ساندبار 12 هزار دلاری پورشه دیزاین مجهز به اگزوز 992 GT3

43
0
بررسی ساندبار 12 هزار دلاری پورشه دیزاین

پورشه دیزاین از یک اسپیکر یا ساندبار رونمایی کرده که نه تنها قیمت بالایی دارد، بلکه طراحی‌اش هم منحصر به‌فرد است. این محصول که Porsche 911 Soundbar 2.0 Pro نام دارد، به اگزوز خودروی پورشه 911 992 GT3 مجهز شده و 12 هزار دلار قیمت دارد. در این خبر به بررسی ساندبار 12 هزار دلاری پورشه دیزاین می پردازیم.

ساندبار 12 هزار دلاری پورشه دیزاین

این ساندبار 2.1.2 کاناله که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند، قدرتی برابر 300 وات دارد و از پورت HDMI 4K پشتیبانی می‌کند. البته با توجه به پشتیبانی آن از بلوتوث 5.0، اپل ایرپلی 2، گوگل کروم‌کست و همچنین اسپاتیفای کانکت، می‌توان از آن به عنوان یک سیستم صوتی بی‌سیم هم استفاده کرد.

پورشه دیزاین
بررسی ساندبار 12 هزار دلاری پورشه دیزاین

استفاده از سیستم اگزوز یک خودروی اسپرت در این ساندبار، باعث شده وزن آن افزایش چشمگیری پیدا کند و به 65 کیلوگرم برسد. بنابراین برای استفاده از آن باید ابتدا یک جای مناسب و محکم برای قرارگیری‌اش انتخاب کنید، البته امکان نصب این ساندبار روی دیوار هم وجود دارد.

این اولین باری نیست که با محصولی متفاوت از سوی پورشه دیزاین روبه‌رو می‌شویم و این برند لوکس تا به امروز از محصولات گران‌قیمت زیادی از ساعت‌های هوشمند گرفته تا گوشی‌ها هوشمند و حتی مانیتورهای گیمینگ رونمایی کرده است.

پورشه دیزاین ساندبار جدیدش را تنها در 500 نمونه روانه بازار می‌کند که البته قیمت 12 هزار دلاری‌اش باعث می‌شود تنها افراد ثروتمند و عاشق خودرو به سراغ آن بروند. پیش فروش این ساندبار از همین حالا شروع شده و از اول ژانویه 2023 در اختیار خریداران ثروتمندش قرار می‌گیرد

منبع : porsche

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس