سامسونگ گلکسی XCover 6 Pro جدیدترین گوشی عرضه شده سامسونگ است.

71
0
سامسونگ گلکسی XCover 6 Pro

سامسونگ گلکسی XCover 6 Pro را به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به سری گوشی های هوشمند این شرکت کره‌ای معرفی کرده است.

علیرغم اینکه سامسونگ گلکسی XCover 6 Pro به جای ما مردم عادی، خریداران صنعتی را هدف قرار می دهد، به نظر یک گوشی هوشمند نسبتاً محکم است که به اندازه کافی تقریباً همه کارهایی را که به طور بالقوه نیاز دارید به صورت روزانه انجام دهید. بدیهی است که در یک شاسی فوق العاده بادوام با ساختار MIL-STD-810H با درجه مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار تولید شده است.

در مورد مشخصات پایه، شما با صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ 120Hz TFT کار می کنید که با گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده است. حاشیه های قابل توجهی در XCover 6 Pro وجود دارد که به جای سوراخ کردن، از بریدگی قطره شبنم استفاده شده است.

سامسونگ، در داخل پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G را انتخاب کرده است که با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی جفت شده است که میتوان آن را تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD افزایش داد. یک باتری 4050 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که میتواند از طریق USB-C یا شارژ POGO شارژ شود. شما همچنین از توانایی باتری قابل تعویض توسط کاربر بهره‌مند می شوید.

Push-to-Talk در دسترس است، یک اسکنر بارکد نیز از طریق نرم افزار از پیش نصب شده Knox Capture در دسترس است. Galaxy XCover 6 Pro با اندروید 12 و One UI 4.1 عرضه می شود. امنیت بیومتریک از طریق اسکنر اثر انگشت دکمه پاور ارائه می شود. یک دوربین دوگانه در پشت با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل و لنز ثانویه 8 مگاپیکسل وجود دارد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

قیمت مستقیماً در پست وبلاگ اعلام رسمی سامسونگ تأیید نشده است، اما سامسونگ آلمان Galaxy XCover 6 Pro را با قیمت 600 یورو در اختیار دارد. از ماه جولای در بازارهای منتخب در اروپا، آسیا و خاورمیانه در دسترس خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس