6 سایت برای جستجوی تصاویر به اشتراک گذاشته شده در توییتر

173
0
سایت برای جستجوی تصاویر

تا به حال فکر کرده اید تصویری که در شبکه های اجتماعی دیده اید از کجا آمده است؟ این ابزار به شما امکان می دهد تصاویر آپلود شده در توییتر را به راحتی جستجو کنید. سایت برای جستجوی تصاویر را در ادامه معرفی کرده ایم.

در حال حاضر، همه ما قدرت توییتر – که با نام X تغییر نام داده شده است – و کاربران آن در ارسال اطلاعات در زمان واقعی را می دانیم. مطمئنا، توییت‌ها عالی هستند، اما در مورد عکس‌ها چطور؟ خوشبختانه، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که به هر کسی اجازه می‌دهند تا در دنیای توییتر برای یافتن تصاویر جستجو کنند.

1.سایت برای جستجوی تصاویر Twitter Search

مکان واضح برای شروع موتور جستجوی بومی توییتر است. هر سال که می گذرد به طور فزاینده ای قدرتمندتر و دانه بندی می شود. توییتر می تواند به شما در جستجوی شغل کمک کند و حتی به عنوان یک ابزار تحقیقاتی قابل اعتماد عمل کند.

برای انجام یک جستجوی ساده تصویر با استفاده از برنامه وب توییتر، فقط عبارت خود را در قسمت جستجو در گوشه سمت راست بالا وارد کنید. هنگامی که نتایج قابل مشاهده است، روی برگه Photos کلیک کنید تا تمام محتوای دیگر فیلتر شود.

اگر به جستجوی دقیق تری نیاز دارید، از قابلیت جستجوی پیشرفته استفاده کنید. از صفحه نتایج در مرحله قبل، روی جستجوی پیشرفته در منوی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید.

در پنجره جدید، می‌توانید بر اساس کلمات (هر یا همه عبارت‌های جستجو، عبارات دقیق، کلمات حذف شده و هشتگ‌ها)، زبان، اکانت های خاص، پاسخ‌ها و توییت‌های اصلی، توییت‌هایی با لینک، حداقل تعداد پاسخ‌ها/لایک‌ها/ریتوییت‌ها و تاریخ.

2. TweetDeck

TweetDeck قبلاً یک برنامه شخص ثالث مستقل بود، اما توییتر این شرکت را در سال 2011 خریداری کرد و از آن زمان آن را به یک سرویس پر ویژگی برای کاربران قدرتمند توییتر تبدیل کرد.

با استفاده از این ابزار، می توانید فیدهایی از محتوای توییتر در زمینه های خاص مورد علاقه ایجاد کنید. سپس می‌توانید آن فیدها را طوری تنظیم کنید که فقط توییت‌هایی را با تصاویر نمایش دهند.

برای ایجاد فید تصویر توییتر در TweetDeck، ابتدا باید برنامه را به اکانت توییتر خود متصل کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید از فید خانه موجود، فهرستی که ساخته‌اید استفاده کنید یا به طور کامل یک جستجوی جدید ایجاد کنید.

برای افزودن تب های کاوش یا پیام، فهرست‌های خاص، پروفایل‌ها، توییت‌های نشانک‌شده و موارد دیگر، روی دکمه افزودن ستون در سمت چپ کلیک کنید. همچنین، از نماد جستجو برای وارد کردن عبارت مورد علاقه خود استفاده کنید. هنگامی که فید در پنجره اصلی نمایش داده شد، باید آن را طوری تنظیم کنید که فقط تصاویر را نشان دهد.

برای استفاده از منوی فیلتر خود، آیکون Search Tweets را در گوشه سمت راست بالای فید بزنید. از آنجا، باید رسانه را انتخاب کنید و فقط نمایش توییت‌ها با رسانه را فعال کنید.

فید به طور خودکار بازنشانی می‌شود، اما می‌توانید پارامترهای جستجو را حتی بیشتر تغییر دهید. شما می توانید به طور خاص به تصاویر (با یا بدون فیلم) و همچنین GIF ها، پخش ها و لینک ها نگاه کنید.

وقتی خوشحال هستید، برای بار دوم روی آیکون ذره بین کلیک کنید تا منو جمع شود و فقط فید و داشبورد تصفیه شده خود را ببینید. اگر این پلتفرم را دوست دارید، با جایگزین های TweetDeck برای مک و ویندوز آشنا شوید.

3.سایت برای جستجوی تصاویر Google

به طور طبیعی، گوگل همچنین ابزار قدرتمندی برای جستجوی تصاویر در توییتر است. استفاده از Google برای انجام جستجوی خود در مقایسه با روش هایی که قبلاً به آنها نگاه کردیم، دارای چند مزیت کلیدی است.

به عنوان مثال، تصاویر برش داده نمی شوند، بعید است که تصاویر تکراری را مشاهده کنید، و می توانید از لیست کامل اپراتورهای جستجوی گوگل برای اصلاح جستجوی خود استفاده کنید.

یک مزیت دیگر این است که برخلاف فیس بوک، توییتر راهی را برای کاربران فراهم نمی کند تا حساب های خود را از الگوریتم های جستجوی گوگل حذف کنند. به این ترتیب، فهرست نتایج جامع خواهد بود.

برای استفاده از گوگل برای یافتن تصاویر توییتر، باید از اپراتور سایت استفاده کنید. برای انجام این کار، site:twitter.com [عبارت جستجو] را در نوار جستجو تایپ کنید و Enter را بزنید. حتی می‌توانید با استفاده از URL vanity آن‌ها، آن را به یک کاربر خاص محدود کنید.

از صفحه نتایج، روی تب Images کلیک کنید تا همه مسابقات را مشاهده کنید – یک نمایشگر رسانه توییتر ساده. به یاد داشته باشید، برای رفتن به پست توییتر حاوی تصویر، می توانید لینک متن زیر هر تصویر را بزنید.

4.سایت برای جستجوی تصاویر Google Social Search

همچنین نسخه‌ای از Google وجود دارد که به‌طور خاص برای کشف محتوای رسانه‌های اجتماعی برای شما طراحی شده است. می‌توانید با انتخاب یک عبارت دقیق، به استثنای عبارت‌ها و استفاده از عملگر OR، جستجو را اصلاح کنید.

نتایج جستجوی عبارات شما فیس بوک را به عنوان منبع پیش ‌فرض خود دارند، اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی تب Twitter کلیک کنید تا محتوای آن پلتفرم را نشان دهید.

برای ایجاد یک نمایشگر گالری توییتر، فقط Image را انتخاب کنید، و Google فقط تصاویر را در توییت ها با استفاده از شرایطی که شما مشخص کرده اید ارائه می دهد. برای بزرگنمایی روی یک عکس کلیک کنید. اگر دوباره آن را انتخاب کنید، در پروفایل یا پست کاربر توییتر قرار خواهید گرفت.

به کاوش در این پلتفرم و همچنین موتورهای جستجوگر جایگزین گوگل ادامه دهید. آنها می توانند به همان اندازه در جستجوی ابزارهای جستجوی تصویر توییتر مفید باشند.

5. Bing Visual Search

اگر عکسی در فید شما مشکوک به نظر می‌رسد، یا فقط می‌خواهید افراد دیگری مانند آن را پیدا کنید، با دانلود یا گرفتن اسکرین شات از آن و استفاده از آن در پلتفرمی مانند Bing Visual Search، جستجوی عکس معکوس در پست توییتر را امتحان کنید. URL های تصویر

کاری که سرویس‌های جستجوی تصویر معکوس انجام می‌دهند، یافتن رسانه‌ای است که شبیه آنچه آپلود کرده‌اید، خواه مطابقت دقیق باشد یا حاوی عناصر مشابه باشد. در مورد بینگ، محتوا را از سراسر وب جمع آوری می کند، نه فقط توییتر.

در نهایت یک تب پر از محتوای مرتبط خواهید داشت که تصاویر و برخی جزئیات را به شما نشان می دهد. از اینجا، می‌توانید با کلیک کردن روی عکس‌ها، بررسی منابع آنها، و حتی جستجوی تصویر جدید توییتر از طریق Bing، نتایج بیشتری ایجاد کنید.

6.سایت برای جستجوی تصاویر Google Image Search

کاری که می توانید در بینگ انجام دهید، مطمئناً می توانید در گوگل انجام دهید. بنابراین، می‌توانید مراحل جستجوی معکوس تصاویر توییتر را در اینجا نیز بیاموزید. آنها تقریباً دقیقاً یکسان هستند.

کافی است به Google Images بروید، روی آیکون دوربین کلیک کنید و یا عکسی را که در مورد آن کنجکاو هستید آپلود کنید یا URL را مستقیماً از توییتر جای‌گذاری کنید. جستجو را بزنید و گالری تصاویر مشابه Bing را دریافت خواهید کرد.

می‌توانید تصاویر و منابع آن‌ها را مرور کنید و بررسی کنید. نحوه استفاده از آنها در رابطه با توییتر به شما بستگی دارد.

کدام ابزار جستجوی تصویر توییتر بهترین است؟

متأسفانه، سرکوب سرویس‌ها و APIهای شخص ثالث توسط توییتر در دهه گذشته به این معنی است که بسیاری از ابزارهای جستجوی تصویر سابق توییتر دیگر در دسترس یا کاربردی نیستند.

در حقیقت، اکثر مردم باید به برنامه اصلی توییتر یا TweetDeck پایبند باشند. فقط در صورتی که نتایج مورد نظر شما را به دست نیاوردند، باید از آن منشعب شوید. و هنگامی که تصاویری را در پلتفرم اجتماعی پیدا کردید، سعی کنید تصاویر خود را آپلود کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس