هوآوی میت بوک D 16 جدید به تازگی وارد بازار شد.

51
0
هوآوی میت بوک D 16

مجموعه لپتاپ های سبک وزن هوآوی میت بوک D 16 جدید جدید در حال گسترش است. می‌توانید آن را بخرید و به هر کافی‌شاپی که در آن کار می‌کنید با خود ببرید.

نه تنها این، بلکه خریداران با خرید خود یک مانیتور رایگان عالی دریافت خواهند کرد.

استقبال از MateBook D 16 جدید

MateBook D 16 جدید یک لپتاپ سبک وزن با کارایی بالا با صفحه نمایش 16 اینچی است که برای تماشای فیلم در زمان استراحت کافی است. همچنین صفحه نمایش شما را بین برنامه های مورد نیاز برای کار تقسیم می کند. این لپتاپ از صفحه نمایش FullView برای راحتی بهتر چشم استفاده می کند، بنابراین می‌توانید به راحتی برای مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید.

حتی این لپتاپ دارای گواهینامه TÜV Rheinland Low Blue Light است به این معنی است که لپتاپ با دقت رنگ ها را بازتولید می کند و در عین حال از چشمان کاربران نیز محافظت می کند.

این لپتاپ باریک با بدنه فلزی در زیر، دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core H-series، رم دو کاناله و SSD پرسرعت با فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی است. این لپتاپ را می توانید در دو نسخه با پردازنده i5 یا i7 تهیه کنید.

MateBook D 16 همچنین دارای سیستم خنک کننده هوآوی Shark fin Fan برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد لپتاپ در هنگام انجام کارهای فشرده مانند اجرای چندین برگه مرورگر، نمودارها، اسناد و هر چیز دیگری است که برای انجام کارهای روزانه نیاز دارید.

هوآوی میت بوک D 16
هوآوی میت بوک D 16

اگر می‌خواهید تماس های ویدیویی انجام دهید، MateBook D 16 جدید آماده است. به لطف دوربین هوش مصنوعی 1080p، می‌توانید در هر جلسه ای که نیاز دارید شرکت کنید و به نظر می رسد که با همکاران خود در اتاق هستید. به این دلیل که لپتاپ از هوش مصنوعی برای تنظیم خط دید کاربر استفاده می‌کند. به این ترتیب، هر کسی که با او صحبت می‌کنید، احساس می‌کند که به چشمان شما نگاه می‌کند و امکان گفتگوی طبیعی تری را فراهم می‌کند.

MateBook D 16 جدید بخشی از اکوسیستم Super Device هوآوی است که تجربه منسجم تری را در میان ابزارهای شما، از هدفون گرفته تا موس، کیبورد و لپتاپ جدید شما ارائه می دهد.

MateBook D 16 قابل حمل است زیرا تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد. بر اساس ظاهر این لپتاپ نسبتاً بزرگی است، می‌توانید آن را حتی در یک کیف دوشی بدون اینکه خیلی سنگین باشد، با خود حمل کنید.

بهترین پیشنهاد را برای هوآوی میت بوک D 16 بگیرید

هوآوی میت بوک D 16
هوآوی میت بوک D 16

MateBook D 16 جدید برای پیش‌سفارش در فروشگاه Huawei بین ۲۹ ژوئن تا ۱۲ ژوئیه در دسترس است.

  • MateBook D 16 i5: کمی بیش از 900 دلار
  • MateBook D 16 i7: حدود 1200 دلار

تا زمانی که موجودی انبار باقی بماند، همه خریداران یک HUAWEI MateView GT 27 رایگان دریافت خواهند کرد، مانیتوری که قیمت آن تقریباً 300 دلار است. یک مانیتور منحنی 27 اینچی، با وضوح 2560x1440p و نرخ رفرش 165 هرتز است که ارزش هر پنی را دارد و حتی می‌خواهید بدون معامله بخرید.

وارد دنیای هوآوی شوید

لپتاپ جدید هوآوی نوید عملکرد سطح بالایی را برای استفاده شخصی و حرفه ای می دهد. مانیتور رایگانی که با هر پیش‌سفارش وارد می‌کنند، معامله را تا حدودی شیرین می‌کند، بنابراین اگر ما به جای شما بودیم عجله می‌کردیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس