بهترین تم های اینستاگرام برای کمک به ساخت برند شما

47
0
بهترین تم های اینستاگرام

زمانی که تصمیم بگیرید چه محتوایی در اینستاگرام پست کنید، باید برای انتخاب یک تم مناسب تصمیم بگیرید. زیرا بهترین تم های اینستاگرام به پیشرفت و درآمدزایی برند شما کمک می کنند.

اینستاگرام یکی از بهترین مکان‌ها برای ساخت برند به صورت آنلاین است، چه آن برند برای خود شما باشد و چه برای کسب و کار شما. به هر دلیلی که قصد ساخت یک برند را داشته باشید،در صورتی که محتوای شما دارای جذابیت بصری باشد، اینستاگرام مکان مناسبی برای شما می باشد.

برای ارائه ایده هایی در مورد چگونگی استفاده حداکثری از پتانسیل این پلتفرم، لیستی از بهترین تم های اینستاگرام را برای شما در این مقاله گردآوری کرده ایم.

انتخاب بازار هدف در اینستاگرام

انتخاب بازار هدف در اینستاگرام
انتخاب بازار هدف در اینستاگرام

اگر برنامه و هدف مشخصی برای خود دارید و فقط به دنبال ایده هایی برای تم اینستاگرام خود هستید، از این قسمت عبور کنید.

در وضعیت مقابل، اگر نمی دانید چه محتوایی پست کنید، یا چرا محتوای شما به اندازه موضوع شما مهم است، این بخش برای شما مناسب است.

به بیان ساده:

اینترنت مکان شگفت انگیزی است، اما به طور کامل از حجم زیادی از اطلاعات اشباع شده است.

در نتیجه کاربران به کلمات کلیدی و هشتگ‌ها روی آورده‌اند تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند که مستقیماً با علایق آنها در ارتباط است.

غذا

وبلاگ نویسی در مورد غذا یک تجارت پر سود است. در حالی که بازار پر از رقیبان بسیار است،اما اگر عاشق آشپزی هستید و استعداد خاصی در گرفتن عکس‌های جذاب دارید، اینستاگرام مکانی عالی برای امتحان کردن این ایده است.

سفر

وبلاگ نویسان سفر همیشه جالب هستند، زیرا مکان های شگفت انگیز و ناشناخته زیادی در جهان برای بازدید وجود دارد. عکس‌هایی از مکان‌های کمتر دیده شده که افراد دیگر فقط می‌توانند رویای قدم گذاشتن در آن‌ها را داشته باشند، قطعا می‌توانند فالوور های مشتاق زیادی را به سمت شما جذب کنند.

برای زیبایی‌شناسی اینستاگرام در این سبک کاری، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید، از طبیعت وحشی گرفته تا خرابه‌های متروکه تا مقاصد گرمسیری و آفتابی. اگر در یک شهر واقعا زیبا زندگی می کنید، می توانید محیط اطراف خود را برای دنبال کنندگان بین المللی توصیف و مستندسازی کنید.

مد و سبک زندگی

مانند غذا، مد و سبک زندگی یک صنعت بسیار بسیار پررونق است. از آنجایی که این بخش بسیار وسیع است، می توان آن را به ده ها قسمت مختلف تقسیم بندی کرد. در ابتدا شما باید به این فکر کنید که چه نوع موضوعی را می خواهید پوشش دهید تا مخاطبان هدف را، با کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط هدف قرار دهید.

کتاب، نویسندگی و مطالعه

همانطور که احتمالا حدس می زنید، ایده نویسندگی، کتاب یا مطالعه در اینستاگرام ایده ی زودبازدهی نیست. با این حال، این یکی از ایده های بسیار خوبی است که می‌توانید بر روی اینستاگرام اجرا کنید. اگر یک نویسنده هستید، ممکن است این ایده برای شما مناسب باشد.

بهترین تم های اینستاگرام

اکنون که در رابطه با محتوا سخن گفتیم، بیایید به مبحث اصلی این مقاله بپردازیم: فهرستی از تم‌های اینستاگرام که می‌توانید برای جذاب تر کردن برند خود از آنها استفاده کنید.

این مقاله در حال حاضر همه تم‌ها را پوشش نمی دهد، و تنها درباره محبوب‌ترین (و خلاقانه‌ترین آنها) صحبت خواهیم کرد. ما همچنین می‌خواهیم در ادامه شما را به برخی از اکانت هایی که از این تم ها به بهترین نحو ممکن استفاده می‌کنند آشنا کنیم و به شما توصیه می‌کنیم که آنها را دنبال کنید.

تم های رنگین کمان یا تک رنگ اینستاگرام

تم های رنگین کمان یا تک رنگ اینستاگرام
تم های رنگین کمان یا تک رنگ اینستاگرام

تم های رنگین کمانی یا تک رنگ نوعی طرح رنگی هستند که می توانید در اینستاگرام خود اعمال کنید. اجرای آنها ساده است، ولی برنامه ریزی برای اینکار کمی سخت است، اگر بتوانید این ایده را به درستی اجرا کنید، قطعا از نتیجه ی کار لذت خواهید برد.

رنگین کمان ، Rainbow

در تم رنگین کمان، ایده این است که عکسی با رنگ غالب انتخاب کنید و آن را پست کنید. برای مثال رنگ زرد.

در مرحله بعد، عکسی با رنگ غالب که دقیقاً در کنار رنگ زرد در چرخه رنگ قرار دارد، انتخاب کرده و پست کنید. مثلا رنگ نارنجی.

پس از آن، تا زمانی که فید اینستاگرام شما افکتی شبیه به رنگین کمان ایجاد کند، عکسی با رنگ غالب روی چرخه رنگی کنار نارنجی انتخاب کنید و همینطور ادامه دهید.

تک رنگ ، single-color

در تم تک رنگ، یک رنگ را برای کار انتخاب کنید. همه تصاویر شما باید از آن رنگ استفاده کنند.

این موضوع به مهارت بیشتری نسبت به آنچه که مردم تصور می کنند نیاز دارد، علاوه بر آن به برنامه ریزی دقیق زیادی نیاز دارد، اما می توان آن را عملی کرد.

برای دیدن نمونه هایی از تم رنگین کمان،oakandink را بررسی کنید.

برای دیدن نمونه هایی از تم تک رنگ، درbenjaminhardman را بررسی کنید.

تم های اینستاگرام Flat Lay

تم های اینستاگرام Flat Lay
تم های اینستاگرام Flat Lay

یکی دیگر از تم های محبوب و موفقی که می توانید آن را امتحان کنید « Flat Lay » است. ایده ی اصلی این تم گرفتن عکس از بالا است.

با این تم اینستاگرام:

در این سبک تصاویر شما می تواند از هر چیزی که می خواهید باشد، تنها نکته ای باید رعایت کنید این است که تصویر به مانند زاویه دید یک پرنده عکاسی شده باشد.

می توانید این تم را با یکی از تم های دیگر لیست ترکیب کنید تا نتیجه نهایی بسیار زیباتری ایجاد کنید.

این موضوع به‌ویژه هنگام عکاسی از کتاب‌ها، نوشتن و مطالعه به خوبی کارساز است. با این حال، می تواند در زمینه ی غذا نیز از آن استفاده کنید.

برای دیدن نمونه‌های این ایده flatlays را بررسی کنید.

تم های پازل اینستاگرام

تم های پازل اینستاگرام
تم های پازل اینستاگرام

اگر به دنبال ایجاد چالش، هم برای خود و هم برای فالوورهایتان هستید باید یک تم پازل را امتحان کنید. فرآیند انجام این کار بدین شکل است که باید از چندین عکس کوچکتر، یک عکس بزرگتر ایجاد کنید.

در نتیجه در فید اینستاگرام، این تم یک تصویر بزرگ‌تر ایجاد می کند، در واقع شما باید تصویر اصلی را به مربع‌های کوچک‌تر برش دهید، سپس آن‌ها را دوباره به هم در داخل فید متصل کنید، از طریق کنار هم قرار گرفتن پست ها. لازم به ذکر است در اینصورت تصویر کامل تنها در صورتی قابل مشاهده است که شخصی از صفحه کاربری شما بازدید کند.

ایجاد این تم کار بیشتری می برد، اما زمانی که به درستی انجام شوند، می تواند شگفت انگیز به نظر برسد.

برای مشاهده این تمjuniperoats را بررسی کنید.

Continuous Filter Themes for Instagram

Continuous Filter Themes for Instagram
Continuous Filter Themes for Instagram

در این ایده، برای هر تصویری که در اینستاگرام پست می‌کنید باید از فیلتر یکسانی استفاده کنید تا ظاهری یکنواخت داشته باشند. محتوا، رنگ غالب و پرسپکتیو اهمیتی ندارد، به شرطی که از یک فیلتر استفاده کنید.

اگرچه این کار ممکن است آسان به نظر برسد، اما باید توجه داشته باشید که:

فیلترها به رنگ های زیرین مختلف، میزان روشنایی و کنتراست واکنش متفاوتی نشان می دهند.

به منظور اطمینان از اینکه برخی از تصاویر خیلی تاریک، خیلی روشن به نظر نرسند، ممکن است لازم باشد هر بار که عکسی را پست می کنید تنظیمات فیلتر مورد علاقه نظر خود را تنظیم کنید.

برای دیدن نمونه های این تم،lucyinthesskyy را بررسی کنید.

تم های تیره، روشن یا پاستلی اینستاگرام

تم های تیره، روشن یا پاستلی اینستاگرام
تم های تیره، روشن یا پاستلی اینستاگرام

در نهایت، یکی از ساده‌ترین و لذت‌بخش‌ترین ایده که می‌توانید استفاده کنید، تم تیره، روشن یا پاستلی برای اینستاگرام است.

در اینصورت، کار تاحدودی ساده است.

برای تم‌های تیره اینستاگرام، هر تصویر باید دارای تنظیمات یا فیلتر تیره رنگ باشد.

برای تم‌های روشن اینستاگرام، هر تصویر باید دارای فیلتر یا تنظیمات روشن باشد.

برای تم‌های پاستلی اینستاگرام، همه اشیا و رنگ‌های غالب در تصویر باید پاک شوند یا کاهش یابند.

اگر به دنبال ایجاد یک برند حرفه ای با حداقل زحمت هستید، ممکن است یکی از این سه ایده برای شما مناسب باشد. می‌توانید نمونه‌ های آن را درthebookwormofnotredame  ببینید.

cestmaria را نیز بررسی کنید.

انتخاب یک تم مناسب یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید انجام دهید.

اگر هنوز در تلاش هستید تا بفهمید که چگونه برند خود را در اینستاگرام معرفی کنید، این ایده می‌تواند فوق‌العاده به نظر برسد. با این حال، تا زمانی که اهداف خود را انتخاب کرده باشید و موضوعی مشخص را در ذهن داشته باشید، می‌توانید فضایی زیبا ایجاد کنید که برای شما و فالوورها جذاب باشد.

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس