8 بازی ترسناک سینمایی برتر

52
0
8 بازی ترسناک سینمایی برتر

این بازی‌های ترسناک سینمایی دارای داستان غنی هستند و شخصیت‌های خوش ساختی دارند که به بازیکنان کمک می‌کنند حتی بیشتر در دنیای پیچیده بازی غوطه‌ور شوند. فهرست 8 بازی ترسناک سینمایی برتر را در اول نیوز بخوانید.

در حالی که هیچ کمبودی در بازی‌های فانتزی سینمایی وجود ندارد، وقتی صحبت از عناوین ترسناک به میان می‌آید، انتخاب کمی محدودتر می‌شود. با این حال، طرفداران ژانر وحشت هنوز هم می‌توانند بازی‌های ترسناک رعب آور، خلاقانه و فوق وحشتناک را پیدا کنند که می‌توانند یک تجربه بصری خیره کننده و سینمایی ارائه دهند. بازیکنان می‌توانند داستان‌های ترسناک جدیدی را کشف کنند یا در دنیایی گم شوند که از فیلم‌ها و شخصیت‌های ترسناک مورد علاقه‌شان الهام گرفته شده است و حتی می‌توانند به جای برخی از نمادین‌ترین قاتلان سریالی قدم بگذارند.

این بازی‌های فوق‌العاده زیبا، داستانی غنی نیز دارند، با شخصیت‌های خوش ساخت که همگی بازیکنان را حتی بیشتر در دنیای پیچیده و پر رمز و راز بازی غرق می‌کنند. از ماجراجویی و ترسناک بقا گرفته تا بازی‌های روان‌شناختی تاریک، بازیکنان می‌توانند به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و خطرناکی بپردازند که مطمئناً آنها را وحشت‌زده می‌کند و همچنین چند ترس خوب را به همراه خواهند داشت.

8 بازی ترسناک سینمایی برتر

8. Rusty Lake: Roots

اگر وس اندرسون یک انیمیشن ترسناک بسازد، احتمالا چیزی شبیه دریاچه زنگ زده: ریشه‌ها خواهد بود. این بازی ترسناک و از نظر بصری دلپذیر ممکن است ترسناک‌ترین بازی‌ای نباشد که بازیکنان می‌توانند دنبال آن بروند، اما یکی از منحصر به فردترین و به طور شگفت انگیزی سینمایی‌ترین آن‌ها است.

این بازی ترسناک معمایی نسبتاً دشوار، یک ماجراجویی طراحی شده با دست و به طرز شگفت‌آوری ترسناک است که بازیکنان خود را به دریاچه اسرارآمیز Rusty می‌برد. Rusty Lake: Roots یکی از سورئال‌ترین و همه‌جانبه‌ترین بازی‌های ترسناک است که در آن بازیکنان می‌توانند شجره خانوادگی خود را بسازند، اسرار تاریک را کشف کنند و با جزئیات هر شخصیت و همچنین نحوه زندگی و مردنشان آشنا شوند.

8 بازی ترسناک سینمایی برتر

7. The Evil Within 2

بازی The Evil Within 2 برای کسانی که بازی‌های ترسناک خود را با مبارزات باورنکردنی و داستان‌های جذاب دوست دارند، انتخابی عالی است. این بازی ترسناک روانشناختی داستان کارآگاهی به نام سباستین را دنبال می‌کند که برای نجات دخترش در دنیای خطرناک STEM باید با دشمنان وحشی مبارزه کند.

بازیکنان می‌توانند این دنیای باز وحشتناک و داستان دلخراش آن را کشف کنند و در عین حال به سباستین کمک کنند تا موجودات خطرناک را بکشد و از تله‌ها فرار کند تا رستگاری خود را به دست آورد. این یک بازی بسیار خشن و خونین است که برای گیمرهای ترسناک بقا که دوست دارند یک تجربه چالش برانگیز و سینمایی را تجربه کنند، عالی است.

8 بازی ترسناک سینمایی برتر

6. Dead by Daylight

بازی Dead by Daylight یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و در عین حال بسیار دشوارترین بازی‌های ترسناک چند نفره سینمایی است، اما بازیکنان می‌توانند آن را به صورت انفرادی نیز امتحان کنند. بازیکنان می‌توانند قبل از گم شدن در دنیای اتمسفریک و ترسناک بازی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند بازمانده شوند یا قاتل.

گیمرها می‌توانند از میان نمادین‌ترین قاتلان فیلم‌های ترسناک تاریخ شخصیت خود را انتخاب کنند و در حین تلاش برای شکار دوستان خود، از برخی از بهترین امتیازات قاتل لذت ببرند. در حالی که هدف قاتل گرفتن، شکنجه و کشتن سایر بازیکنان است، بازماندگان باید از هوش و خلاقیت خود برای فرار از حملات او استفاده کنند.

8 بازی ترسناک سینمایی برتر

5. The Medium

بازی The Medium یکی از بهترین بازی‌های ترسناک سال 2021 و یک عنوان تک نفره احساسی و تاریک است که بازیکنان خود را به ماجراجویی فراموش نشدنی می‌برد. این یکی از خیره‌کننده‌ترین بازی‌های ترسناک روان‌شناختی با دنیایی پیچیده، شخصیت‌های خارق‌العاده، و داستانی خوش ساخت و بالغانه است.

بازیکنان در حین حل پازل در طول گیم پلی واقعیت دوگانه، به طور کامل در این دنیای فراطبیعی غوطه ور خواهند شد. آن‌ها باید اسرار تاریک را کشف کنند در حالی که از توانایی‌های روانی خود برای کشف روح و جهان واقعی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند از حملات یک هیولای وحشتناک به نام The Maw جان سالم به در ببرند.

8 بازی ترسناک سینمایی برتر

4. House of Ashes

بازی House of Ashes یکی از زیباترین و ترسناک‌ترین بازی‌های ترسناک بقا-روانشناسی است. بازیکنان به یک معبد زیبای سومری منتقل می‌شوند که اسرار تاریک و موجودات مرگبار را در خود پنهان می‌کند. گیمرها بخشی از یک واحد نیروهای ویژه خواهند بود که به طور تصادفی این موجودات باستانی و مرگبار را از زیر خاک بیرون می‌آورند.

در حالی که یکی از سینمایی‌ترین بازی‌های ترسناک با روایت هیجان انگیز و پویا و داستانی الهام گرفته از اسطوره‌های تاریک است، اما همچنین یک بازی نسبتاً دشوار است که در آن هر تصمیمی که بازیکن می‌گیرد بسیار مهم است و بر پایان بازی تأثیر می‌گذارد. برخی از اشتباهات در بطن House of Ashes وجود دارند که بازیکنان اگر می‌خواهند تجربه بازی خود را لذت بخش‌تر کنند، باید از آن‌ها اجتناب نمایند.

بازی ترسناک

3. The Mortuary Assistant

بازی The Mortuary Assistant یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های ترسناک سینمایی در سال‌های اخیر است. عنوانی که دارای گیم پلی جذابی است که به اندازه داستانش منحصر به فرد است. در این بازی شبیه‌ساز پزشکی واقعی و وحشتناک، بازیکنان می‌توانند به جای یک دستیار مرده‌شورخانه روزگار بگذرانند و باید در محیط تاریک و مرموز River Fields Mortuary کاوش کرده و زنده بمانند، جایی که می‌توانند شیاطین بیشتری نسبت به اجساد پیدا کنند.

بازیکنان باید زمان زیادی را با اجساد مردگان بگذرانند، و نه تنها مومیایی کردن و مراقبت‌های عمومی را انجام دهند، بلکه یاد بگیرند چگونه شیاطین را بیرون کنند تا نیروهای ماوراء طبیعی شیطانی را تحت کنترل نگه دارند. این بازی دارای داستانی جذاب و تصاویری خیره کننده است، اما نسبتاً دشوار است، بنابراین بهتر است گیمرهای معمولی قبل از شروع، برخی از نکات ابتدایی را برای تجربه Mortuary فرا گیرند.

بازی ترسناک

2. Inmost

بازی Inmost یک بازی ترسناک سینمایی Metroidvania است که بازیکنان خود را به یک ماجراجویی احساسی و عجیب می‌برد. این بازی ترسناک روانشناختی زیبا و ترسناک دارای گرافیک پیکسلی دو بعدی خیره کننده با مناظر کابوس وار و هیولاهای ترسناک است.

این بازی برای طرفداران عناوین ترسناکی که می‌خواهند یک بازی شبح وار با داستان سرایی تعاملی اما بدون خشونت و خون بازی کنند عالی است. بازیکنان باید در حین انتخاب از بین سه شخصیت مختلف که هر کدام داستان احساسی خود را دارند، یک هزارتوی تاریک الهام گرفته از فانتزی را کشف کنند. گیمرها باید از تله‌ها فرار کنند، پازل‌های محیطی را حل کنند و هیولاهای قدرتمند را شکست دهند تا در حین کاوش در تمام گذرگاه‌های مخفی و هیجان‌انگیز بازی زنده بمانند.

بازی ترسناک

1. Resident Evil 7: Biohazard

بازی Resident Evil 7: Biohazard یکی از ترسناک‌ترین و سینمایی‌ترین بازی‌های ترسناک بقا است که بازیکنان می‌توانند از منظر اول شخص واقع گرایانه از آن لذت ببرند. این بازی یکی از خشن‌ترین و ترسناک‌ترین بازی‌ها با عناصر ترسناک روانشناختی است که می‌توان آن را به صورت تک نفره و همچنین در حالت چند نفره بازی کرد.

بازیکنان باید در حالی که سعی می‌کنند از حملات وحشتناک زامبی‌ها جان سالم به در ببرند، یک دنیای ترسناک اما عمیقاً اتمسفریک و خانه مزرعه وحشتناک آن را کشف کنند. این یک بازی داستانی زیبا و همه جانبه است که به همان اندازه که ترسناک است چالش برانگیز و هیجان انگیز نیز هست.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 8 بازی ترسناک سینمایی برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس