صرافی alireza xchange

72
0
صرافی علیرضا اکسچینج

کار صرافی alireza xchange که به کار میلیاردرها معروف است، عمدتاً مربوط به ارز، طلا و نقره و پول است. صرافی ها معمولا از طریق معامله ارز و تبدیل ریال به ارز خارجی کسب درآمد می کنند. مهم ترین هدف از ایجاد ارز نیمایی، احیا و توسعه و ساماندهی واردات و صادرات است و دلار نیمایی برای تعادل قیمت ها عرضه می شود. قیمت نیم دلار در مقایسه با ارزهای دیگر مانند سن یا نرخ آزاد کمتر است و به همین دلیل استفاده از دلار نیمایی برای واردکنندگان بسیار مفید است. شاید بیشتر شما بگویید در ایران بانک مرکزی موظف به تبدیل ریال به ارز است، اما این درست نیست، زیرا بانک مرکزی فقط به معاملات کلان و درخواست های کلان می پردازد که معمولاً برای تجارت و صنعت استفاده می شود، اما در برای اینکه شخصی برای سفر برون مرزی خود ارز بخرد باید به صرافی مراجعه کند و وجود طلا در سبد کالای صرافی فقط برای سود بیشتر است و اگر این مقدار خرید و فروش زیاد باشد می تواند کارآمد باشد.

صرافی علیرضا اکسچینج
صرافی علیرضا اکسچینج

همانطور که در بازار طلا هر لحظه می توانید نرخ جدید را ببینید، همان نرخ ارز است و هر دقیقه نرخ تغییر می کند و برای اینکه صرافی بداند نرخ ارز چقدر است باید با آن تنظیم شود. بازار جهانی که نرخ ارز را تعیین می کند. ایران مشخص می کند که صرافی ها به طور خاص با امارات در ارتباط هستند و این بازار از ساعت 11 شروع می شود، بنابراین اگر زودتر از این ساعت به صرافی مراجعه کردید، حتماً کلمه تغییر نرخ را ذکر کنید. هنوز نرسیده است در مورد صرافی ها شنیده اید، بنابراین صرافی های امارات از ساعت 11 شروع به کار می کنند. در قدیم کار صرافی ها کسب درآمد از طریق صدور برات برای مردم و تبدیل این اسکناس ها به پول بود، یعنی در این کشور برات در ازای پول صادر می شد.

مزایای استفاده از سیستم نیما

واردات کالا و مسائل مربوط به ترخیص کالا از گمرک با دریافت ارز نیمایی تکمیل و پیگیری می شود. چنین معاملاتی در سیستم یکپارچه ای به نام سامانه نیما انجام می شود که مزایای بسیاری را ارائه می دهد. برخی از مهمترین مزایای استفاده از این سیستم به شرح زیر است:

تسهیل و ساماندهی: بسیاری از سازمان های بازرگانی، تجار، بازرگانان و شرکت های بازرگانی با استفاده از سامانه ارزی نیمایی مبادلات تجاری و بازرگانی انجام می دهند و این امر اجرای فرآیندهای مربوطه و یکپارچگی معاملات در زمینه واردات کالا را تسهیل می کند.

امنیت ارزی بالا: شرکت های تجاری با کاهش احتمال سوء استفاده و ایجاد فضای امن برای معاملات می توانند درخواست های خود را به صورت کاملا قانونی و امن در سامانه ثبت کنند.

فرآیند آنلاین: با این سامانه می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، درخواست ثبت کنید و حواله جزئی وجه را به صورت کاملا الکترونیکی دریافت کنید که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

دسترسی به صرافی ها: با کمک این سامانه دسترسی به تمامی صرافی ها و شرط بندی ارز مورد نظر امکان پذیر خواهد بود.

بهبود وضعیت صادرات شرکت های تجاری: بسیاری از شرکت هایی که قصد دارند محصولات خود را به بازارهای بین المللی صادر کنند، می توانند با ثبت درخواست ارز برای صادرات و واردات کالا، شرایط مساعدی را ایجاد کنند که وضعیت مالی اینگونه شرکت ها را بهبود می بخشد.

سیستم نیما چگونه کار می کند؟

سامانه نیما به منظور شفاف سازی و شفاف سازی همه جانبه میزان مصرف ارز و منابع ارزی راه اندازی شد و متقاضیان تجاری مانند عرضه کنندگان کالا می توانند درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در حوزه فعالیت خود از طریق صرافی های مجاز مبادلات ارزی انجام دهند. صرافی های مجاز در واقع نقش یک واسطه را ایفا می کنند و نیاز به ارز برای صادرات و واردات کالا را تامین می کنند.

در این سامانه مبادلات ارزی کنترل شده و واردکنندگان کالا به عنوان متقاضی و تامین کنندگان به عنوان تامین کننده در این سامانه شناخته می شوند تا به تداوم چرخه مالی و اقتصادی کمک کنند.

صرافی علیرضا اکسچینج
صرافی علیرضا اکسچینج

صرافی به نوع خاصی از شرکت سهامی یا سهامی اطلاق می شود که فعالیت آن به ویژه خدمات صرافی از جمله خرید و فروش ارز و سکه طلا می باشد. وظیفه انواع صرافی ها واسطه گری بین معاملات ارزهای فیزیکی و دیجیتال و سود حاصل از تفاوت قیمت خرید و فروش ارز است. صرافی علی حاجی ابول لو و شرکا با بیشتر از سی سال سابقه در زمینه طلا و ارز در کشور و زیر نظر بانک مرکزی به نام برند صرافی علیرضا در سال 1395 تاسیس شد.

صرافی علیرضا اکسچینج alirezaxchange.com با شماره ثبت 509276 شروع به کار کرد این شرکت تا کنون تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات دقیق، سریع و مطمئن به مشتریان جهت رفع بیشتر نیازهای آنان به کار بسته است.

این شرکت خارج از کشور در چارچوب قانون ارزی بانک مرکزی ج .ا معتبر است. امید است با استخدام همکاران توانمند و رعایت قوانین مربوطه خدمات خود را توسعه داده و رضایت مراجعین محترم را جلب نماید.

صرافی کسب و کاری است که مجوز قانونی برای تبدیل یک ارز به ارز دیگر را برای مشتریان خود دارد. صرافی ها پول فیات (اسکناس و سکه) را تبدیل می کنند و معمولاً این کار را با ماشین شمارش پول انجام می دهند. صرافی ها معاملات را در اشکال و مکان های مختلف انجام می دهند. صرافی ها ممکن است شامل یک نفر، یک دفتر کوچک با چند کارمند یا شبکه ای از کیوسک های کوچک خدماتی نصب شده در فرودگاه ها باشد.

بانک های بزرگ بین المللی خدمات تبدیل ارز را در دستگاه های خودپرداز خود ارائه می دهند. در مقیاس وسیع تر، این تغییر قیمت را «بازگشت» می نامند. صرافی ها را می توان در شرکت هایی که این خدمات را به صورت آنلاین ارائه می دهند نیز یافت. این خدمات ممکن است توسط یک بانک، کارگزاری فارکس یا سایر انواع موسسات مالی ارائه شود. صرافی ها سود خود را با اضافه کردن مبلغی تحت عنوان کارمزد یا با گرفتن کارمزد از مشتریان به دست می آورند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس