معرفی و بررسی خودرو بی ام و آلپینا B5 GT

94
0
خودرو بی ام و آلپینا B5 GT

خودرو بی ام و آلپینا B5 GT ، یک محصول جدید و تولید محدود است که به صورت سدان و واگن در دسترس است و به قدرتمندترین موتور آلپینا مجهز شده.

خودرو بی ام و آلپینا B5 GT

یشرانه V8 توئین‌ توربو ب‌ام‌و که ۴‌.۴ لیتر حجم دارد، در نمونه‌های تیونینگ شده ۶۳۴ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. آلپینا یک ورودی هوای بهینه و صدا خفه‌کن قرار داده که ۱۳ اسب‌بخار قدرت و ۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیش‌تری تولید می‌کند.

خودرو بی ام و آلپینا B5 GT
خودرو بی ام و آلپینا B5 GT

ب‌ام‌و سری ۵ سدان تیون‌شده، در کم‌تر از ۳.۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۳۳۰ کیلومتر برساعت است. شتاب صفر تا صد نسخه واگن برابر ۳.۶ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۳۲۲ کیلومتر برساعت می‌رسد. نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد. ترمزها از نوع چهار پیستونی برمبو بوده و روتورهای ۱۵.۵ اینچی جلو و ۱۵.۷ اینچی عقب، قدرت توقف را مهیا می‌کنند.

خودرو بی ام و آلپینا B5 GT
B5 GT

دو خروجی اگزوز دوقلو پشت خودرو قرار گرفته، که روکش آن‌ها نیترید تیتانیوم است و ظاهر مشکی دارند. رینگ‌های B5 GT از نوع ۲۰ اینچی با طراحی کلاسیک بوده و رنگ آن‌ها Marron Volciano است.

آلپینا، B5GT را با رنگ بدنه استاندارد آبی و سبز خود ارائه می‌دهد. اما علاوه بر آن، رنگ‌های متنوع دیگری نیز دردسترس هستند. برای پوشش داخل خودرو به طور استاندارد چرم ناپا در نظر گرفته شده، اما تمام چرم Merino نیز قابل سفارش است. تزئینات و جزئیات مختلفی نیز می‌توان انتخاب کرد؛ مانند تریم چوبی Walnut Anthracite آلپینا.

خودرو بی ام و آلپینا B5 GT
خودرو بی ام و آلپینا B5 GT

آلپینا همچنین این مدل را با تودوزی سفارشی نیز ارائه می‌دهد که به تعداد محدود موجود است و صندلی های اسپرت با چرم مشکی Dakota و آلکانتارا، جزئیات آبی رنگ و نشان آلپینا دارد.
ب‌ام‌و آلپینا B5 GT را در حال حاضر می‌توان سفارش داد. تحویل آن‌ها نیز از ماه جولای امسال آغاز می‌شود. قیمت نسخه سدان از 157,889 دلار و قیمت نسخه واگن از 161,144 دلار آغاز می‌شود. ۱۹ درصد مالیات نیز به این مبالغ افزوده خواهد شد.

bama

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس