخصات فنی: سیستم عامل: watchOS 9 سازگاری: iOS نمایشگر: 1.92 اینچ پردازنده OLED: Apple S8 حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: 30 ساعت روش شارژ: امتیاز IP بی سیم: مقاوم در برابر آب تا 100 میلی متر اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، NFC، LTE

دلایلی برای خرید:

+ نمایشگر بزرگ و شفاف

+ ردیابی GPS فوق العاده است

دلایلی برای اجتناب:

– عمر باتری هنوز هم می تواند بهتر باشد

– کمبود عجیب ویژگی های ناوبری

Apple Watch Ultra بهترین ساعت اپل است. این صفحه نمایش بزرگ و روشن ارائه می دهد که برای تماشای آن در حالی که در حال حرکت هستید عالی است. یک دکمه فیزیکی قابل تنظیم جدید برای ساده کردن تمرینات دویدن عالی است، در حالی که GPS بسیار موثر آن برای خارج شدن از مسیر شکسته عالی است.

عمر باتری نسبت به ساعت های دیگر اپل بسیار بهبود یافته است، حتی اگر برای سفرهای طولانی کمی بهتر باشد. با این حال، ناهموار و مستحکم، ساعتی است که برای ماندگاری و همگامی با ماجراهای شما و همچنین یک روز در دفتر ساخته شده است.

اپل واچ SE 2

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون

مشخصات فنی: سیستم عامل: watchOS 9 سازگاری: نمایشگر iOS: 1.78 اینچ پردازنده OLED: Apple S8 حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: 18 ساعت روش شارژ: امتیاز IP بی‌سیم: مقاوم در برابر آب تا 50 میلی‌متر قابلیت اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، NFC، LTE

دلایلی برای خرید:

+ سبک و راحت

+ ردیابی تناسب اندام در سطح متوسط عالی

دلایلی برای اجتناب:

– بدون صفحه نمایش همیشه روشن

– بدون نوار قلب ساخته شده است

اپل واچ SE 2 معمولا بهترین اپل واچ برای اکثر مردم است. در حالی که فاقد جزئیات دقیق است، مانند صفحه نمایش همیشه روشن یا ECG داخلی، همچنان عالی به نظر می رسد و ویژگی های کلیدی را ارائه می دهد. صفحه نمایش آن تا 1000 نیت روشنایی ارائه می دهد – همان سطح صفحه نمایش سری 8 – و از شیشه مقاوم ساخته شده است.

همچنین گزینه های تمرینی قابل اعتمادی را با سنسورهای حرکتی خوب برای ردیابی حرکت، به همراه تشخیص سقوط شخصی و تشخیص تصادف خودرو نیز ارائه می دهد. هشدارهای ضربان قلب نامنظم موارد ضروری را در اینجا پوشش می دهد، حتی اگر سنسور اکسیژن یا ECG وجود نداشته باشد. با چند امتیاز، Apple Watch SE 2 همچنان یک ساعت هوشمند با عملکرد قوی برای آیفون است.

اپل واچ 8

یک ارتقاء کوچک اما مفید

مشخصات فنی: سیستم عامل: watchOS 9 سازگاری: iOS نمایشگر: 1.9 اینچ پردازنده OLED: Apple S8 حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: 18 ساعت روش شارژ: درجه IP بی سیم: مقاوم در برابر آب تا 50 میلی متر اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، NFC، LTE

دلایلی برای خرید:

+ سنسور دما برای ردیابی قاعدگی و تخمک گذاری

+ تشخیص تصادف خودرو

دلایلی برای اجتناب:

– عمر باتری می تواند بهتر باشد

– ارتقاء تدریجی نسبت به مدل قبلی

اپل واچ 8 در مقایسه با اپل واچ 7 بزرگترین ارتقاء نیست، اما یک ساعت هوشمند قابل احترام برای کاربران آیفون است. ظاهری مشابه قبل دارد اما این به معنای طراحی نسبتاً قوی با صفحه نمایش قوی است.

دارای گزینه های تمرینی راحت است که به طور خودکار به همراه یک سنسور دمای جدید که برای هر کسی که تخمک گذاری خود را ردیابی می کند ایده آل است. این کمی محدود است، اما اگر در موقعیت مناسبی قرار دارید، یک امتیاز مفید است، با تشخیص تصادف خودرو به طور مشابه عملی. به جای انقلاب، این ساعت هوشمند هنوز هم یک ساعت هوشمند با کیفیت است که احتمالاً برای بسیاری از Ultra قابل دستیابی تر است.

اپل واچ 7

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون به طور کلی

مشخصات فنی: سیستم عامل: watchOS 8 سازگاری: iOS نمایشگر: 1.69 / 1.9 اینچ پردازنده OLED: Apple S7 حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: 18 ساعت روش شارژ: امتیاز IP بی‌سیم: مقاوم در برابر آب تا 50 میلی‌متر قابلیت اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، NFC، LTE

دلایلی برای خرید:

+ صفحه نمایش روشن تر و بزرگتر

+ شارژ سریعتر

دلایلی برای اجتناب:

– تمرینات متنوع، اما اساسی هستند

– عمر باتری باید بیشتر باشد

اپل واچ 7 یک ساعت هوشمند پرچمدار در زمان عرضه بود و قدم هایی واقعی فراتر از اپل واچ 6 برداشت، به ویژه از طریق صفحه نمایش بزرگتر. در واقع صفحه نمایش تقریبا 20 درصد بزرگتر است، اما به لطف حاشیه های کوچکتر، اندازه کلی ساعت هوشمند مشابه است. این فضای اضافی می‌تواند در تعامل با دستگاه‌های پوشیدنی تفاوت ایجاد کند، و این مدل همچنین از شارژ سریع‌تری برخوردار است که به جبران عمر متوسط باتری آن کمک می‌کند.

ما واچ 7 را پیدا نکردیم که طراحی، عمر باتری و تغییرات اساسی در تناسب اندام را برای الهام بخشیدن به ارتقاء ارائه دهد، زیرا بسیاری از موارد دیگر در مورد اپل واچ 7 شبیه به اپل واچ 6 هستند. با این حال، در آزمایش، ساعت 7 یک ساعت هوشمند فوق العاده در نوع خود ویژگی‌های ورزشی فراوان (حتی اگر قبلاً آن‌ها را دیده‌ایم)، طراحی شیک، عملکرد سریع و ادغام دقیق با آیفون، این یک انتخاب برتر برای دارندگان آیفون است.

بهترین ساعت‌های Wear OS و Tizen برای آیفون‌ها

چند گزینه سازگار عالی وجود دارد که سیستم عامل Wear OS Google یا نرم افزار تایزن سامسونگ را اجرا می کنند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، تایزن فقط در ساعت های هوشمند سامسونگ یافت می شود (با Samsung Galaxy Watch 4 و Samsung Galaxy Watch 5 که از One UI Watch 3 استفاده می کنند و با آیفون سازگار نیستند) اما همه آنها عالی هستند و طراحی های دایره ای جذاب، مشخصات بالا و عمر باتری خوب Wear OS توسط چندین سازنده از جمله Fossil و TicWatch استفاده می‌شود، دو برندی که تمایل دارند از پلتفرم گوگل بهترین استفاده را ببرند.

فسیل ژنرال 6

بهترین ساعت هوشمند Wear OS برای آیفون

مشخصات فنی: سیستم عامل: Wear OS 2 سازگاری: اندروید و iOS نمایشگر: 1.28 اینچ پردازنده OLED: Snapdragon Wear 4100 حافظه داخلی: 8 گیگابایت باتری: 24 ساعت روش شارژ: امتیاز IP بی سیم: 3ATMC قابلیت اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، NFC، LTE

دلایلی برای خرید:

+ طراحی شیک

+ نمایشگر عالی

دلایلی برای اجتناب:

– عمر باتری کوتاه

– هیچ چیز واقعاً برجسته نیست

Fossil Gen 6 یک طراحی شیک با نمایشگر 1.28 اینچی AMOLED ارائه می دهد. در حالی که عمر باتری آن در مقایسه با دیگر ساعت‌های Wear OS کم است، اما برای یک ساعت پوشیدنی روزانه مناسب است.

سرعت معقولی و ارائه حسگرهای مفید مانند ردیابی اکسیژن خون و سنسور ضربان قلب ارتقا یافته، گزینه ای مطمئن برای ردیابی تناسب اندام است. به همان اندازه که خوب به نظر می رسد، مناسب عصرهای آرامش بخش و پوشیدن در دفتر نیز خواهد بود.

Samsung Galaxy Watch 3

قبلا بهترین جایگزین اپل واچ برای آیفون بود

مشخصات فنی: سیستم عامل: Tizen OS سازگاری: اندروید، iOS نمایشگر: 1.2 اینچ یا 1.4 اینچ 360 x 360 Super AMOLEDپردازنده: دو هسته ای 1.15 گیگاهرتز اندازه باند: 22 میلی متر یا 20 میلی متر فضای ذخیره سازی روی برد: 8 گیگابایت مدت زمان باتری: 3 روز در 41 میلی‌متر بدون استفاده از روش شارژ Wi-Fi، بلوتوث، LTE (برای اضافی)

دلایلی برای خرید:

+ قاب چرخشی عالی

+ طراحی پیشرفته

دلایلی برای اجتناب:

– عمر باتری آسیب می بیند

– بیکسبی بد است

دیگر آخرین گلکسی واچ نیست، سامسونگ گلکسی واچ 3 بهترین ساعت هوشمند غیر اپل باقی می ماند، زیرا سامسونگ گلکسی واچ 4 و 5 با هم سازگار نیستند. اگر از زیبایی شناسی اپل واچ خوشتان نمی آید و یک ساعت دایره ای شکل را ترجیح می دهید، این بهترین گزینه است. گلکسی واچ 3 بسته به سلیقه و اندازه مچ شما در دو سایز عرضه می‌شود که سایز کوچک‌تر در رنگ‌های برنزی یا نقره‌ای و بزرگ‌تر در رنگ نقره‌ای یا مشکی موجود است. هر دو دارای ویژگی های تناسب اندام مانند GPS و عملکردهای ساعت هوشمند درجه یک هستند.

مهم‌تر از آن برای کاربرانی که به تناسب اندام فکر می‌کنند، متوجه شدیم که بسیاری از ویژگی‌های متمرکز بر تناسب اندام را از خط Active به این سری اصلی می‌آورد و آن را به عنوان یک پرچمدار پیشنهاد بسیار بهتری می‌کند. همچنین می‌توانید یک مدل 4G تهیه کنید تا اگر بدون تلفن بیرون بودید همچنان بتوانید تماس بگیرید و پیام دریافت کنید. اما جفت کردن هر نسخه از Watch 3 با آیفون به این معنی است که برخی از عملکردهایی را که با یک دستگاه اندروید جفت می‌کنید از دست خواهید داد.

Samsung Galaxy Watch Active 2

یک جایگزین عالی اپل واچ برای کاربران ورزشکار

مشخصات فنی: سیستم عامل: تایزن OS سازگاری: اندروید، iOS نمایشگر: 1.4 اینچ 360 x 360 Super AMOLEDپردازنده: دو هسته ای 1.15 گیگاهرتز اندازه باند: 20 میلی متر حافظه داخلی: 4 گیگابایت مدت زمان باتری: حدود 2 روز روش شارژ: بی سیم IP nectivity: 50 میلی متر

دلایلی برای خرید:

+ عملکرد برتر

+ عمر باتری دو روزه

دلایلی برای اجتناب:

– بسیار گران

– انتخاب برنامه محدود

Samsung Galaxy Watch Active 2 یک ساعت هوشمند خوب Tizen با عمر باتری عالی و عملکرد خوب است. نمایشگر دایره‌ای آن در مقایسه با ظاهر کروی اپل واچ شما را به خود جذب می‌کند و Active 2 دارای یک قاب دیجیتال هوشمندانه برای پیمایش منوها است. ویژگی های تناسب اندام آن به خوبی اپل است، اما شما باید به جای Apple Health از اپلیکیشن Samsung Health برای iOS استفاده کنید.

این ارتقاء نسبت به نسخه قبلی خود چندان بزرگ نیست، تنها صفحه چرخان دیجیتال، نسخه بزرگتر، ECG در حال حاضر غیرفعال، و گزینه LTE را اضافه می کند و در عین حال قیمت ورودی خود را نیز افزایش می دهد. با این حال، کنترل شماره‌گیر لمسی دیجیتال در طول آزمایش ما فوق‌العاده بود و عمر باتری دو روزه‌ای که به ارث برده بود هنوز بسیار بهتر از هر چیزی است که اپل تاکنون ارائه کرده است.

همچنین ضد آب است و می‌تواند تعداد زیادی تمرین مختلف از جمله دویدن در فضای باز را با استفاده از GPS ردیابی کند. حتی یک گزینه 4G نیز وجود دارد. فقط به خاطر داشته باشید که در حالی که با آیفون کار می کند، تجربه ای مانند اپل واچ نخواهد داشت.

TicWatch E3

ساعت Wear OS مقرون به صرفه با ردیابی سلامت ثابت

مشخصات فنی: سیستم عامل: Wear OS سازگاری: Android نسخه 4.3 و بالاتر، iOS 9.0 نمایشگر: 1.3 اینچ 360 x 360 نمایشگر با تراکم بالا پردازنده: پلتفرم Snapdragon Wear 4100 و سیستم پردازنده دوگانه Mobvoi حافظه داخلی: 8 گیگابایت مدت زمان باتری: حدوداً 48 ساعت، روش اتصال وای فای مگنت 6-شارژر: 48h ، بلوتوث 5

دلایلی برای خرید:

+ نمایشگر بزرگ

+ عملکرد سریع

+ بسیاری از برنامه های ردیابی سلامتی

دلایلی برای اجتناب:

– پوشش ارزان به نظر می رسد

– صفحه نمایش LCD، نه OLED

اگر قبلاً نام TicWatch را نشنیده اید، احتمالاً به این دلیل است که صنعت ساعت های هوشمند هنوز تحت سلطه غول هایی مانند اپل، سامسونگ و گارمین است. اما، اگر به دنبال گزینه های مقرون به صرفه ای هستید که ویژگی ها را کاهش ندهند، TicWatch E3 ممکن است بهترین ساعت هوشمند برای آیفون هایی باشد که منتظر آن بوده اید.

در آزمایش، متوجه شدیم که آن را یک رقیب کاملاً توانا می‌دانیم که نه تنها از عملکرد روان، بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی برخوردار است. این به خصوص اگر به دنبال آن دسته از عملکردهای کلی سلامت و تندرستی مانند اندازه گیری استرس، صدای محیط، و ردیابی خواب هستید.

برای روشن بودن، مصالحه هایی در اینجا وجود دارد – ما طراحی آن را چشم نواز یا صفحه نمایش آن برای استفاده لذت بخش ندیدیم. با این حال، برای بسیاری از مردم، تا زمانی که همه ویژگی‌های حیاتی وجود داشته باشند و در نظر گرفته شوند، این موارد اهمیتی ندارند. اگر شما یکی از آنها هستید، قطعا این گزینه مقرون به صرفه را دوست خواهید داشت.

سایر جایگزین های ساعت هوشمند برای آیفون

دستگاه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با آیفون خود استفاده کنید، از جمله برخی از آنها که دارای سیستم عامل Fitbit هستند و برخی دیگر که حتی ممکن است مستقیماً به آنها به عنوان ساعت هوشمند اشاره نکنید. در مورد همه آنها در زیر بخوانید:

Fitbit Versa 3

بهترین ساعت هوشمند Fitbit برای آیفون و اندروید

مشخصات فنی: سیستم عامل: Fitbit OS سازگاری: اندروید، iOS نمایشگر: 1.58 اینچ 336 x 3336 AMOLED پردازنده: دو هسته ای 1.0 گیگاهرتز حافظه داخلی: 4 گیگابایت مدت زمان باتری: تا 6 روز روش شارژ: شارژر اختصاصی امتیاز IP: 50 مگابایت مقاوم در برابر آب، مقاومت در برابر آب وای سی

دلایلی برای خرید:

+ نمایشگر زیبا

+ GPS داخلی

دلایلی برای اجتناب:

– انتخاب های طراحی ضعیف

– برای ویژگی های کامل به Fitbit Premium نیاز دارد

Fitbit Versa 3 به Fitbit Versa 2 نگاه می کند و آن را بهبود می بخشد. در نهایت دارای GPS داخلی است و هنوز هم آن صفحه نمایش همیشه روشن زیبا وجود دارد. ما متوجه شدیم که مانیتور ضربان قلب آن نیز دقیق تر از قبل است و آن را به گزینه ای جذاب تر برای علاقه مندان به ورزش تبدیل می کند.

سیستم عامل Fitbit به اندازه دستگاه‌های Wear OS یا Apple Watch در این لیست کامل نیست زیرا هنوز تعداد نسبتاً محدودی از برنامه‌ها در دسترس شما هستند، اما اگر می‌خواهید ساعتی را به عنوان یک مد مد داشته باشید که بر تناسب اندام نیز تمرکز دارد، Fitbit Versa 3 هنوز هم گزینه خوبی است. الکسا همراه با Google Assistant همراه است و عمر باتری 6 روزه بسیار جذاب است، اگرچه لازم است صفحه نمایش همیشه روشن را خاموش کنید.

Garmin Fenix ​​7

ساعت ورزشی گران قیمت گارمین

مشخصات فنی: سیستم عامل: GarminOS سازگاری: اندروید و iOS نمایشگر: 1.3 اینچ 260 x 260 حافظه در پیکسل پردازنده: دو فرکانس ذخیره سازی GNSSON برد: 16 گیگابایت باتری: تا 18 روز روش شارژ: امتیاز USBIP: 10ATMC اتصال: Wi-Fi، Bluetooth، GPS

دلایلی برای خرید:

+ ایده آل برای ورزشکاران و کوهنوردان

+ طراحی فوق العاده سخت

دلایلی برای اجتناب:

– نمایش ضعیف

– بدون میکروفون برای تماس های هندزفری

Garmin Fenix 7 که برای صاحبان فعال آیفون مناسب است، اکثراً همه چیز را ردیابی می کند. همراه با ردیابی تمرین و ابزارهای آموزشی پیشرفته، همراه با برنامه های ناوبری استثنایی است.

این شیک ترین ساعت هوشمند نیست و صفحه نمایش آن می تواند واضح تر باشد، اما در واقع یک مربی شخصی روی مچ دست شما است که به شما کمک می کند سطح تناسب اندام فعلی خود را درک کنید و برای دستیابی به اهداف خود تلاش کنید.

Garmin Instinct 2

یک ساعت هوشمند ورزشی متمرکز برای کاربران آیفون

مشخصات فنی: سیستم عامل: Garmin OS سازگاری: اندروید، iOS نمایشگر: 0.9 اینچ MIPپردازنده: N/A حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: تا 65 روز در 45 میلی متر روش شارژ: امتیاز USBIP: 100 میلی متر قابلیت اتصال: بلوتوث، ANT+

دلایلی برای خرید:

+ ابزارهای آموزشی پیشرفته

+ ردیابی GPS عالی

+ عمر باتری فوق العاده طولانی

دلایلی برای اجتناب:

– نقشه ها را به خوبی نمایش نمی دهد

Garmin Instinct 2 از بهترین ویژگی‌های نسخه قبلی خود بهره می‌برد و آن‌ها را در یک بسته کاملاً جدید قرار می‌دهد که به خط Instinct چرخشی کمتر و سرگرم‌کننده‌تر می‌دهد. بنابراین، انتظار داشته باشید که کیس فوق‌العاده سخت، که فقط بلیطی برای کاربران ماجراجویانه است که دستگاه‌های آن‌ها همیشه با شکست مواجه می‌شوند، و صفحه نمایش دوگانه با کنتراست بالا، تنها با رنگ‌های جازیتر و لباس‌های باریک‌تر بازگردد. .

این ساعت هوشمند ورزشی محور با تمام ابزارهای پیشرفته تمرین تناسب اندام و همچنین پیشنهادات تمرینی سفارشی ارائه می شود. ما متوجه شدیم که طیف گسترده ای از فعالیت ها، به علاوه حالت چند ورزشی، و ابزارهای پیشرفته برای دویدن، دوچرخه سواری، شنا عملاً بی بدیل هستند. بنابراین، حتی اگر ثابت شد که صفحه نمایش آن برای نقشه برداری در آزمایش کم است، این یک قربانی کوچک برای تمام ویژگی های دیگری است که دریافت می کنید. ما متوجه شدیم که عمر باتری نیز قابل توجه است – اگر از عملکرد ساعت هوشمند استفاده می کنید تا 28 روز – بنابراین قطعاً آن را به شکلی گسترده جبران می کند.

Withings ScanWatch Horizon

یک ساعت هوشمند هیبریدی عالی برای آیفون

مشخصات فنی: سیستم عامل: N/A سازگاری: iOS 14+، Android 8.0+نمایشگر: صفحه نمایش PMOLED پردازنده: نامعلوم ذخیره سازی روی برد: ناشناخته باتری: 30 روز روش شارژ: صفحه شارژ مغناطیسی امتیاز IP: 10ATM (100 متر) قابلیت اتصال: بلوتوث کم مصرف

دلایلی برای خرید:

+ شبیه یک ساعت کلاسیک غواصان آنالوگ است

+ مانیتورهای چشمگیر قلب، اکسیژن خون، تنفس و ECG

دلایلی برای اجتناب:

– در هوش کم نمی کند

– بدون جی پی اس

ساعت‌های هوشمند هیبریدی برای افرادی که خواهان فناوری ساعت هوشمند هستند، اما همچنان برای ساعت‌های سنتی ارزش قائل هستند، بهترین سازش هستند. Withings ScanWatch Horizon ممکن است فیلمنامه را تغییر داده باشد و تناسب اندام را در صندلی عقب قرار دهد. با این حال، در آزمایش، ثابت شده است که در مورد مانیتورهای قلب، اکسیژن خون، تنفس و ECG خود را ارائه می دهد.

ما در طول آزمایش‌هایمان از برخی قابلیت‌های قدرتمند قلب و ردیابی سلامت آن لذت بردیم، اما همچنین از عمر باتری باورنکردنی آن در حدود یک ماه قدردانی کردیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که شارژ دستگاه های خود را فراموش می کنید، این طول عمر برای شما یک موهبت خواهد بود.

ظاهر و احساس یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل آن برای افرادی که پیچیدگی‌های استفاده از ساعت هوشمند را خسته‌کننده می‌دانند، عالی است، کنترل‌های اولیه آن مفید است، اما استفاده از آن بسیار ساده و بدون دردسر است. از سوی دیگر، این یک ساعت هوشمند بزرگ و سنگین است که ممکن است برای برخی افراد جذاب نباشد.

چگونه بهترین ساعت هوشمند آیفون را برای خود انتخاب کنیم

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون هنوز اپل واچ است، اما از آنجایی که چندین مدل آیفون وجود دارد، هنوز انتخاب مناسب برای نیازها و بودجه شما وجود دارد. به ویژگی‌ها نگاهی بیندازید، زیرا مدل‌های پرچم‌دار دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تری نسبت به مدل‌های مقرون به صرفه هستند.

اگر گزینه WatchOS امکان پذیر نیست، ساعت Wear OS را در نظر بگیرید. چند گزینه سازگار عالی وجود دارد که سیستم عامل Wear OS Google یا نرم افزار تایزن سامسونگ را اجرا می کنند. ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Wear نیز می‌توانند در مقایسه با ساعت‌های اپل بسیار شیک به نظر برسند، بنابراین اگر سبک اولویت شما بر عملکرد است، ممکن است بخواهید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

فیت‌بیت‌ها و پوشیدنی‌های هیبریدی مانند Withings، ساعت‌های هوشمند عالی برای کاربران آیفون هستند، بنابراین حتماً آن‌ها را در نظر بگیرید. این مخصوصاً اگر در بودجه هستید. همه ساعت های هوشمند Fitbit به طرز باورنکردنی مقرون به صرفه هستند.

اگر به دنبال یک گزینه غیر اپل واچ هستید، بدانید که درست مانند ساعت های اپل، مدل های پرچمدار عملکردهای بیشتری خواهند داشت. با این حال، مطمئن شوید که هنگام جفت کردن یکی با آیفون خود، از عملکردی مطمئن شوید. بررسی‌های ما باید در این زمینه به شما کمک کند، اما به مشخصات و فهرست ویژگی‌های ساعت هوشمند نیز نگاهی بیندازید.

چگونه ساعت های هوشمند آیفون را آزمایش می کنیم

فرآیند ساعت هوشمند ما معمولاً شامل استفاده از دستگاه به گونه‌ای است که گویی دستگاه پوشیدنی شخصی ماست. این بهترین راه برای ما است که آن را به طور کامل آزمایش کنیم و ببینیم در دنیای واقعی چگونه است. ما یک مرور جامع از ویژگی‌ها، عملکردها، عملکرد، عمر باتری و سهولت استفاده آن را انجام می‌دهیم و این کار را طی چند روز انجام می‌دهیم.

البته، از آنجایی که ما همچنین می‌خواهیم بدانیم که عملکرد آن چگونه است و چه ویژگی‌هایی در هنگام جفت شدن با آیفون در دسترس است، مطمئن می‌شویم که در آزمایش خود نیز آن را فشار دهیم. هنگامی که همه داده ها و اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کردیم، همه آن ها را می گیریم و با قیمت ساعت هوشمند مقایسه می کنیم و قبل از ارائه توصیه، متوجه می شویم که آیا ارزش زیادی برای خوانندگان ما دارد یا خیر.

بهترین ساعت هوشمند برای کاربران آیفون چیست؟

اکثر ساعت‌های هوشمند معیارهای اولیه سلامت شما مانند گام‌ها و کالری‌ها را ردیابی می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های مجهز به GPS داخلی برای دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا همراهان عالی هستند. بسیاری از ساعت‌های اینجا نیز همگام‌سازی می‌شوند، بنابراین اعلان‌هایی را از طریق ساعت خود دریافت می‌کنید، و شما را مجبور نمی‌کند هر چند وقت یکبار گوشی خود را بیرون بیاورید.

ما تمام ساعت‌های این فهرست را به‌طور کامل پوشیده، آزمایش و ارزیابی کرده‌ایم و آنها را بر اساس نرم‌افزار رتبه‌بندی کرده‌ایم که فکر می‌کنیم برای اکثر مردم بهترین است. به خاطر داشته باشید که ساعت شماره یک ممکن است برای شما بهترین نباشد، هرچند بسته به نیاز، سلیقه و بودجه شما.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس