سه‌ پایه‌های ماژولار گلکسی S23 توسط سامسونگ رونمایی شد

59
0
سه‌ پایه‌های ماژولار گلکسی S23

سامسونگ لوازم‌ جانبی دوربین جدیدی برای سری گلکسی S23 معرفی کرده است؛ پایه‌ی گوشی و پایه‌ی دوربین که تصویر آن‌ها در برخی فروشگاه‌های آنلاین رؤیت شده است. این ابزارها به دارندگان گوشی‌های پرچم‌دار غول فناوری کره‌ی جنوبی کمک می‌کنند هنگام عکاسی، تماس‌های ویدیویی و موقیت‌یابی، انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشند. این دو محصول همچنین با قاب‌های محافظ رسمی سری S23 سازگاری دارند. در این پست به بررسی سه‌ پایه‌های ماژولار گلکسی S23 می پردازیم.

سه‌ پایه‌های ماژولار گلکسی S23

Slim Tripod امکان قرارگیری گوشی‌های سری گلکسی S23 را در جهت افقی و عمومی فراهم می‌کنند و از پایه‌های جمع‌شونده بهره می‌برد. هنگامی‌که پایه‌های این محصول درحالت باز قرار دارند، می‌توان از آن به‌عنوان دستگیره‌ای برای فیلم‌برداری استفاده کرد. این سه‌پایه در رنگ نقره‌ای و با قیمت ۳۴ پوند (حدود ۴۱ دلار) در فروشگاه بریتانیایی سامسونگ فهرست شده است.

Camera Grip یک سه‌پایه‌ی مینیاتوری است که به دارندگان گلکسی S23 اجازه می‌دهد این گوشی را درجهت افقی یا عمودی قرار دهند. این ابزار یک دکمه‌ی شاتر بلوتوثی قابل جداشدن دارد که می‌توان از آن برای گرفتن عکس یا شروع فیلم‌برداری استفاده کرد. علاوه‌براین می‌توان درصورت تمایل، پایه را هنگام فیلم‌برداری کج کرد. امکان جمع کردن پایه‌های این محصول در بدنه‌ی آن وجود دارد. Camera Grip در فروشگاه هنگ‌کنگ سامسونگ با قیمت حدود ۴۵ دلار رؤیت شده است.
هیچ‌کدام از سه‌پایه‌های سامسونگ برای سری گلکسی S23 در فروشگاه ایالات‌متحده‌ی این شرکت فهرست نشده‌اند اما احتمالاً به‌زودی دردسترس مشتریان این ناحیه نیز قرار خواهند گرفت.

theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس